گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

غیر از من ....

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ


هوالمحبوب

کسی با "موج" موهایت "کنار" آمد به غیر از من؟

کسی با هستی اش پای قمار آمد به غیر از من؟

کدامین سنگدل فکر شکار افتاد غیر از تو

کدام آهو به میدان شکار آمد به غیر از من؟

تمام شهر در جشن "تماشا"ی تو حاضر شد

تمام شهر آن شب در شمار آمد به غیر از من

برایت دستمال کاغذی بودم ولی آیا 

کسی در لحظه ی بغضت به کار آمد به غیر از من؟

مرا از "جمع" خاطرخواه ها "منها" کن ای حوا

تورا کافیست آدم هرچه بار آمد به غیر از من


حسین زحمتکش



  • ۹۶/۰۹/۱۱
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۵)

  • سر به هوا!
  • :((
    پاسخ:
    :(
  • جنابــــــــ دچار
  • با توجه به این مصرع که میگه برایت دستمال کاغذی بودم... اونجا که میگه :

    کدام آهو به میدان شکار آمد به غیر از من؟  منظورش آهو نیست انگار! :))

    پاسخ:
    :))
    پس منظورش چیه دقیقا؟؟
    او که همدردم شده گویا خودش هم درد بود
    او خودش زخم همین مرهم که می آورد بود
    پاسخ:
    بله بله
  • جنابــــــــ دچار
  • حدسش راحته :)
    پاسخ:
    :))
    زیبا بود...
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">