گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

در آغوش یار

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

هوالمحبوب


توی این یک ماه اخیر خیلی نسبت به وبلاگم بی محبت شدم. و میدونم که باید مواظبش باشم. نمیدونم شاید این نت نداشتن، خراب بودن سیستم خونه و گرفتاری های خودم توی سایت و مدرسه، دلیل این بی وفایی باشه. ولی به امید خدا بعد از سفری که در پیش دارم، سعی میکنم جدی تر وبلاگم رو دنبال کنم. به همه ی رفقا سر بزنم. هرچند هیچ کس دلش برام تنگ نمیشه ولی خب من که دلم براتون تنگ میشه.

فردا اگر قسمت باشه عازم مشهدم. یک هفته ای باز نیستم و بعد با انرژی مضاعف برمی گردم. نایب الزیاره ی همتون خواهم بود. به خصوص اون چند نفری که میدونن جاشون تو قلبم محفوظه. دعا کنید سفر پر برکتی باشه و برای تصمیم مهم زندگی ام ذهنم خلاقانه عمل کنه.

دوست تون دارم و دلم برای تک تک تون تنگ شده. باورم نمی شد خیلی اتفاقی بلیط مشهد برام رزرو بشه و خیلی ها برای من سنگ تموم بذارن. خدا رو شکر میکنم برای داشتن آدم های حال خوب کن....


یاعلی خدانگهدار


  • ۹۶/۰۴/۱۷
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۹)

سلام
خیلی عالیه :) خوش به حالتون:)
سلام ما رو هم به امام رضا برسونین:)

سفر به سلامت ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور گرم و انرژی بخش تون
چشم ان شاءالله :)
سلام گلم خوش ب حالت
نایب الزیاره باش
ان شالله با دریافت حاجتت از اون طرف برگردی😘🌹
پاسخ:
سلام شیرین بانوی عزیزم
ممنون دعا گو بودم برای همه ی دوستان
قسمت شما بشه به زودی:)
  • مهــ ـــسا
  • چرا همه دارن میرن مشهد؟ :(
    ماروهم دعا کنین.منتظر برگشتت هستم.
    پاسخ:
    از همه که خبر ندارم من ب ینوایان بعد هفت سال قسمتم شد:)
    ان شاءالله قسمت خودت به زودی مهسای عزیز
  • مصطفی موسوی
  • سفر به خیر و التماس دعا :)
    پاسخ:
    ممنونم جناب موسوی بزرگوار
    زیارتت قبول دوست عزیز
    پاسخ:
    ممنونم لادن مهربان
    زیارت قبول 
    ما رو هم دعا کنید
    یاعلی مشهد...
    پاسخ:
    سلامت باشید
    نایب الزیاره بودم
    ان شاءالله قسمت شمام بشه به زودی
  • میثم علی زلفی
  • التماس دعا
    خوشا به حالتون در این زیارت
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ان شاءالله به زودی قسمت شما و خانواده ی محترم تون بشه
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلام و التماس دعای زیاد.
    سلام مارو به آقا برسون!
    خوش بگذره:)
    پاسخ:
    سلام حورای مهربانم
    نایب الزیاره ی همه بودم
    جات خالی
    سلام
    احتمالا الان دیگه از زیارت برگشتید.
    قبول باشه.
    پاسخ:
    سلام بله در این تاریخی که شما کامنت دادین چهار روز بود که برگشته بودم:)
    ممنون ان شاءالله قسمت شما بشه به زودی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">