گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

مردم شهر به گوشید؟!!

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ

هوالمحبوب

بعد مدت ها دوری و بی خبری، بعد مدت ها پست های گذری گذاشتن، اونم از کتابخونه، بالاخره اومدم توی خونه ی قشنگ و امن خودم. توی اتاق خودم و با سیستم به روز شده ی خودم دارم؛ باهاتون حرف میزنم. بعد یه دل تکانی عجیب و اساسی، با یه دل پر از حرف، از مشهد، از مدرسه، از کتابهای خونده شده و از تمام اتفاق های قشنگی که دور و برم افتاده دوباره اومدم بگم سلاممممممم. و این سلام نه تنها یه شروع دوباره است بلکه یه دلگرمی برام برای اینکه دیگه از وبلاگ نازنیننم دور نشم و از دوستان خوب وبلاگی هم بی خبر نباشم.

امیدوارم روزهای گذشته برای همتون خوب بوده باشه و تن تون سلامت باشه و غمی نبوده باشه جز دوری من:)


  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۷)

علیک سلام آذری قیز! :*
پاسخ:
سلام بانو جان:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ملالی نبود جز دوری شما:)
    خوش اومدی! با خبرای خوب و حرفای خوب و نقل اتفاقات خوب:)
    پاسخ:
    ممنونم حورای مهربان
    بعله کلی حرف دارم براتون
    زیارت قبول بانو
    حس و حال جدید مبارک بانو
    منتظر پست های نابت هستیم قشنگم😘
    پاسخ:
    ممنونم شیرین مهربانم:)
    خودمم خیلی هیجان دارم برای نوشتن
    نسرررررین خوش اومدی :*****
    از فردا یه هفته وقتم خالیه هوررررااا نه اینکه از بیکاری خوشم بیاداا چون میتونم کامل تو وبلاگ باشم، بنویسی بخووونم :) پست های دوستام رو عمیق تر بخونم. پستای خوبتری بنویسم....
    پاسخ:
    وای هلمای عزیزم
    چقدر انرژی خوبی داری و چقدر گرمای محبتت رو خوب لمس میکنم از این فاصله:)
    ار فردا شروع میکنم نوشتن رو و منتظر حضورت هستم
    عزیزم تبریزم :)))
    البته میدونم منظورت فاصله نته :)
    قربااانت.
    منتظرم :*
    پاسخ:
    عه چه خوب
    کاش قسمت بشه ببینمت
    ممنون:)
  • مصطفی موسوی
  • :)
    پاسخ:
    :)

    سلام


    خوش اومدی


    بازم منتظر خوندن نوشته های زیبات هستم


    ممنون از کادوی زیبات  :)

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم بانو
    ناقابل بود
    برگ سبزی تحفه ی درویش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">