گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

برای بهارم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

هوالمحبوب

برای تو مینویسیم خواهر کوچولوی قشنگ نادیده ام!

زیارتت قبول

دستت که به ضریح رسید حتما یاد من هم بوده ای

میدانم

این را از چشم های صادقت میخوانم

میدانی

دوست داشتن گاهی میتواند اتفاقی باشد

از یک تصادف مضحک شروع شود

یادت هست آن تصادف مضحک را؟

دلهره هامان را برای یک تشابه شیرین؟

تو بهار بودی به همان شیرینی

به همان سبزی

و به همان شکوه

دوست داشتن اتفاق می افتد اما میتواند اتفاقی نباشد

ما برای دوست داشته شدن و برای دوست داشتن انتخاب میشویم

زیارتت قبول

میدانم که سبک تر شده ای

دل ات را تکانده ای در دیار دوست

در آغوش محبوب

روزهای خوشی است

مشهدی جانم زیارتت قبول

حرفهای خواهرانه ام را زمزمه وار در گوشت خواهم نواخت

منتظر خواندنت هستم همیشه و همیشه و همیشه....


  • ۹۴/۰۸/۱۶
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۸)

چه خوب است نام کسی را لایِ زمزمه های مدیدت جا دهی و بی صبرانه منتظرِ صدایی برای آن زمزمه باشی /
زیارتت قبول " بهار نشینِ زمزمه های دختر اردیبهشتی "
سکوت می کنم به احترامِ‌دوستیهایی که با هم دارید
این دوستی ها تا ابد ؛ آمیــــن
زنده باشی نسرین جان / زمزمه ات نوشْ

پاسخ:
همیشه تو اوج دوستی ها بهت فکر میکنم تو بهترین شهریوری هستی که به پست من خورده مینایی:)

هر چند کوتاه
هر چند کوتاه
هر چند کوتاه
واین فریادهای هر روز من است
وقتی فقط برای ثانیه ای
از پشت کلمات مجازی
به دیدارم می آیی
و فریاد می زنم
هر چند کوتاه ،
اما ،
بلند دوستت دارم....

واااای نسرین واقعا نمیدونم چی بگم چشام همینطوری رو صفحه مونده.. فقط میدونم لایق اینهمه محبتت نیستم...خیلی قشنگ بود خیلییییییییییییییی مخصوصا اون تشابه شیرین:)
خوشحالم که شدم برگی از دفتر شعر نسرین شاعرم...ممنون بابت خوبی هات ان شالله خدا برام نیگهت داره آبجی بزرگه عزیزم:)
پاسخ:
عزیزمی:)
یادش بخیر که چقدر دلهامون یهویی ریخت :))
ممنون قابل تو رو نداشت
من گفته بودم برات شعر میگم ببخشید که شعر نشد ان شالله موتورم با همین چند خط راه بیوفته برات شعر هم میگم خواهری:)
حسادت می کنم به تو
وقتی پای شعرهایت را امضا می کنم
و هیچ چیزی ندارم
که تقدیمت کنم رفیق
جز یک خسته نباشیدی گرم از این سرِ دلتنگی تا آن سرِ دلتنگیت
کلافِ تنگیست این دل
کلافه ام کرد
امروز
آمدم دیدم هنوز جایِ دلتنگی " هنوز" دل تنگی ست

مداد کوچک
پاسخ:
ممنونم رفیق:)
زیارت قبول
پاسخ:
:)
  • فریاد در سکوت
  • سلام
    خیلی دلم تنگ شده واستووووووووووووووووووون
    نسرین و بهار
    خیلی دلم تنگه واستون
    ان شالله همیشه پایدار باشید و برقرار
    پاسخ:
    سلام عروس خانوم
    دلم من و بهارم برات تنگیده حسابی
    خوبی خوشی؟؟ متاهلی خوب میگذره؟؟
    مواظب خودت باشیا
    دوستت داریم
    {گل}
    پاسخ:
    :)
  • از دیار حسن.صباح
  • سلام. 

    چ احساس لطیفی,

    عمر دوستیتون بابرکت ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بانو جان:)
  • ز هر پنجره نوری..

  • صبح امروز کسی گفت به من:


    تو چقدر تنهایی ...


    گفتمش در پاسخ :


    تو چقدر حساسی ...


    تن من گر تنهاست...


    دل من با دلهاست...


    دوستانی دارم


    بهتر از برگ درخت


    که دعایم گویند و دعاشان گویم...


    یادشان دردل من ...


    قلبشان منزل من…...


    صافى آب مرا یادتو انداخت...رفیق...


    تو دلت سبز...


    لبت سرخ...


    چراغت روشن...


    چرخ روزیت همیشه چرخان...


    نفست داغ...


    تنت گرم...


    دعایت با من...

     

    "سهراب سپهری"


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">