گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

تجربه ی تلخ

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

هوالمحبوب


تجربه ثابت کرده هر دوستی که ازدواج میکنه دیگه نمیتونه دوست باقی بمونه. تجربه ثابت کرده کسی که ازدواج میکنه دیگه نمیاد وبلاگ منو بخونه. تجربه ثابت کرده که تو دیگه نمیتونی هر وقت دلت خواست ببینیش. تجربه ثابت کرده بعد از ازدواج اولویتت رو برای خیلی ها از دست میدی. تجربه تلخ و سخت به دست میاد ولی باید به تنهایی های بعد از ازدواج دوستام عادت کنم. تنهایی هایی که شاید منجر بشه به تعطیلی اینجا. وقتی کسی که باید، نمیاد و نمیخونه و سرش به خوشی هاش گرمه،که اگرم بیاد و بخونه اونقدر فضا براش دور و غیر قابل فهمه که حرفهاش دیگه اون صداقت سابق رو نخواهد داشت! کم کم داره بهم ثابت میشه که همه چیز فانی است.


  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۹)

  • کمی خلوت گزیده!
  • بعد یه مدت درست میشن اصولا...
    یه مدت اول تو فازن!
    بعد کم کم احیا میشن...
    خودشو ناراحت نکن :)
    پاسخ:
    دوستای من احیا نشدن دیگه:)
    وقتی یکی مزدوج میشی ادم  انگار اونو از دست میده.
    پاسخ:
    نمیدونم شاید
    داستانت منو یاد یکی از هم وبلاگیا انداخت که تازگی مزدوج شده بود وعکس کارت عروسیشو فرستاده بود:)
    پاسخ:
    :)
    به نظرم اینجور نیست نسرین جان
    بعد ازدواج و مخصوصا اوایل آدم درگیر خیلی کارهاست و این یک امر کاملا طبیعیه
    اگر وبلاگت نیومدن یا وقتش آزاد نیست دلیل بر بی وفایی یا فراموش کردن اینجا نیست هرگز اینجور فکر نکن
    من خودم ازدواج کردم دوتا بچه هم دارم میبینی که همیشه میام مینا هم مطمئن باش بعد مدتی که سرش خلوت بشه هم وبلاگ تو خواهد آمد هم وبلاگ خودش و همچنین همه...
    شما هم بعد ازدواج همین روال را خواهی داشت دلکم
    پاسخ:
    اصلا و ابدا منظورم مینا که تازه چند روزه عقد کرده نیست!
    یه چیز کلیه دخترها وقتی ازدواج میکنن روابط دوستی شون کم رنگ میشه
    خب طبیعیه که در اوایل  رابطه ای به وسعت ازدواج کل زندگی، فکر و روح آدم رو درگیر میکنه
    و من و وبلاگم شوخیه دربرابر آدم مهم زندگی شون
    من منظورم بعد از گذروندن این دوران حتی بعد از عروسی هست
    دوستای من که اینجوری شدن
    بقیه رو نمیدونم
  • صحاف امین
  • ان شالله قسمت شما


    حرف تعطیلی رو نزن لطفا

    پاسخ:
    ممنونم:)
    با اینهمه استقبال که میشه ....
  • مجله ویترینو
  • مممنون از مطالب شما.به ما هم سر بزنید.
    پاسخ:
    چشمممممممممممم
    عزیزم من هم نگفتم منظور شما میناست ایشون رو مثال زدم و همچنین خود شما رو  و خودم رو و همینطور همه را...
    پاسخ:
    چرا فقط ما خانم ها اینطوریم؟
  • میثم علی زلفی
  • این خصیصه مربوط به خانم ها نیست آقایان هم به آن گرفتارند.
    نشنیدید مردها می گویند:
    تا زن نداری فقط زن نداری و وقتی زن داری فقط زن داری

    - یک روز حکیمی به شخصی که دوستش مرده بود و گریه می کرد گفت:
    تقصیر خودت هست که امروز باید گریه کنی و حسرت بکشی!
    شخص با ناراحتی گفت:
    چطور مرگ دوست من تقصیر من است حال آنکه بر مرگ او گریه می کنم
    حکیم گفت:
    تقصیر توست که دوست مردنی انتخاب می کنی و بدتر از آن اینکه به آن دل می بندی
    اگر رفیقت مردنی نبود امروز گریه بر مردنش نمی کردی

    یا رفیق من لا رفیق له
    پاسخ:
    آدم فانی گاهی دل میبنده و بد جوری هم دل میبنده
    معنیش این نیست که خدا رو فراموش کرده یا خدا رفیقش نیست
    آدم در کنار رفیق ازلی و ابدی به رفیق فانی هم نیاز داره دیگه:)
    سلام سال جدیدتون مبارک،

    پاسخ:
    سلام پاییز جان سال نوی شمام مبارک با تاخیر فراوان:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">