گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

روزمرگی ها

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

هوالمحبوب


امروز روز خوبی بود؛ بعد مدتها با الی دیداری تازه کردیم و تمام بعد از ظهر را ور دل هم بودیم. زندگی دچار روزمرگی شده است و رفاقت ها لا به لای این بدو بدو ها گم می شود. دوستی هایی را به میل و اراده ی خودمان تمام میکنیم و دوستی های جدیدی شروع  میشود. آدم های جدید می آیند و آدم های خسته ی نالان تعویض می شوند. نبض زندگی در رگ های ما می زد و ما زنده ایم به خواستن و تلاش برای رسیدن.

ساعت چهار عصر در کتابفروشی دهخدا جشن امضای کتاب های خانم فریبا وفی بود، جالب است که نمیدانستم که ایشان همشهری من هستند و کاملا مسلط به زبان ترکی!

دیدار با یک نویسنده حس عجیب غریب یاست ایشان با رویی گشاده عکس می گرفتند لبخند میزند و کتابهایشان را امضا میکردند.

دو کتاب از کتابهای ایشان را با امضای خودشان خریدم و قرار است به مرور در وبلاگم معرفی کنم.

آمدن محرم را به چند دلیل دوست دارم، یکی به دلیل معنویت خاصی که بر فضای زندگی مان حاکم می شود، دوم به دلیل مراسم هایی که تشکیل می شود و خاص این دو ماه محرم و صفر است و سوم به دلیل بریده شدن پای هر نوع خواستگار از خانه :) خدا را شکر میکنم که در طی دو ماه آینده از شر این دسته از نسوان در امان هستیم و زندگی میکنیم.

  • ۹۵/۰۷/۱۰
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۷)

  • مداد کوچک
  • عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    محرم خیلی ماهِ قشنگیه . بعد از رمضان عاشق محرمم و بعدش عیدْ / خدایا بابت حس و حال های قشنگی که بهمون با اومدن هر مناسبت می دی شُکرْْْْْْ.
    میشه بیای بغلم / شکلکِ دلتنگیِ‌بیش از حد

    وَ اما پُست : چه روز مرگی محشری / اِلی/وفی /

    همیشه به خوشی بگذره این روز مره گی هات نسرین جانم
    پاسخ:
    عزیزترررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    اهوم ماه خاص و ویژه ای هست
    هرچند دلتنگی های خاص خودش رو هم داره البته
    نامرد بی معرفت نمیام بغلت
    چرا نمیای تبریز؟؟؟؟
    دیگه دوسم نداری؟!!
    دلم همش بین چند نفر میچرخید به خاطر جشن امضا یکی اش تو بودی یکشم بهار و یه نفر دیگه...
    ممنون جان دل

    خیلی هم عالی 
    خاستگار😀
    پاراگراف آخر احتمالا "آمدن" منظورت بوده
    منم عاشق ماه محرم و حال و هواش هستم
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    ممنونم
    وای پاک آبرو ریزی شد این چند پست آخر
    پر از غلط های نگارشی و تایپی:(
    ممنون که تذکر میدی اشکالاتم رو
    عینکم رو باید عوض کنم !
  • فرناز فرزان
  • سلام گوزل باجیم
    یاشاسین تورک ملتی
    پاسخ:
    سلام ناز خانیم:)
    ساغول ساغول
    یاشاسین بوتون آذری قیزلاری:)
  • مجله ویترینو
  • قشنگیدی
    پاسخ:
    ساغولون:)
    سلام
    دلیل سوم جالب بود!
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    بعله خیلی جالب بود:)
    سلام 
    خوبی؟
    عزاداری هاتون قبول,
    دعامون کنید,
    اون روزی ک متنو گذاشتی خندم گرفته بود ,
    گفتم آره دیگه نمیان,
    ولی همون روز دیدم در میزنن ,رفتم دم در, دو تا خانم بودن, میگفتن برا امر خیر اومدیم, 
    گفتم بدون هماهنگی؟
    گفت دیگه ک اومدیم,
    گفت حالا ی شماره بده با مامانت حرف بزنیم! 
    منم ی شماره بهش دادم,
    ولی چندبار ازم پرسید ,سرکار میری, منم گفتم نهههه,
    میخواست بره بهم گفت داداشم سنش اینه ها, گفتم باشه,
    ب مامانم گفتم اینا عروس شاغل میخوان,منم شماره الکی بهشون دادم,

    پاسخ:
    سلام!
    از این آدم دوپایی که دهه ی اول محرم بساط عقد بر پا میکنه همچین چیزهایی دور از انتظار نیست البته!
    کلا همین مون مونده با این همه کمالات بریم خرج یه نفر دیگه رو هم بدیم!
    همون بهتر که دست به سرشون کردین:)
    انسان فرهیخته هیچ گاه به دنبال ویزگی های مالی در یک دختر خانم نمیگرده
    یه دختر ویژگی های مهمتری برای خوشبخت کردن یه اقا پسر داره قطعا
    که متاسفانه اون ها خیل یکم رنگ شدن این روزها....
  • بهارنارنج
  • حرف از دوست زدی..من دلم خیلی گرفته از یکی از دوستام:( همیشه رو این دوستم یه حساب دیگه باز میکردم یجور دیگه دوسش داشتم ولی خیلی دلمو شکست...ناراحتم
    پاسخ:
    از این دلگیر یها تو رفاقت های عمیق پیش میاد گلم
    سعی کن زیاد درگیرش نشی
    شاید اونم یه روز یپشیمون شد از کارش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">