گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

در حوالی این روزها

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ب.ظ

هوالمحبوب


15 شهریور السا جان به دنیا اومدن. به دنیا اومدنشون علاوه بر اینکه کلی انرزی تو وجود هممون آورد؛ کلی هم گرفتاری و سرشلوغی با خودش به همراه داشت. خب قطعا می دونید که نگهداری از نوزاد تازه به دنیا اومده و مادرش چقدر سخته. حالا به این ها اضافه کنید ایلیای 22 ماهه رو که خودش هم نیاز به مراقبت داره هم نیاز به توجه و هم به شدت باید مراقبش بود که به السا حسودی نکنه و اذیتش نکنه. در کنار همه ی اینها مهمون های عزیزی که از روز چهارم اومدن به عیادت نی نی جان و مامانش هم که دیگه جای خود دارد.

کلا از 15 شهریور تا همین لحظه که دارم مینویسم خیلی کم خونه بودم و نود درصد روز و شبم تو خونه ی خواهر بزرگه گذشته. خدا رو شکر که تا اینجا همه چیز رو به راهه و همه در سلامتی کامل به سر میبرن.

چند روز قبل از دنیا اومدن السا، خبر قبولی دوستم الی در آزمون دکتری خیلی خوشحالم کرد. فک میکنم اگر خودم قبول می شدم اینقدر ذوق نداشتم. روز شنبه هم قراره باهاش برم سر کلاس. چون همون دانشگاهی قبول شده که من کارشناسی ام رو اونجا خوندم و کلی خاطره ی ناب از استاداش و محیط داشنگاه دارم.

نوشتن رو بدجوری کنار گذاشتم و این داره اذیتم میکنه. خیلی از کتابهایی که قرار بود تابستون خونده بشن هنوز روی میزم تلمبار شدن و فهرست دعاها و نذر و نیازهام داره سر به فلک میزنه. این تابستون به سرعت برق و باد طی شد و من تقریبا حس تعطیل بودن رو مگر در مواقعی که یاد بی پولی می افتادم حس نکردم!

بی پولی خیلی چیز بدیه امیدوارم دیگه دچار چنین بحرانی نشم! چیزی که همیشه دم مهرماه از خدا میخوام ولی ولخرجی زیادم نمیذاره ذخیره ی مالی ام، بیشتر از مرداد دوام بیاره!


بوی پاییزم داره میاد و مست میکنه آدمو. شوق زیادی توی رگ هام دویده برای بازگشایی مدرسه و رفتن به سراغ عشق اول و آخرم.
خلاصه که همه چی خوبه ملالی نیست جز بی پولی)



نظرات  (۶)

  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    من دنبالتون کردم
    شما هم منو دنبال بفرمایید
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    من علاقه ای ندارم به دنبال کردن
    ممنون از حضورتون):
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ای جان:-)))
    ان شاالله که قدمش مبارک باشه. چقدر این گوگولی ها دوست داشتنی هستند^_^
    پول هم میرسه ان شاالله.
    پاسخ:
    سلام
    بله واقعا همین طوره
    ممنونم عزیزکم
    ای جاااااااااااااااااااان دلم

    ماشالله خدا حفظش کنه

    قدم نو رسیده مبارک ان شالله پا قدمش پر از خیر و برکت باشه برای همگی تون / گل و بوس
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم عزیزم
    ان شاءالله
    سلام

    مبارک باشه و باشی

    :)

    @}-----
    پاسخ:
    سلام ممنونم
  • رحیم فلاحتی
  • سلام
    خدا سلامتی به بر و بچه ها 😀 و سلامتی و کتابخواری و پول به بزرگترها عنایت کناد !
    پاسخ:
    سلام
    الهی آمین
    خانم نسرین خانم نمیگی دلمان تنگ میشه برات؟؟
    پاسخ:
    عزیزم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">