گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

شب عاشقان بیدل

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ب.ظ

هوالمحبوب



در حق من از هر آنچه دانی مگذر

وز کرده و ناکرده ی روشن و نهانی مگذر

تو نوری و من شیشه، خدایا چه کنی؟

از بنده ی خود اگر توانی مگذر


#حسین_جنتی

#امشب اگه از ته دل از خودتون و حال تون راضی بودین منم یاد کنین.

التماس دعا


  • ۹۷/۰۳/۱۳
  • نسرین

از دغدغه هایم

نظرات  (۱۶)

التماس دعای فراوان :)) 
پاسخ:
:)
دعاگوییم اگر دعامون شنیده بشه. شماهم هرجایی تسبیح سبز دیدید من رو یاد کنید.
پاسخ:
تنوع قشنگی بود:)
یادم باشه برای احیای بعدی چون الان دارم میبینم کامنتت رو:)
التماس دعا...
پاسخ:
:)
  • سعید سعیدی
  • حماقت و خود - فریبی در آخرالزمان 

    حماقت به عنوان خود - فریبی یک واقعه بغایت لطیف و حیرت آور و مالیخولیائی است و به مثابه آخرین تلاش ذاتی انسان برای ادامه زندگی در مراحلی است که حقیقت بیرحمانه رخ می نماید. بطور مثال یکی از مواقعی که اشد خود - فریبی ها بصورت یک جریان اجتماعی پدیدار می شود موقع بروز انقلابات است و یا وقوع فجایع طبیعی و یا ظهور یک انسان بر حق مثل پیامبر یا عارفی. در این مواقع خود - فریبی ( حماقت ) بصورت یک ناجی نامرئی به داد عوام می رسد تاادامه زندگی را ممکن سازد. ولی خطر که گذشت آن جادو از بین می رود و بالاخره سیمای واقعی حقیقت در مقابل نگاه مردم عریان می شود و مجبور به تصدیق شده و قابل پذیرش می شود. به همین دلیل اکثر مردم همواره مرده پرست و مرتجع هستند و این امری اجتناب ناپذیر می شود. ولی امروزه که عرصه آخرالزمان به معنای ظهور بلاوقفه حقیقت می باشد مردم مجالی برای خود - فریبی به سبک سنتی ندارند و لذا به داروها و مخدرات پناه می برند و نیز خودکشی ها و جنونها و جنایت ها رخ می نماید. و این بدان معناست که خود - فریبی مستمراً ناممکن تر می شود.

    استاد علی اکبر خانجانی

    کتاب شناخت شناسی ص ۵۹
    ۱. خوش اشتهای کی بودی تو؟ اگه از حالمون راضی بودیم دعاش کنیم :))
    ۲. نمیری اینم عکسه؟ اصلا میذاره حس بگیریم؟ 
    ۳. شعرش مخصوصا اون بیت دومش قشنگه 
    پاسخ:
    1- مامانم :)
    2- خواستم متنوع باشه، مگه تو وسط احیا پستای منو میخونی:)
    3-موافقم
    سلام
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام :)
    حاجت روا بشی عزیزم
    پاسخ:
    قربانت
    به همچنین
    شما دعا کردین واسه ما؟!
    پاسخ:
    بله حوا جانم :)
    دعاگوتون بودیم...
    پاسخ:
    خیلی خوشحالم که اینو میشنوم :)
    در این شبها اگر باران چشمانت فرو ریخت

    کویر قلب ما را هم دعا کن
    التماس دعا
    پاسخ:
    چشم حتما
    عکس این بچه چه بانمکه!
    پاسخ:
    دقیقا بابت بانمکی اش اینجاست:)
    التماس دعا
    پاسخ:
    :)
    من دوازده شب رفتم احیا 
    پاسخ:
    منم دقیقا همین ساعت رفتم
  • گیوم اِوار
  • سلام. شما هم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام حتما :)
    عصرکار بودم 
    یه شیفت که از نظر روانی آزاردهنده بود داشتم بعد رفتم مهمونی افطاری 
    برگشتن فقط دوست داشتم بخوابم و تقریبا داشتم همین کتر رو هم می کردم که گفتم بدبختیات بدبختیات! بلند شدم نسکافه درست کردم خوردم اجیر شدم رفتم مسجد 
    ساعت یک و نیم مراسمش تموم شد:/ اومدم خونه تا یک ربع به سه اول سحری خوردم بعدم جوشن رو خوندم و خوابیدم و اینگونه شد که نمازم قضا شد با خودم گفتم دلتو بد نکن ولی چه تابلوئه چقدر مقبول افتاد احیات! :| 
    پاسخ:
    قبول باشه عزیزم
    این سحری خوردن و صبر کردن تا اذان که نمازت رو بخونی و بعد بخوابی مکافاتی شده واقعا!
    من جدیدا اینجوری خودم رو قانع میکنم که خدا در بند نماز ما نیست
    پس به حال خوبی که کسب کردی فکر کن بیشتر

  • آشنای غریب
  • ‏خدایا اگر من بد کردم،
    تو را بنده ای دیگر بسیار است.

    اگر تو با من مدارا نکنی!
    مرا خدایی دیگر کجاست؟؟؟
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">