گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

چهاردهم

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
صبح دلژین پرسید خوبی؟ نوشتم خوبم. اما پشت این خوب بودن، یک تکرار حال به هم زن همیشگی نبود. این خوب بودن واقعا حس خوبی داشت. روح و روانم این روزها آرام است. غیر از خستگی جسمی و بی‌حالی حاصل از روزه، بدون فکر و خیال و آشوب روزگار می‌گذرانم. نه اینکه اوضاع یکباره گل و بلبل شده باشد. نه. اما فکر نکردن خودش موهبت است. این روزها کمتر افکار آزاردهنده هجوم می‌آورند. کمتر غصه می‌خورم و بیشتر عمیق می‌شوم روی اهدافم. 
چقدر بدهکارم به خودم. بدهکار غصه‌هایی که هوار کردم سرش، تنش‌هایی که تحمیل کردم، بدهکار دردهایی که تسکینی برایشان نبود. حالا که آرام گرفته‌ام تصورم این است که در حق خودم خیلی ظلم کرده‌ام. حقش است بنشینم و‌ خودم را سخت تنگ در آغوش بگیرم. 
این روزها، عجیب خسته‌ام. جسمم انگار کوفته شده. بی‌خوابی دارد پدرم را درمی‌آورد. برعکس همیشه چشم به راه pms نشسته‌ام که بیاید و از روزه‌داری خلاصم کند. باید کارهایی را سر و سامان دهم و دهن روزه نمی‌توانم. بعد از افطار هم باید بخوابم که سه و نیم نصف شب باز باید برپا بزنم. خلاصه که روزه نه ولی بی‌خوابی می‌کشد!
  • ۰۲/۰۱/۲۲
  • نسرین

نظرات  (۳)

خداروشکر که خوبی عزیزم🤍

پاسخ:
عزیزی❤️❤️❤️

ایشالا بهتر میشی عزیزم

پاسخ:
ان‌شا‌ءالله.

سلام و درود نسرین عزیزم 

 

ای جانم ! 

با همین فرمون برو ک داری خوب میری جلو نسرین جانم ! 

"قیزیم"اشاره‌ی من درمورد عرفان جهت اطلاع از روش و راه‌‌هایی بود ک طی کردم و گفتم بر من کارساز نشد و باید اضافه می‌کردم ک ده‌ها می‌شناسم ، تونستن خودشون رو پیدا کنن و ب مفهوم واقعی انسان بشن ، میدونم ادبیاتی هستی و عرفان و مخصوصن ادبیات عرفانی ما خیلی زیبایی‌ها داره و توانایی طناب نجات رو داره ـ اگر میل و احساس‌ات بهت میگه انجام بده عزیزم !

نمیدونم این بیت زیبای صائب رو برات نوشتم یا نه ! 

میفرماید : 

رتبه می‌خواهی چو خورشید ـ از خلایق دور باش 

سایه از همراهی مردم ، ب خاک افتاده است

سبز باشی و سلامت 

پاسخ:
سلام.

مرسی که انرژی دادین و می‌دین همیشه و حال آدمو خوب می‌کنید با حرف‌هاتون.
متوجهم منم از حس و حال شخصی‌ام گفتم فقط:)

احسنت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">