گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

پاییز دلتنگی

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ب.ظ

هوالمحبوب

چقدر صدای آمدنِ پاییز

شبیه صدای قدم های تو بود

ملتهب، مرموز، دوست داشتنی...

چقدر هوای پاییز شبیه دست های توست

نه گرم، نه سرد، همیشه بلاتکلیف...

چقدر صدای خش خش برگ ها

شبیه صدای قلب من است

که خواست، افتاد، شکست...

چقدر این پیاده روها پر از آرزوهای من است

نارنجیِ یکدست، پُر از آدم های دست در دست،مست...

چقدر پاییز شبیه دلتنگی ست

شبیه کسی که بود، رفت

کسی که دیگر نیست


#پریسا_زابلی_پور

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۱۱)

آخه چرااااااا این همهههههه به پاییز دلتنگی می چسبونید!!! می ترسم دلتنگی بگیرم به خدااا!!!
پاسخ:
نمیدونم
شاید چون الان به شدت دلم گرفته
  • حامد سپهر
  • نارنجیِ یکدست، پُر از آدم های دست در دست،مست...

    عااالی

    پاسخ:
    🌹🌹🌹
    کی میشه پاییز فقط فصل رفتن نباشه و یه اومدنی هم اون ته تهاش دیده بشه؟؟ :(
    پاسخ:
    برای من هیچ وقت 
    برای تو ان شالله به‌ زودی😍
    زیبا بود
    پاسخ:
    🙏
    خیال کردم شعرش کار خودتونه
    پاسخ:
    من چنین هنری ندارم
    خودم میدونستم!
    پاسخ:
    خوبه که به بی هنری من واقفید
  • جناب منزوی
  • حزین بود اما زیبا
    پاسخ:
    بله دقیقا
  • آشنای غریب
  • ای خداااااااااااااااا
    پاسخ:
    :(
    دقیقاً بلاتکلیف...
    پاسخ:
    هووووم
    عصرهای پاییز دوست داشتنی پُرتلاطمه.
    پاسخ:
    دقیقا پر تلاطم هست ولی دوست داشتنی  ... نه :)
    چه خوشکل بود ^_^
    اول فکر کردم خودت نوشتی : )
    پاسخ:
    به این هنرمندی نیستم من :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">