گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ببست و یکم

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۴۶ ب.ظ

ماه‌ها بود که اینقدر تحلیل نرفته بودم. هم جسمی، هم روحی داغونم. صبح همکارم می‌گه وقتی روزه بودی حالت خیلی بهتر بود.
آره راست می‌گه. از وقتی رسیدم خونه رو به موتم. حتی غذا هم نخوردم. یعنی برنج خیس کردم، گوشت رو از فریزر درآوردم ولی گرفتم خوابیدم و چند دقیقه پیش بیدار شدم. ساعت رو نگاه کردم دیدم دو و نیم نصف شبه! یکم که گذشت و چشمام بیشتر باز شد دیدم گویا اشتباه دیده بودم و تازه نه شبه! 

 تو کلاس نهم امتحان گرفتم و بعد که حین امتحان کلاس بعدی، ورقه‌ها رو تصحیح کردم؛ دیدم ورقه مبینا نیست! رفتم سراغش گفتم غایب که نبودی پس چرا امتحان ندادی؟ می‌گه دلم درد می‌کرد تو نمازخونه خوابیده بودم. گفتم از کی اجازه گرفتی؟ گفت خانم معاون‌. کشیدمش دفتر هیچ کس قبول نکرد حرفشو. شروع کرد گریه و زاری و فلان. تهش قول گرفتن چهارشنبه دوباره امتحان بگیرم. 

تو کلاس یازدهم ورقهٔ یکی از بچه‌ها یه طرفش مخدوش بود. یعنی از چاپ بد در اومده بود و یه سری خطوط در هم و برهم افتاده بود روش اونم خطوطی که مربوط به کلاس دهمه. یعنی خنگ خالی! نگفته ورقه‌م اینجوریه عوضش کن نشسته به همون دری وری‌ها جواب داده! دلم می‌خواست بگیرمش زیر مشت و لگد! 

تو کلاس دوازدهم هم یکی‌شون مقاله ننوشته و قصدم نداره بنویسه و بهم گفت هرجور راحتی مستمری بده بهم! اینم از ته دوستی با دانش‌آموزات! 

حجم خونریزی‌ام خیلی زیاده و فشارم پایین. کاش می‌تونستم این دو روز رو نرم سرکار و فقط بخوابم‌. 

دلم می‌خواد روز تولدم برای کسی غیر خودم هم مهم باشه. کسی غیر خودم هم برای این روز ذوق داشته باشه. ولی متاسفانه هیچ کس ذوقی نداره و می‌تونم برای این بی‌کسی تا فردا گریه کنم. 

  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • نسرین

نظرات  (۹)

  • نرگس بیانستان
  • زن بذار تولدت بشه بعد غصه بغل بگیر! 

     

     

    پاسخ:
    توی این یه ماه فکر نمی‌کنم اتفاقی که مدنظرمه بیوفته آخه:)
  • نرگس بیانستان
  • چی مد نظرته؟

    پاسخ:
    شوهر. مدنظر من همیشه شوهره:)
  • نرگس بیانستان
  • ننر :))

    پاسخ:
    😁😁😁

    (جوابت ب نزگس خانوم) عالی بود 🤣🤣🤣🤣 خدا نکشدت دختر الهی ! 

    (این دلم میخادا) از کجا میاد ؟ 😊 (البته حدس و گمان میزنم) 🤔

    خوب میدونم ک سالگردهای تولد برات مهمه و کادو میدی و لذت میبری از خوشحالی یک فرد دیگه ولی یاور کن داشتم شاخ درمی‌آوردم وقتی گفتی سکه هم هدیه میدی 😵 (بگذریم)

     آخه یک سال پیرتر شدن ذوق و شادی و جشن گرفتن داره دختر ؟ 😞 

    نمیدونم ؛شاید خط‌ کش معیارهای من عیب داره ! 😗 یا شما جوونای امروزی مغزتون عیب داره ! 🤣

    یادمه چند وقت پیش گفتی دلت کوکوشانل می‌خواد 😍 این هدیه توانایی داره ک حداقل موقع استفاده (نه همیشه) گاهی یاد من بیافتی 🤍 پس لطفن از طرف من سفارش بده ک روز تولدت ب دستت برسه !😘

    از بس خندیدم یادم رفت سلام کنم ! 😛

    آسمون دلت آبی ته‌تغاری جانم 🙏💜

     

     

    پاسخ:
    سلام و درود
    😁😁😁 قربون شما. 
    حکایت اون آدم گرسنه است که وقتی چیز خوشمزه‌ای دست کسی می‌بسنه هوس می‌کنه. گاهی هم حسودیش میشه که یکی اون خوشمزه رو داره ولی خودش گشنه است. 
    عشق هم شیرینه دیگه آدم دلش می‌خواد تجربه کنه اون حال خوش رو:)
    سکه گرمی منظورم بود. اونم برای خواهر و رفیق صمیمی نه هرکسی:)


    آره یه سال تجربه، یک سال فرصت زندگی، یک سال ستایش بودنت همه اینا جشن گرفتن داره به نظرم. من روز تولدم خیلی خوشحال و ذوق زده‌م. 

    میام تلگرام صحبت می‌کنیم. 
    اما همین پیشنهاد از راه دور هم کلی حال خوب بهم تزریق کرد.
    دم شما گرم. 
    مرسی از محبت‌تون. روزگار به مام.

    ایشالا ایشالا :)) 

    شوهرو میگم

    پاسخ:
    :))))

    ولی هرجور حساب کنی خیلی وقت ها شوهر تنها کسی که تولد زنش براش مهم نیست !

    پاسخ:
    من دنبال شوهر خوبم. نه فقط شوهر!🙃😎

    وای فقط اونی که به اون برگه مخدوش جواب داده 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 چقدر خندیدم بهش 

     

    نسرین مهربون، برای روز تولدت حسابی یه خودت حال بده.

    کاری رو بکن که کیف می‌کنی 😍😍😍 

     

     

    پاسخ:
    ولی الان سراپا عذاب وجدانم که چرا تو جمع به روش آوردم.
    همش دارم تلاش می‌کنم این بچه خاطرهٔ خوب ازم تو ذهنش بسازه ولی تهش باز گند می‌زنم. 


    ایشالله 😍😍😍😍

    دورت بگردم خوب :))))

    پاسخ:
    عزیزمممم❤️❤️❤️

    الهیییی من ذوق دارم برای هر تولدی :)) ان شاءالله موردنظرت سال بعد ذوق داشته باشه

    پاسخ:
    من ناامید نیستم البته ۲۸ روز فرصت داره برای امسال ذوق کنه:))
    ممنونم سرکارعلیه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">