گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

حالم خووووووبه

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

هوالمحبوب

میدونی بعضی از آدم ها همین جوری بهت انرژی مثبت میدن و قرار نیست خیلی حرفهای خاصی بزنن تا تو عاشقشون بشی! بعضیا سکوت و لبخندشون هم قشنگه. من همین الان به این نتیجه رسیدم که میخوام تا ته این راه رو برم و یه زندگی فانتزی تو یه خونه ی شکلاتی، وسط یه جنگل بلوط بسازم!

همین قدر عجیب و همین قدر دوست داشتنی!

تو بشینی روبه روی من و هی لبخند های شیرین تحویل بدی و من هی حرف بزنم و حرف بزنم و کم کم، دلم خالی بشه؛ صاف صاف بشه؛ زلال بشه؛ برای یه شروع دوباره.

دلم بدجوری لک زده برای کارهای دونفره، برای سفرهای دونفره، برای کتاب خوندن های دونفره، برای شیطنت های دو نفره، برای مهربانی های دونفره.

کنج خونه نشستن و حرف زدن، کنج خونه نشستن و سریال دیدن، کنج خونه نشستن و کتاب خوندن،کنج خونه نشستن و آشپزی کردن.

اختراع هیجان های جدید، اختراع غذاهای جدید؛

کشف راه های جدید برای خوشحال کردن آدم های مهم زندگی؛

کشف اسم های قشنگ برای صدا کردن آدم مهم زندگی ات؛

راه رفتن رو برف ها، گوله برف پرت کردن، زیر بارون خندیدن و بی چتر به دل خیابون زدن؛

بالا پشت بوم نشستن به ضیافت ستاره ها و زل زدن به ماهی که کم کم داره کامل میشه.

زندگی همین شادی های کوچک دو نفره است مگه نه؟؟؟؟

ما حق داریم یه زندگی شاد داشته باشیم مگه نه؟؟؟

  • ۹۴/۱۱/۱۵
  • نسرین

او جان

نظرات  (۶)

  • بهارنارنج
  • به قول داد ماست من عاشق این شادی های کوچیکم:)

    حال خوبت حال ما رو هم خوب کرد:):-*
    پاسخ:
    آخ این داد ماست کی بود؟؟؟؟
    هی به مغزم فشار میارم یادم نمیاد!
    خدا رو شکر همیشه خوب باشی بهارم:)
  • فاطمه نیکروی
  • نیس شما خیلی فرهیخته ای و خیلی ادبی مینویس....
    من الان گیج شدم :/

    پاسخ:
    تو که راست میگی شیطون بلا:))
    به نظرم تنها کسی که متوجه متن شد فقط خودت بودی!
    آره ما خیلی به گردنِ هم حق داریم
    الان که دارم برات می نویسم دکمه های کیبوردم هم چنان مثل خودم می خندن
    به خاطرِ حال و هوایِ خوبت
    کلمه ها دارن برات می رقصن
    نگاه کن
    ن س ر ی ن
    زمزمه هاتو دوس داریم
    اینا وجدانا" کلماتِ کیبوردم بودن
    نسرین " کتابخوانِ دوست داشتنیِ‌ من"
    دوست دارم ... اینم از طرفِ خودم

    امیدوارم همیشه برای خودمان و تنهاییِ دو نفره مان وقت داشته باشیم /برای غذاهایِ ابتکاری برای کاردستی هایی که باید تا عید درست کنیم برا هفت سین حتا ...من امسال ایده دارم نسرییییییین


    پاسخ:
    هووووووووووووووووووم واقعا هم اینطوره!
    ما هم شما و دکمه های کیبوردتان رو دوست میداریم:)
    منتظر ایده های هفت سینت هستم به شدت و حدت:)
    عزیزم خیلی هم عالی 
    پاسخ:
    ممنون شیرین بانو:)

    تکی

    دونفری

    سه نفری وشاید هم چهار نفری


    هر لحظه ای که دلت رو شاد کنه زیباست


    لحظه هایت رنگین کمانی

    پاسخ:
    ممنون از لطفتان بانو جان
  • بهارنارنج
  • اون نقاشه بود مو فره که تو خنده بازارم اداشو درآورده بودن:)))
    پاسخ:
    آره آهان :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">