گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نهم

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ

دلم می‌خواد بیای بگی دوستت دارم. الان فقط همین حالم رو بهتر می‌کنه.‌ ببا و‌ بگو‌ دوستت دارم.‌ نیاز دارم دوست داشته بشم...

  • ۰۲/۰۱/۱۲
  • نسرین

نظرات  (۷)

هعی... کجای کاری؟! یه روز سرکوب این احساس واست عادی میشه! مث ما و بقیه!... 

پاسخ:
من دقیقا وسط همونجام:)
  • نرگس بیانستان
  • میشه ما دوستت داشته باشیم؟

    پاسخ:
    مگه نداشتی؟ 

    منم همینطور نسرین ، منم همینطور.

    پاسخ:
    عزیزدلم❤️
  • نرگس بیانستان
  • داشتیم

    ولی دلت رو به دوست داشتن ما یکم خوش تر کنی :(

    پاسخ:
    تنها کسایی که از دوست داشتن‌شون مطمئنم‌شماهایید:)

    منم دوستت دارما یادت نره :)) ❤️

    پاسخ:
    قربونت🥺
    منم دوست دارم مهربون.❤️

    سلام و درود نسرین عزیزم 

     

    منظورت رو فهمیدم ! 

    من سعی میکنم در عمل نشون بدم و کمتر از واژه استفاده می‌کنم ولی چون گفتی میگم :

    دوستت دارم دخترجان ! 

     شاد و سلامت باشی الهی 

    پاسخ:
    سلام جانان جان
    مرسی که همیشه حواس‌تون هست. 
    منم دوستون دارم❤️❤️❤️

    :)))) ❤️❤️❤️

    پاسخ:
    ❤️❤️❤️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">