گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

عاشقت هستم؟

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ


هوالمحبوب 
یک نگاه ساده، بیش از این هوایى نیستم
در خودم غرقم، به فکر آشنایی نیستم

با توأم تا با منی پس با منی تا با توأم
مثل تو در قید و بندِ باوفایی نیستم

دوستت دارم... ولی بسیار از آن بیشتر
عاشقت هستم؟... نه! تا این حد فدایی نیستم !

تا که یادم بوده اهل خواهش چشم توأم
حال، با این وصف، پیدا کن کجایی نیستم !

شعرِ نازل دارم از سوی تو، تکفیرم نکن
تا ابد پیغمبرم، فکر خدایی نیستم

با تو آری، با تو نه، با تو چنان، با تو چنین
هیچ، در گیر و کش چون و چرایی نیستم

گرچه عمری آرزو کردم رها باشم، ولی
چون رهایی ربط دارد با جدایی... نیستم …

#مهدی_فرجی
  • ۹۷/۰۸/۲۵
  • نسرین

نظرات  (۹)

  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر قشنگ بود نسرین❤
    پاسخ:
    😍😍😍
  • آشنای غریب
  • قشنگ بود شاعرش کیه؟
    پاسخ:
    مهدی فرجی 
  • آشنای غریب
  • امیدوارم برسه به دست اوجان.
    پاسخ:
    😍
  • شوفر تاکسی
  • تعادل خوبه! و خوبتر اینکه جو زده نشیم در هیچ موردی حتی دوست داشتن. 
    پاسخ:
    بله درسته
    مام جو زده نیستیم
  • آقای مُرَّدَد
  • نه تا این حد فدایی نیستم:) جالب بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    عااالی بود احسنت
    فقط شاعر تکلیف خودش رو مشخص نکرده که هست یا نیست بلاخره:))
    پاسخ:
    ممنونم
    شبیه حال و روز خودمه
    بلاتکلیف
  • جناب منزوی
  • شعر زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    چوخ گوزل
    پاسخ:
    :)
    به نظر من به اون معنا که در شعر گفته، رهایی با جدایی ربط نداره! گاهی در عشق و وصال رهایی بیش‌تره تا در فراق و هجران. فکر می‌کنم در لحظه‌ی وصال محبوب، انسان خیلی احساس رهایی داشته باشه. رهایی از هر چیز دنیا. وقتی احساس کنه که دیگه هیچ‌چیزی در جهان نمی‌خواد، یعنی یک رهایی بزرگ. غیر از اینه؟!
    پاسخ:
    بله اینجوری هم میشه بهش نگاه کرد
    شاید من و آقای فرجی چون تجسمی از وصال نداشتیم از یه بعد دیگه بهش پرداختیم😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">