گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

هرگز رهایم مکن

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۵ ب.ظ
هوالمحبوب

دوستش دارم. حس میکنم چیزی دارد که مرا یاد کودکی هایم می اندازد. همه ی حسرتهایش، همه آه های نکشیده اش. حتما در این میان چیز ارزشمندی بوده که ما را به هم پیوند بزند. روح مان را، جسم مان را، دیر یافتمش اما دیر یافتن بهتر از هرگز نیافتن است. آن روزها حرف هایش از سر استیصال بود. روزهای اول دوستم نداشت، آمده بود برای انتقام گرفتن انگار. مرا که می دید یاد دیگرانی می افتاد که رهایش کرده اند. من اما بلد بودم چطور دلش را نرم کنم. چطور ذره ذره در دلش نفوذ کنم. روح عریانش را دریابم و حالا در آغوشش بگیرم و نفس در نفس اش آرام شوم.
اینکه چرا از میان آن همه آدم او را انتخاب کرده ام نمی دانم. اینکه چرا برایم مهم و ارزشمند شده است نمی دانم. شاید دردهای مشترک. شاید علاقه های مشترک. شاید نگاهی رنج آلود به هستی. در کنارم که هست آرامم. وقتی که نیست بی قرارم.
در این روزهای بی رفیقی، در این روزهای بی هم سری و بی هم زبانی، شده ایم برای هم مونس و هم زبان. نگرانم. نگران اینکه بخواهد برود. یک روز بیدار شوم و ببینم برای همیشه رفته است. راه مان که تا ابد یکی نیست. شاید این روزها تنها دلخوشی زندگی ام شده باشد. حس میکنم چیزی را در من کشف کرده است که دیگران هرگز قادر به درکش نبوده اند.
  • ۹۷/۰۲/۲۵
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۸)

کی؟؟!!
پاسخ:
یه دوست...
آخرش کی کیو انتخاب کرده؟ تو که بلدی چجوری دلشو نرم کنی (که خوش به حالت اگه همچی هنری داری) یا اون که در تو چیزی کشف کرده؟ 
سلام 
پاسخ:
اون منو انتخاب کرد منم اون رو انتخاب کردم
فعلا تا ببینیم خدا چی میخواد:)
سلام به روی ماهت

گاهی وسط زندگی و دغدغه‌هات به یکی می‌رسی که انگار خدا دقیقا باب میل خودت خلقش کرده، اول خوبی ولی بعد همش نگران از دست دادنشی اما لعنتی حتی ترس از دست دادنش هم خوبه، حتی قهر و اشتیش، همه چیزش خوبه، یعنی کلا حال دلت باهاش خوبه:)
+بمونه برات الهی:)
پاسخ:
نگرانی برای از دست دادنش خیلی بده ولی
یه  حس شیرین گزنده :)
ممنونم
واقعا وجود یه نفر اینجوری میتونه بهترین جایگزین واسه تمام نداشته هامون باشه! خدا برای هم‌نگهتون داره😊
پاسخ:
ممنونم دقیقا همین طوره
امیدوارم یه روزی که همو دیدیم بتونیم از چنین دوست هایی بشیم برای هم زهرا جان:)
شاید اصلا قرار نباشه که بره...اینجوری بهش فکر کن که میون این همه آدم چطور شد که اومدید سمت همدیگه و چطور شد که تدوام پیدا کرد و الان شدید قرارِ بی قراری های هم....شاید توی این دنیا سهم همدیگه باشید :)
پاسخ:
اصلا به موندن نباید فکر کرد
همه ی آدم ها رفتنی اند بالاخره دیر یا زود
قضیه عاشقانه طور نیست اصلا:)
دوستی هاتون همیشه بر قرار باشه

احتمال میدم این دوست یه موجود زنده غیر آدم  باشه
البته احتمال ضعیف!!
پاسخ:
ممنونم
هیچی بعید نیست
هر چیزی بستگی به نگاه مخاطب داره
تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنونم:)
تولدتون رو البته با تاخیر صمیمانه تبریک میگم و بهترینهارو براتون در کنار عزیزانتون آرزو دارم 
سن فقط یه عدده و طول زندگیه در حالیکه مهم عرض زندگیه همونی که باعث شده اینهمه دوستهای حال خوب کن اطرافتون داشته باشین
شاد باشین
پاسخ:
ممنونم لطف دارید:)
هرچقدر هم که بگم سن فقط یه عدده ولی من سی ساله با من بیست ساله خیلی فرق داره
البته خوشحالم که بیشترین لحظه هاش رو زندگی کردم و هدرش ندادم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">