گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

حالم این روزها بدتر از غمه

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ

هوالمحبوب

من همان طعم تلخ گناهم، وقتی به انکارش می رسی؛ همان نقطه سر خطی که میگذاری و میروی؛ نیشخند هستی ام بر لب های داغ دیده ات، وقتی جنون شعله ورم را به خاک عزلت می کشانی و دست های تمنایم را به تاراج حوادث میدهی؛ تلخم به تلخی عشق، رنج آلوده ی دردی کهنه، من فرزند ناخلفی ام در آغوش گیتی.

دردی ریشه کرده در استخوان بودنم، دردی جوانه کرده در لا به لای شاخسارانم؛ و جوانه های امیدم را می بلعد ریشه هایم را می خشکاند و من چهره در آغوش خاک می سایم به امید رهایی.چه عبث تکراریست زندگی،تکرار یکنواخت غم ها ، دردها.هر لحظه تولد مرگی تازه،و هر لحظه زایش دوباره ی دردها.



+ آذر تولد خیلی از آدم های خوب زندگی منه تولد خواهرم، تولد دوستم زهرا، تولد همکارم لیلا، تولد دوست وبلاگی که خیلی وقته دیگه نیست تولد همشون مبارک.

  • ۹۵/۰۹/۰۸
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۱۰)

  • خورشید بانو
  • طعم تلخ گناه وقتی به انکارش می نشینی .
    من میگم طعم گس گناه . :)
    پاسخ:
    برای هر کی ممکنه متفاوت باشه:)
    تولد دوست وبلاگی خوبه
    پاسخ:
    از چه نظر؟
    خیلی عالی لذت بردم....
    تولدشون مبارک .. 
    تولد مامان ، بابا ، زنداداش و برادرزاده منم هست :)
    پاسخ:
    ممنون هلمای عزیزم:)
    تولد عزیزای توم مبارک
  • مداد کوچک
  • مبارک تک تکشانْ .

    عزیزم می شود کمی بخندی !

    به من حتا

    به روزگار حتا ترْ

    !


    پاسخ:
    سعی میکنم
    با تمام وجود سعی میکنم
    فقط به خاطر تو:)
  • کمی خلوت گزیده!
  • این حجم از نا امیدی برای قلبم مضره... :'(
    پاسخ:
    پس سعی کن نخونی اش چون دلم نمیخواد برای قلبت اتفاق بدی بیوفته:(
    آذر تولد دوست منم هست که خیلی وقته دیگه نیست!
    پاسخ:
    تولدش مبارک
    سلام بانو
    دلمان گرفت خدا نکند غمگین باشی
    بخند و در لحظه زندگی کن

    "دوباره فصل انار است بخند" :)
    پاسخ:
    سلام
    دل من که همیشه ی خدا گرفته
    هی دارم سعی میکنم
    ولی سعی من و دل همیشه باطله
    دل همیشه جایی میره که نباید بره:(
  • آسیه خوئی
  • دردی ریشه کرده در استخوانم، دردی جوانه کرده در لا به لای شاخسارانم؛
    اما هنوز امیدوارم و از پا نخواهم نشست تا رهــــــایی.

    [گل]
    پاسخ:
    امید خیلی دوره ازم این روزها:(
  • بهارنارنج
  • بازم این متن..:(

    هیچ وقت حال اون شبت یادم نمیره
    اصلا دوس ندارم عزیزامو تو این حال ببینم
    لطفا زود خوب شو
    پاسخ:
    دارم سعی خودم رو میکنم:)
    چوخ گوزل یازیبسان باجیم
    پاسخ:
    ساغولاسیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">