گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

تبریز اگر بودی....

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ

هوالمحبوب


تبریز اگر بودی، شب بود و سکوت و من

تو بودی و نور بود و عشق

تبریز اگر بودی

قلب من تکه ای از چشم تو می شد

رقص من پرواز تا قلب تو می شد

تبریز اگر بودی

لحن بم و زیرت اعجاز اگر میکرد

این عشق، شکوهش را اعلام اگر می کرد

تبریز اگر بودی

آن حسرت تلخم، آن غم های پر از دردم می رفت جهنم

شب های غزلخوانی، آغوش رویایی، لبهای داغ عشق، در بستر تنهایی

تبریز اگر بودی

جنگا همه می خوابید

این شهر خزان گشته بسی می بارید

تبریز اگر بودی

آغوش اگر بودی، اعجاز اگر می کردی

من خوشبخت ترین بودم تو مردترین بودی




  • ۹۵/۰۵/۱۳
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۸)

خیلی مزخرفه میدونم!
یه چیزی اینجای گلوم گیر کرده بود و نشد بهتر از این بیانش کنم!
بین شعر موزون و سپید گیر افتاده بودم
از صبح درگیرم باهاش
وقتی یه چیزی گیر میکنه اینجا و میخوای یه جوری بهش بفهمونی
کارت زار میشه کل شعر همینه که تبریز اگر بودی....
کامنتِ وجدانت رو در آغوش می گیرمْ .اجازه هست !
اتفاقا یک چیزِ‌خاص بود ؛ از آن ها که دوستش دارمْ
تبریز اگر بودی ....
دلم پر است ، دستهام خالی از اتّفاقْ .
راستی روزت مبارک گل دخترِ سرزمین . نسرینِ زنده گی ، نسرینِ هستی
پاسخ:
مینای دوست داشتنی من:)
رفیق ناتمام من
جات چقده خالیه پیشمون
همه سراغت رو میگیرین اینجا...
منتظریم بیایی بریم بستنی خوری:)
بانو قولش رو داده یادت که نرفته؟
خیلی هم عالی 
پاسخ:
دقت کردین چقد کامنت هاتون کوتاه شده جدیدا؟

باید گفت باید پرواز داد احساس را




کاش می بود

همین تبریز

او را نمک گیر می کرد

پاسخ:
من که نتونستم نمک گیرش کنم:))
  • مجله ویترینو
  • فقط تبریزه عشقیدی ساغول وارول تبریزدن گوزلر دیاریندن یازیبسان
    پاسخ:
    ساغولون سیزه یاشیاسیز :)
    من فقط خط آخرو اندازه کل متن دوست داشتم نسرینم
    احساست ستودنی عشقت ستودنی بیانت ستودنی
    موفق باشی بانو🌹
    پاسخ:
    ممنون شیرین بانوی من:)
  • الهام حبشی
  • سلام نسرین جون ممنون از لطفت ، بنده هم این کار رو انجام دادم :) خوشحالمون کردی سر زدی :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    من خوشحال تر شدم اینجا دیدمت:)
  • الهام حبشی
  • تبریز اگر بودی رو خیلی خوب گفتی :)
    پاسخ:
    ممنون الهامی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">