گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

یک روز دلت را بردار و برو

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 

هوالمحبوب

 

این همون پادکستی هست که به آقا حامد قول داده بودم، مربوط به یکی از پست های قدیمی وبلاگه. یکم گلو درد دارم، نمیدونم صدام چطور شده، نمیدونم چرا ماه مهر بیاد و من سرما نخورم یه جای کار می لنگه.

 

 

 

 

 

 

  • ۹۷/۰۷/۲۰
  • نسرین

از آرزوها

نظرات  (۱۶)

  • جناب منزوی
  • دل های جامانده، فقط غصه می خورند.
    عالی بود، درود بر شما :)
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارید :)
    بسیار زیبا ...
    پاسخ:
    ممنونم 🙃
  • آسـوکـآ آآ
  • صدات مانا نسرین جانم.
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم :)
    عوضش به جای تو من حسابی سرماخوردم! :/
    پاسخ:
    خب منم مقدمه ی سرماخوردی در وجودم ظاهر شده :))
  • صبورا کرمی
  • زود خوب شو
    صدات ماندگار :)
    پاسخ:
    سعی میکنم :)

    ممنونم صبورای عزیز
  • حامد سپهر
  • عاااااالی بود صداتون
    با این حساب من برم پست خودم رو حذف کنم از بس که ضایع شده:)

    ممنون که شرکت کردین:)
    پاسخ:
    لطف دارید
    نه بابا عالی کجا بود :)
    خواهش میکنم

    مجبوری بودی وسط سرماخوردگی وویس ضبط کنی؟ :)
    شوخی کردم
    قشنگ تر هم شده بود تازه!
    پاسخ:
    آره مجبور بودم :)

    الان این مدح شبیه ذم بود دیگه نه ؟؟  :)
    مدح صادقانه بود :)
    همراه با کمی حرص دادن دوستانه
    پاسخ:
    خلاصه هر چه از دوست رسد نیکوست
    ممنانم :)
    هنو فرصت گوش دادن ندارم 
    خوبی؟ شلغم بخور 
    شلغم آنتی بیوتیک داره 
    مراقب خودت هم باش
    پاسخ:
    خیلی هم چیز مهمی نیست فرصت هم نکردی نکردی
    شلغم نداریم فعلا
    مراقبت از خودم روزی دوبار بهم توصیه میشه، اولیش مامانم هر صبح بعد از خداحافطی دومیش مستر ژ آخر شب ها
    ولی من هیچ وقت مراقبت از خودم رو یاد نگرفتم
    به نظرم باید یکی باشه که از آدم مراقبت کنه
    چطوری تنهایی از خودم مراقبت کنم :))
    چرا اهنگ‌های پس زمینه‌تون انقدر خوب شده این چند وقته؟ و چرا من اهنگ خوب پیدا نمیکنم؟:)
    چه متنش خوشکله، باب عصر جمعه بود ولی خب حیف الان که دارم میشنوم ۱:۴۸ دقیقه‌ی یکشنبه است :)
    + صدای سرما خورده‌ات هم خوبه فقط یه خرده تو دماغی شده، معلومه بینی‌ت گرفته انگار :) منم سرفه امونم رو بریده.
    پاسخ:
    واقعا؟؟ مرسی:)
    این یکی از موسیقی های انتخابی رادیو بلاگی ها بود.
    برای این که حال و هواشو حس کنی، شب جمعه دوباره گوش بده :))
    آره بدترین بخش سرماخوردگی همین گلو درد و گرفتگی بینیه

    این چندمین صدایی از دوستان  بود‌ که نتوستم تو اینمدت گوش کنم :|
    امیدوارم بتونم تا آخر هفته این صداها رو گوش بدم :)



    +

    دمنوش گل گاو زبان یا خود گل گاو زبون با لیمو عمانی بخورین حالتون رو زود خوب میکنه به امید خدا :)




    سلام 
    وقتتون هم بخیر و سلامتی :)

    پاسخ:
    ان شالله سر فرصت گوش میدی عزیزم
    صدای منه دیگه خیلی ام جالب توجه نیست:)

    چشم حتما ممنونم از توصیه هات عزیزم

    سلام عصر بخیر:)
    دوست داشتم.!

    پاسخ:
    ساغول دا
    اوووووووووووووووووووووووووووووووف...
    خیلی عالی بود
    نزدیک بود اشکم دربیاد که زود تموم شد
    چرا ادامه نداشت؟
    نمیدونستم از این کارا بلدید
    دوباره..دوباره..دوباره....یه بار فایده نداره:))))

    پاسخ:
    لطف دارین
    متن همینقدر بود دیگه ادامه نداشت
    بله بلدم با لهجه ی فارسیِ ترکی شده بخونم یه چیزایی رو
    صدایت خیلی خووب بود خیلی :)
    مرسی 
    در این اندازه که قیافه ات مجسم شد برای من :)
    واقعا تنها صداست که می ماند ...
    خیلی دوست داشتم مرسی :)

    پاسخ:
    لطف داری واران جان :)
    چه خوووب
    حالا چه شکلی ام؟ خوشگلم ؟ یا خیلی خوشگل؟؟؟  :)
    خیلی کیف کردم از کامنتت مرسی:)
    چون نیاز به تمرکز زیاد داره برای همین جواب دقیقی نمیتونم راستش بگم :))
    تمرکز زیاد =  تخریب سلولهای مغزی من :|:))

    برای همین فعلا علی الحساب ملاک رو خوشگلی خیلی زیاد شما  قرار  میدیم :))
    فقط مواظب باشین سرتون به در نخوره :)))))))
    و تو افق محو نشین ها :))




    +
    مرسی :)
    لطف دارین :)

    پاسخ:
    آی دی ام رو میدم بیا ببین از نزدیک
    ببینم فانتزی هات چقدرش واقعیه
    خب منم عادت دارم توت ذوق ملت بزنم دراین باره😁
    نگران نباش پس
    نه نمیشم
    ریختم بهم... خیلی خوب بود...کاش از تمام ادم ها دنیا دکلمه وجود داشت.

    من انقد چیزای دکلمه مانند رو دوست دارم که لنگش کارتون رو پیدا نکردم .

    یه استراحت گاهی هم شد بین پست های انباشه شده و طولانی شما برای من (: 
    پاسخ:
    خودمم خیلی دوست دارم این متن رو
    مرسی از ابراز محبتت
    چقدر خوبه که دوست دارین همه رو بخونید و نظر بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">