گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

یاریما بیر نامه

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 

تارینین آدینن

بولوسن کی من نقدر سنی آختاریرام؟ نقدر یرین بوشدی هر دونوم ده، هر خیاواندا، هر چوچه ده،  هر یرده کی هامی وار آمان سن یوخسان؟

بولوسن کی من ناواخدی سنه نامه گوندریرم؟چوخ نامه لر یازدیم یولامادیم، اوتدادیم، چوخ سوزلر ییغیشدی قلبیمده، سسیمی چیخاتمادیم، ددیم گلسن، بیر اوره دولوسی، قوجاغیندا دینجلّم، ددیم سن گلسن، دونیانی آتارام سنه قوشولارام، دونیا بویوی آرزیلاریمی سنن، پایلاشارام، ددیم دوزرم، سوزومی دمه رم، ددیم بیر گون، گوز آچیب سنی سئورم سنه باغلانارام، دا او گون هش آغری، هش اینجی، هش یامان گون، منه کار سالماز.

میه اولار سن منه قانات دوشیسن من اوچامیام؟
میه اولار سن سینه وی گورسده سن من باغریما باس مییم؟ سن منیم بوتون آرزیلاریمی بولوسن، سن منی اوجور کی وارام سئویسن.
سن بو دونیا غوربت اولاندا منه نفس وره سن؛
سن بو دونیا منه. قفس اولاندا منه سس وره سن؛
من سنی هانسی دونوم ده تاپاجاغام؟
من سنی هانسی آی دا؟ هانسی ایلده؟ هانسی گونده؟
من سنه هاواخ قوشولاجاغام؟
من هاواخ سنی اوپه جاغام؟
هاواخ سنین قوجاغیندا دینجله جاغام؟
نسرین یازیچی اولوبدی، هش بیلیردین؟
نسرین دونیا دریا سوز یازیر،

آمان سنی ایتیریب، هر قدم گوتور دوخ جان، هر آدیم آدیخ جان، سنه فیکیر لشیر، سنین یرین، قلبیمده دونیا بویی بوش دی، یاز گلدی، دونیا پوزولدی، یپراخ لار، سارالدی سولدی، من سویورم قول قولا وراخ، یاز گئجه لرینده، سویورم، سویوخ دا، ایسیده، سننه قول قولا ورم.

دا داهی سوزوم یوخ، ایندی کی نامه می تورکی دیلینده سنه یازیرام، اوره ییم دینجلیر. بولورم کی مونی اوخیجاخ سان، بولورم کی بو نامه جواب سیز قالمیجاخ. بولورم کی سن بورداسان، منه تنها بیر آدیم قالیسان.

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۰۵
  • نسرین

او جان

نظرات  (۱۹)

وات؟ 
پاسخ:
:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلیییی قشنگ بود^_^
    اصلا یه حالی شدم:-)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم حوری جان
    امیدوارم جور خوبی شده باشی:)
    اوکه اوخیجاخ بی نامه نی اوخییپ. آرزوم ده تز هر نمنه ایستیسن اولسون. 
    پاسخ:
    اوره ییم ایتسر کی بوجور اولسون
    الله ایسته سین کی اولسون
    ساغول باهار جان :)

    سنین کیمی گوزله من
    ورولموشام خبرین یوخ
    دوشموشم بو سودایا من
    بیردینیب دیندیرنیم یوخ

    http://www.irmp3.ir/play/20515/دانلود-آهنگ-گوزللرین-گوزلی-از-رحیم-شهریاری
    پاسخ:
    نه گوزل مصداقیدی بو پستا
    ساغول نسرین قیز :)
    من چوخ سویرم بو آهنگین شهریاری نین
  • جناب منزوی
  • من از آذری فقط یا شاسین رو بلدم :)
    در کل ممنون :)
    پاسخ:
    همونم غنیمته
    ممنونم لطف کردین :)
  • آشنای غریب
  • هش بولورسن ؟
    اورگیمی پارچالادون!
    چوخ سوزلرون منیم سوزلریمه اوخشور
    نسرین یازیچی اولوبدی هش بیلیردین؟
    گاهدان دا شعر یازیر«سن یوخ من»

    تورکونی چوخ عالم یازیسان
    اوگیم قان اولدی خانم معلم
    پاسخ:
    یوخ بولموردوم
    چوخ متاسف اولدوم
    ایستمیردیم ناراحات اولاسان
    نه ده گوزل شعر یازیر بیزیم اوغلان :)
    چوخ ساغول
    سوسوندور دون
    اولین تورکی یازیمیدی :)
    😊😘
    پاسخ:
    :))
  • حامد سپهر
  • زدین شبکه یک:))

    میه اولار سن منه قانات دوشیسن من اوچامیام؟

    عااالی بود

    پاسخ:
    ماشالله که همه هم تورکی بلدن :)
    مثلا خیر سرم خصوصی بود فکر میکردم هیشکی نمی فهمه :))
    فکر اِلمه ته سن | من نیز هستم :) یاشاسین تورک
    پاسخ:
    میه من ددیم تکم ؟
    ساغولاسیز
  • آشنای غریب
  • من یازانلاری مسخره اله دون؟؟؟

    آما بیر سوز تورکونی ده حماسی دانیشیسان هااا!!
    اله ائوده ده بوجور دانیشاسان؟

    پاسخ:
    مسخره ؟
    شکین وار یازیلاریوا ؟
    تعریفلدیم
    یوخ😁
    قراردی یارینان بوجور دانیشام😍
    کمرم رگ به رگ‌شد تا خوندمش آخرش دیدم فایل صوتیشوگذاشتی داغون شدم یعنی... صدای خودته نه؟!🤔
    پاسخ:
    سن تورک دیسن میه؟ 😂
    بلی صدای خودمان است
    ایستیسن تا کام دل شیرین اولا
    یاریله بیر صحبت دیرین اولا
    هر قلم شرح ایله مز یارین سوزون
    سوز یازان حتما گرک نسرین اولا

    سلام :)

    فی البداهه بود
    یاشاسیز ان شاءالله
    پاسخ:
    چوخ ساغولون
    چوخ گوزل
    اللریز آغریماسین😍
    به‌به چقدر خوب بود، چه شعر پرمعنی و زیبایی بود:) (الکی مثلا یعنی من فهمیدم چی گفتی:دی)

    از همه‌ی این پست فقط خطِ اخر جوابت به شباهنگ که گفتی خیلی اهنگ‌های شهریار رو دوست داری رو فهمیدم، همین:/
     
    پاسخ:
    😁😁😁
    خیلی هم مهم نبود عزیزم
    البته اونم شهریاری بود یکی خوانده معروف تبریزی
    نه شهریار شاعر
    منده اوخودوم :)
    چوخ آرام و راحتدی، راحت یعنی اورحدن، بی شیله پیله :)
    پاسخ:
    ساغول جانیم
    خیلی دکلمه و متن زیبایی بود واقعا لذت بخش بود. 
    انشاءالله هامی مراد دلینه یتیشه و هر صبح گوزونو که آچیر عشقینه سلام 
    وره. 
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم
    لطف دارید
  • عبداله رضوی
  • chox gozal
    yasha
    پاسخ:
    ساغولاسیز
    سلام ملکم
    مغزیم پادادی اوخوماخ اوچون.
    معمولا تورکونی لاتین خطینن یازالار نه فارسی . ایر آذری دیل دی آذرینین اوزو لاتین حروفو وار . چون قشه دی ایر لاتین حوروفونان یازارسان چون کو فارسی حرفونان توروکونو اخوماخ چوخ چوخ زجر دی . من اوزوم لاتین حروفوم یوخ . ایر وارسیدی لاتین یازاردیم .
    اما چوخ دردی واریدی . چوخ مخاطب لر تورکو بیلمیلر . کش که بونو چویریدین فارسی دیلینه کی فارسی بیلن نر ده دوشونسیلنر . اومودیم دی که ناراحت اولمیاسان:)
    اما چون گوزل یازی دی .
    ممنون .

    پاسخ:
    سلام علیکم :)
    ممنونام. بله دوز دیسن حق سنن دی. ولی منیم اول یازیمی دی کی تورکی دیلینده یازیردیم و بولورم کی چوخ دا غلطی واریدی. لاتین یازسیدیم ده گینه بی تعداد اوخیا بولمیجادیلار.
    سعی الیرم ترجمه الیم فارسیه.
    یاشیسن :)
    بابا اینجا همه همشهرین که !!!
    لازم نیست لاتین بنویسی همون فارسی بنویسی بهتره، ما هیچیمون لاتین نبوده هیچ جای فرهنگمون لاتین نداشته
    جالب بود به هر حال ...

    پاسخ:
    همشهری هم نباشن، هم زبانن
    ممنونم جالب خوندین
    ماشالله منیم ترک همدلیلریم هر یرده حاضیریلر. کامنتلری اوخودوم کف الدیم. 
    :)
    پاسخ:
    هامی یا ترک دی
    یا ترک لاری سویور
    یاداکی سویوردی ترک اولسون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">