گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ابروت سقف خونمه این سقف باید خم نشه

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ
هوالمحبوب

گاهی تنهایی بغض کالی است که بیخ گلویت چسبیده و رهایت نمیکند، گاهی شیطنت چشم های دخترکی معصوم است که میدود قاطی بازی پسربچه ها، گاهی اما تنهایی ، خنده های سرشاری است که پاشیده می شود توی صورتت و تو نمیدانی که در عمق هر لبخند کش داری چه غمی نهفته است. توی تنهایی های هر زنی باید مردی باشد که او را بلد باشد، تمام چم و خم روحش را بشناسد و بداند بدقلقی کردن هایش، بچه بازی کردن هایش، لج بازی کردن هایش، از سر تنهایی و دلتنگی است. کاش همیشه کسی باشد که بی بهانه در آغوشت گیرد و رهایت نکند.
تمام ترس زن های عاشق از تمام شدن است. گاهی اما باور نمیکنی و تمام می شود. گاهی اما سراسر دردی و کسی حالت را نمی پرسد.
  • ۹۵/۱۱/۲۹
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۵)

  • mohammad javad mahdavi
  • لینک شدید :)
    پاسخ:
    سپاس:)
    چه عنوانی...
    آفرین...
    پاسخ:
    تشکر:)
    خیلی روش فک کردم این یکی به دلم نشست
    حتی اگه قرار باشه یکی دیگه اینو بهم بگه::)
    عکس و متن عااالی

    نمیدونم چرا با اینکه دنبال میکنم وبلاگت رو ولی آپ ها نمیان تو صفحه مدیریت وبلاگم از شانس بد 

    راستی خط آخر سراسر "دردی" فکر کنم منظورت بوده..
    پاسخ:
    ممنونم شیرین جونم:)
    تو نبودی هیچ کس نبود
    کلا گرد و خاک گرفته بلاگم:(
    نیستم حتی یه نفر نمیپرسه که چرا نیستی
    باشمم کسی نیست بخوندم جز تو:)
     ممنون که هستی و مث همیشه ایراد کارم رو بهم میگی دوست جونی
    عزیزمی بانو
    مطالبت قابل خوندن هستن ک ما رو می کشونن اینجا🌹
    پاسخ:
    قربان نگاه پر مهرت عزیزم
    میدونی چی لذت بخشه نسرین؟

    اینکه وقتی یه دوست تازه پیدا میکنم میگم یه دوست نویسنده هم دارم:)

    همیشه باش
    پاسخ:
    نگووووووووو
    من الان از شدت خوشحالی ذوق مرگ میشم
    دم عیدی بی نسرین میمونی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">