گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

من و خدا دوستیم

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ

هوالمحبوب


چند ماه آخر سال 95 من خیلی آدم مزخرفی شده بودم. نشونه ی مزخرف شدنم دور شدنم از خدا بود. همیشه همین بوده. زورم به بنده هاش نمی رسه با خدا قهر می کنم. روم سیاه میشه بابت معصیتی که می کنم؛ از خودش روم رو برمی گردونم. فکر می کنم تا وقتی توبه ام قبول نشده نباید برگردم سمتش. خیلی سخته تو ماهی که همه جا بوی عید میده، آماده ی یه اتفاق جدید باشی و دل بدی به زندگی و تو یه لحظه دوباره همه چی از هم بپاشه. اونایی که درد کشیدن می فهمن چی میگم. شده بودم شبیه بچه یتیم هایی که مدام چشم شون به دست بقیه ی بچه هاست که چی می پوشن و چی میخورن. زل میزدم و آه می کشیدم بابت نداشته هام. حس می کردم ظلم بزرگی شده بهم. ولی حالا که خیلی منطقی دارم به زندگیم نگاه میکنم میبینم هیچی قرار نیست زمانی که من میخوام اتفاق بیوفته. خدا خودش بلده چیکار کنه که حالم خوب بشه. حالا خوبم نشد بدتر نشه. حتی اگرم بدتر شد بلده چیکار کنه که کم نیارم. زندگی رو دوست دارم، حتی اگه با درد بگذره. زندگی رو دوست دارم حتی اگه کم آورده باشم. زندگی رو میخوام یه جرو دیگه ای ادامه بدم از این 96 عزیز. جوری ادامه بدم که آخر سالی غم تو چشمام موج نزنه و این گریه ها تموم بشه. دستم تو دست خدا باشه و برای غرق نشدن به خودش تکیه کنم.

عید همتون مبارک دوست جونی های خودم

آرزوی یه سال پر از لبخند و سلامتی و پول براتون میکنم

زندگی تون زیر نگاه خدا پر برکت باشه ان شاءالله

  • ۹۵/۱۲/۳۰
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۱۲)

واقعا به یه جمله ات خیلی موافقم "زورم به بنده هاش نمی رسه با خدا قهر می کنم." 
میدونی خوب که فک کنیم متوجه میشیم خدا خود خود خوبیه, هرچی تلخی هست مسببش خودمون و بنده هایی مثل خودمونه به هرحال عیدت و روزات و سالهات قشنگ و شاد و سلامت خانوم معلم :)
پاسخ:
واقعا همین طوره هلمای عزیز
ممنونم از حضورت و انرژی های خوبت
سالت پر از لحظه های نابی که حتی فکرشم نمیکنی:)
  • رحیم فلاحتی
  • سلام
    سال نو مبارک !
    روزهای خوبی براتون آرزومندم !
    پاسخ:
    سلام
    سال نوی شمام مبارک
    آرزومند آرزوهایتان هستیم:)
  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • براتون آرزوی ناب‌ترین ها و صلاح‌ترین ها رو از خدا می‌خوام. :-)
    پاسخ:
    چه ارزوی خوبی بئاتریس عزیز
    ممنونم منم تمام خوب یها رو براتون از خدا میخوام:)
    عیدتون مبارک!
    ان شاء الله سال خوبی پیش رو داشته باشید!
    پاسخ:
    عید بر شماهم مبارک
    ان شاءالله همچنین برای شما...
    سلام مطالبتون خیلی خوبه سال خوبیم برات ارزو میکنم اگه میشه منو دنبال کنید مرسی
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    منم سال خیل یخوبی رو برات آرزو میکنم
    دلت شاد و تنت سلامت
    سلام عزیزم.
    خداروشکر...
    این تو بغل خدا برگشتن ها خیلی حس خوبی داره... :)
    همبشه تو بغلش باشی :))))
    ان  شاءالله سالت خیلی پربرکت باشه و هرچی خیره برات نازل بشه...
    پاسخ:
    سلام مهربونم:)
    خیلی خیلی حس خوبی داره
    مخصوصا اگه بهش پناه برده باشی دویده باشی تو آغوشش:)
    سالت قشنگ و پر از حس های خوب تجربه های خوب
    این پستو بذارید دم دست، موقع قهر بعدی با خدا بخونیدش!
    سال نو هم مبارک :)
    پاسخ:
    حتما:)
    ممنونم :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • لحظه لحظه 96 تون پرازحس حضورخداباشه:)
    پاسخ:
    ای جونم
    ان شاءالله:)

    سلام
    ایشالا همیشه با خدا دوست باشید و همیشه آماده تلاش کردن باشید که دیگه بهونه ای برای خودتون باقی نمونه
    سال خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    سلام
    عیتون مبارک
    سال تون پر از قشنگی
    ممنون ان شاءالله هممون بهانه ای برای خوب بودن نداشته باشیم امسال
    امیدوارم سال خوبی رو برای خودتون بسازید...
    پاسخ:
    ممنونم همین طور شما:)
    یاشاسین بوتون موحدلر،

    پاسخ:
    ساغولاسیز:)
  • اسماعیل مقیمی
  • دیر رسیدم انگار ولی خب تا دیر نرسم که بهم نمیگن mr late😅
    عید تو هم مبارک:-)

    آره متاسفانه موقع تنهایی و عصبانیت و مشکلات اولین کسی که ازش دلخور میشیم خداست چون فکر میکنیم باید خدا به دعامون گوش نکرده

    ان شالله هرچی خیره خودش برامون بسازه:-)
    پاسخ:
    عید شمام مبارک:)
    دقیقا
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">