گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

چقدر عشق خوبه....

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

هوالمحبوب


دارم به این نتیجه می رسم که این فقط دوست نیست که قدیمی اش خوبه، عشق هم قدیمی اش خوبه، همونایی که تو 63 سال پیش با نومزدشون ارتباط ماهواره ای داشتن و سر یه ساعت مشخص زل میزدن به ماه که چهره ی یارشون رو ببینن، همونایی که غبار روی ماه رو نشونه ای از غبار دل یار میدونستن، همون عشقایی که زندگی کردن و عشق آفریدن و زندگی شون پر شد از جوونه های امید. همونایی که به اسم نه، به رسم عاشق بودن.

قدیما عاشق بودن خیلی دلچسب تر بود. حداقل وقتی به عشقت نمی رسیدی دیگه همه چی در عرض چند ماه برات تموم میشد. نه تلگرامی بود و نه پروفایلی نه چک کردن مدام آنلاین بودنش. نه حرفهای تو دل مونده ای بود که نشد به زبون بیاری؛ نه گریه های نصف شبی، گاه و بی گاه. 

عشق دلم خواست با دیدن این دو نفر. از اون عشق های حال خوب کن. چقدر این زن ها و این مرد ها رو به افولن. اونایی که بشه بهشون زل زد و سیر نشد ازشون. دلم عشق خواست وقتی توی این برهوت بی عشقی، آدم های حال بد کن دورم رو گرفتن و تصورشون از عشق عکس های رنگارنگ پروفایلته. 

چقدر عشق خوبه .....

+اینترنت خونه مشکل داره، اپراتور آسیاتک میگه از خط تلفن تونه و کسی نیست این مشکل رو رفع کنه و ممکنه تا مدت ها دسترسی به نت نداشته باشم تا کسی دلش بسوزه و بره بالای دیوار و این سیم های تلفن رو چک کنه و عیب و علت کار رو پیدا کنه. عشق اینجا هم میتونه کار راه انداز باشه:)

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • نسرین

من و آرزوهایم

نظرات  (۹)

واقعا عشق بود زندگیشون، عشق ناب به دور از هر ناخالصی.
خانومه رو دیدم روبه خواهرم گفتم: میبینی پیرزن شیکیه؟؟ گفت: یحتمل تبریزیه همون لحظه خانومه گفت اهل تبریزم :) |اصلا هم نژادپرست نیستم|.
سیم تلفن و آنتن و برق این مشکلاتو تو خونه ما من رفعشون میکنم.

پاسخ:
عه چه باحال:)
خب الان تو به عنوان یه دوست دعوت میشی که هر چه سریع تر بیای خونه ی ما و مشکل نت منو رفع کنی که هر چند روز یه بار خود به خود وصل میشه و باز سه چهار روز قهر میکنه میره:(
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ان شاالله که یک عشقِ حال خوب کن رو تجربه میکنی:)
    پاسخ:
    متشکرم همچنین شما:)
    الهی...
    از شانس تو اومدم شهرستان.
    پاسخ:
    عجبا
    از امشب تبریزما :))
    آماده تعمیرات :))
    پاسخ:
    عزیزم
    فعلا که خود به خود خوب شده ولی قدم شما سر چشم:)
    عالی بودن این زوج و این قسمت از ماه عسل

    عالی بود این پست و تنها تو نیستی همه ما دلمان از عشقهای قدیم میخواهد و بس..

    ان شالله همین الان ک برات مینویسم مشکل نت برطرف شده باشه/
    پاسخ:
    انصافا امسال قسمت درخشان زیاد داشته ماه عسل.
    مشکل نتم برطرف شده شکر خدا:)
    ممنونم شیرین بانو
    :)
    پاسخ:
    :)
  • مجید شفیعی
  • :)
    @}-----
    پاسخ:
    :)
    عشق درگیر طلوع درد است باز این ترانه ها را عشق است..

    شهیار قنبری اینو میگه و بنظرم توی این روزها صادق نیست دیگه  خیلی عافیت طلب شده ایم
    پاسخ:
    قبول دارم اینو
    واقعا عشق سن و سال نمیشناسه
    عشق فقط کار دله
    من این برنامه رو ندیدم

    هیچ وقت معطل این اپراتورها نشید برای اینترنت
    بسته 11 شب تا 8 صبح همراه اول رو برای گوشیتون انتخاب کنید خیلی به  صرفه است
    یک هفته 800M قیمت 1000 تومن..فقط 11 شب تا 8 صبح..
    ستاره صد مربع/یک/چهار

    پاسخ:
    نمیدونم والله
    من همیشه از بسته های همراه اول استفاده میکنم ولی شبانه اش به دردم نمیخوره چون مدام به نت نیاز دارم در طول روز
    ولی مشکل اینجاست که گوشیم اونقد سرعتش ضعیفه که سایت ها رو باز نمیکنه اغلب مجبورم از نت خونه استفاده کنم. فعلا که کلا باید ببرم تعمیر سیستمم رو 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">