گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

مرگی که زندگیست

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۸ ب.ظ

هوالمحبوب

جهنمی است زندگی، شوکران مرگ را سر میکشم، می خوابم، زنده ام هنوز؛

خلنگزاریست زندگی، پایم در باتلاق فرو میرود، غرق می شوم، بلعیده میشوم، زنده ام هنوز؛

کارزاریست زندگی، گلوله ای بر قلبم اصابت میکند، خون فواره می زند، قلبم را بغل میگیرم، زنده ام هنوز؛

در خلا زندگی میکنم، گاهی نفس تنگ می شود، گاهی چشمه ی لعنتی اشک هایم می جوشد، گاه قلبم تیر می کشد، گاه بغض هایم کال و نارس متولد میشوند و من مادری ناتوان و رنجورم که طفل نارس خود را در آغوش کشیده ام و بر گور آرزوهایم زانو زده ام؛

آبستن دردی هستم که هیچ مردی پدری اش را بر گردن نمیگیرد، زنی رانده شده؛

زنی با اندوه های بسیار، کولی سرگردان درد به در....

غم ها...غم ها...غم ها کارش را ساخته اند.....


+ حال این روزهای من....


  • ۹۵/۰۵/۰۹
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۴)

الان اینجا به وقتِ زنده گی ؛ امید بیدار هستْ‌؛ ناامیدی در خواب رفته و چشم های گرگی اش آویزان
اینجا به وقتِ‌زندگی ؛ مرگ بیدار هست ، چه شادمان که مرگ را ستایش می کنیم . مرگ با چشم های گربه ای ؛ چه چشمکی هم می زندخودشیفته ی دلبرْ
و زنی که آغوشش را برای طفلی که هنوز موهایش، گریه هایش،خنده هایش را نچشیده برایش زنده گی می کند
تو مادرِ‌هزار زنده گی ، مادرِ مرگ ، مادر هر چیزی هم باشی ، مادرِ‌قلم های نانوشته ای هستی که ما را به یاد خودِ‌قشنگمان می اندازد

چه امروز می باری نسرین ، چه امروز جانانه می باری نسرین

ببار که باریدن هات ، که خنکای باریدن هات را استشمام می کنم .تنهایی فقط نبار


اشتراکِ‌باریدنهایت را دوست می داریمْ

ببار گلِ‌زندگی
پاسخ:
نوشتن را عرق ریزان روح میگویند اما من دارم خود ویرانم را مینویسم این روزها و شبهای لعنتی
چقدر کامنت هات قشنگه این چند روز
چقدر آدم سیر نمیشه از خوندنش
تو بهتری مینا خیلی

می شود دردِ درهای بسته را

از پشتِ پنجره های امید، مداوا کرد.


درد درهای بسته را پنجره ها می دانند...!

پاسخ:
:)
آه... چرا انقدر ناراحت و غمگین؟؟!!
پاسخ:
این نیز بگذرد:)
خدا نکنهنسرینم نبینم غمتو آجی😞
پاسخ:
این نیز بگذرد آبجی جانم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">