گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

پاییز اومده پی نامردی

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

هوالمحبوب

 

دلتنگی آدم را به خیابان می کشاند

دلتنگم

و مردم نمی فهمند

قدم زدن گاهی

از گریه غم انگیز تر است...

#اهورا_فروزان

 

چه کنم 
با قلبی که مرا نمی بخشد 
بایادهایی که چون کتانهای سفید نفتالین زده
تنها به درد تا کردن و به گنجه باز گرداندن می خورند
دلم گرفته 
دلش گرفته
و ما داریم 
اشکال مختلف فعل دل گرفتن را
در دو سرزمین مجزا
صرف می کنیم 
آهای خدای زیادی صبور
آیا تو مارا
فقط برای  افعالی که دیگران از آنها گریخته اند نیافریده ای؟
چه کنم 
با قلبی که مرا نمی بخشد 
با اسمی که نمی توانم جمله ی خبری دلنشینی با آن بسازم
مثلا آمد
نشست
به چشمهایم خیره شد 
و دیگر 
هیچوقت،
نرفت .
#رویا_شاه_حسین_زاده

 

تابستانم دارم آب می شوم، می چکم، از چشمانم روی پیراهن گلدارت، سخت بغل بگیر مرا

#محمدرضا_جعفری

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۶/۳۰
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۱۷)

  • پریسا سادات ..
  • ...
    زیبا بود:)
    پاسخ:
    ممنونم
  • فاطمه سادات داوری
  • عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید
  • پریسا سادات ..
  • :(
    پاسخ:
    😊
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • عالی.
    :)
    پاسخ:
    ممنونم. 
    چه صدای دل نشینی .
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید
    امان از این پاییز...
    پاسخ:
    هوووووم
    چقدر از این مصرع بدم میاد. : |

    پاسخ:
    شما به چیزای دیگه توجه کن
    به شعرهاش، به صدای قشنگ من😁🙃😁
    الانه که آقاگل آنفالو کنه :))))
    پاسخ:
    تو از کجا میدونستی😁
    الانه که آقاگل آنفالو کنه :))))
    پاسخ:
    چرا خب؟ 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پاییز به این گلیD:
    پاییز برات فقط حال خوب و خبر خوب باشه:-)
    پاسخ:
    من از عشاق پاییز نیستم🙃
    ممنونم  ان شالله 
    اَی بِ شُعُور 

    خیلی قشنگ بود 
    خیلی :)
    پاسخ:
    قوربانت😁🙃😁
    پاییزِ امسال ولی انگاری قراره خوب باشه...
    پاسخ:
    امیدوارم
    ویس را الان گوش دادم! 
    صدای خودته؟ 
    دمت گرم بابا :) 
    باز بعدا دوباره هم می گوشیم 
    چون الان یک عدد جنازه لازم الخوابم! 
    قضیه آقاگل چیه؟ کدوم مصرع رو میگه؟
    پاسخ:
    فدا مدا
    بالاخره یه این طور چیزایی تو خودمون داریم :)
    مصراع تیتر رو میگه که خوشش نمیاد ازش
    چه کنم با قلبی که مرا نمیبخشد...

    پاییز نامرد نیست پاییز نام دیگر "من دوست دارمت" است
    پاسخ:
    پاییز آمده ست که خود ار ببارمت
    پاییز نام دیگر من دوست دارمت
    پاییز من، عزیز غم انگیز برگریز
    یک روز میرسم و تو را می بهارمت



    این مصراع اول از کجا اومد؟ این بیوی منه تو تلگرام :)
    من باید از همه جا مطلع باشم. :)
    پاسخ:
    بله دیگه دختر جنگل باید از همه چی خبر داشته باشه:)
    انصافاً پاییز رو دوست دارم، بخاطر بارونش، شب و روزش، برگ های رنگ و وارنگش
    پاسخ:
    دقیقا به خاطر همین چیزها من ... :)
    به به :)
    هم به شعر و هم به صدات ^_^
    پاسخ:
    ممنونم آسوکا جانم
    به به به شما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">