گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نویسندگان جوان

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

هوالمحبوب


گاهی وقت ها که چیزهای مهمی را از دست میدهیم میچسبیم به چیزهای بی اهمیت و سعی میکنیم برای خودمان عزیزشان کنیم. شاید کانال تلگرامی همین حکم را برای من داشته باشد.

یک سال پیش بود که بهار پیشنهاد ایجاد یک کانال برای نشر نوشته ها و معرفی کتاب هامون رو داد و چند روز بعد نویسندگان جوان متولد شد.

من و بهار جزو دیوونه های کتاب بودیم و دوست داشتیم این عشق به کتاب رو با بقیه تقسیم کنیم. هدف اصلی مون توی کانال انتشار نوشته های خودمون بود میخواستیم ادای نویسنده ها رو در بیاریم.

توی یک سال گذشته برای کانال خیلی تلاش  کردیم. نوشتن، دنبال سوژه گشتن و اضافه کردن نویسنده های جدید. ولی متاسفانه هر کاری کردیم نشد که نشد. قصه ی ما و نویسندگان جوان انگار داره به بن بست میخوره. من دارم آخرین تلاشم رو برای احیای کانال مون میکنم. انگار زنده شدن دوباره ی اون یه جرقه ی کوچیک رو توی زندگی منم روشن میکنه.

نویسندگان جوان مجموعه ای از اشعار شاعران معاصر و کهن، مطالب روانشناسی و معرفی کتاب و گاهی فان هست و لا به لای اون ها نوشته های من و گه گداری ادمین های دیگه.

خوشحال میشم توی کانال هم میزبان شما باشم. youngwriters@

  • ۹۵/۱۰/۲۷
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۱۱)

سلام
ادرس انگار یه «آر» کم داره، درسته؟ چون پیداش نکردم.
پاسخ:
سلام
من یه بار نشد آدرس کانال رو درست تایپ کنم:)
اصلاح شد ممنون از تذکرتون
چجوری عضو شم باز نشد
پاسخ:
آدرس رو توی تلگرام باید امتحان کنید میتونید آدرس رو برای کسی بفرستید بعد روش کلیک کنید ووارد کانال ما بشید.
به به خیلی هم عاااالی

حتما عضو میشیم و استفاده خواهیم کرد عزیززم
پاسخ:
ممنون شیرین جونم
منتها آدرس یکم مشکل داشت الان اصلاحش کردم:)
  • مجله ویترینو
  • حتما عضو میشیم و از شما حمایت میکنیم ...
    پاسخ:
    سپاس
  • 🍁 غزاله زند
  • اتفاقا من و دوستم هم مثله شما،همیچن ایده‌ای دادیم و کانالی زدیم ولی خب نشد...
    ما هم صرف نظر کردیم و به همان خرده‌نویسی‌های روزانه خودمون پرداختیم! •_•
    پاسخ:
    چه بد
    کاش شمام مث من ناامید نشدید:)
    چه کار قشنگی
    دوست داشتید میتونید تو گروه تلگرامی
    کتابخانه های خانگی
    عضو شید
    پاسخ:
    خوشحال میشم آدرسش رو بدید
  • میثم علی زلفی
  • سلام
    بخاطر دو بیتی هاش و برخی مطالب خانوادگیش عضو شدم
    امیدوارم وقتتون پر برکت و فکر و عمر دیگران از حضور در کانال شما نورانی بشه
    آمین
    پاسخ:
    سلامممم
    خیلی کار خوبی کردید امیدوارم مفید باشیم برایتون:)
  • آب‌گینه موسوی
  • من هنوز تلگرام ندارم.

     

    ولی خداقوّت! :)

    پاسخ:
    خدا قوت به شما هم:)
    پس چه انسان فرهیخته ای هستید:)
  • بهارنارنج
  • من میام دوباره فعلا دیررر دش
    فردا میام ان شاالله:9
    پاسخ:
    فدات:)
    تو عزیزی چه باشی چه نباشی
  • بهارنارنج
  • اومدم دوباره:)

    من کانالو همینطوری دوس دارم البته دلم میخواد که بهتر بشه و تلاشمم می کنم ولی راضیم ازش:)
    پاسخ:
    منم دوستش دارم ولی دلم میخواد اعضاش بیشتر بشه نه اونقد که بقیه عضو دارن ول یدر حدی که بدونم مخاطب دارم و مخاطبم جدیه
  • مجید شفیعی
  • سلام گل وحشی دیوار روی خوش بو

    کار خوبی کردی
    از کمی همراه ناراحت نشو

    محکم باش
    و خوش

    :)
    @}-----
    خوشحالم از دعوتت
    خوشحالم از همراهیت
    پاسخ:
    سلاممممممممم
    چه اسم و لقب پر ابهتی:)
    امیدوارم
    این روزها فقط امیدوارمممم
    ممنون
    از حضورتون تو کانال انرژی میگیریم قطعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">