گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

خوشبختی های بزرگ من

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ب.ظ

هوالمحبوب

گاهی یادآوری لحظه هایی بکر در زندگی میتواند یک لبخند کش دار بنشاند روی لبهایم.

لحظه هایی از جنس مهربانی، عشق و دوست داشتن.

شب شعر امروز خیلی عالی بود چون دیداری اتفاق افتاد که برایم خوشایند و دلچسب بود.

استاد دوست داشتنی ام دکترقره بیگلو را در انجمن شعر دیدم و کلی انرژی مثبت توی رگ هایم تزریق شد. تمام لحظه های ناب شاگردی در کلاسشان برایم یادآوری شد.

شاملو خوانی های سعید، منظومه ی عقاب، شیخ و دختر عرب، زبان تند و بی پروای استاد.

لحظه های خاص و بی بدیلی که بعد از دوران خوش دانشگاه در پس هیچ کوچه ای در انتهای هیچ خیابانی پیدایشان نکردم.

استادی که علی رغم سن بالا هنوز که هنوز است از من جوان جویای نام به روز تر است و این برای دانشکده ی نفس بریده ی  ادبیات بسی مایه ی فخر و مباهات است.

در زندگی هر انسانی معدود معلم هایی هستند که حضورشان پر رنگ و تاثیر گذار است اما از خوشبختی های بزرگ من یکی داشتن اساتید ناب در دانشگاه بود و دیگری داشتن معلم های ناب در دبیرستان مان.

گاهی فکر میکنم خدا چه تصمیم خوبی درباره ی من گرفته است اینکه دستم را گرفت و برد نشاند روی صندلی های دانشکده ی ادبیات و چقدر مرا بهتر از خودم میشناخت که به درد وکالت و درگیری هایش نمیخورم.

چقدر خدا را دوست دارم برای بزرگی اش و برای بخشندگی اش و برای پرده پوشی هایش.

نظرات  (۷)

به قول فیلم مارمولک، خدا اِند رفاقته... 
پاسخ:
هووووووووم موافقم:)
خوندن یک رشته خوب در یک دانشگاه خوب
داشتن استاد خوب ، دوستان خوب و همفکران
خوب واقعا خوشبختیه
پاسخ:
بله قطعا همین طوره
اگه کمی دقیق به داشته هامون نگاه کنیم میبینیم چقدر دارایی داریم و چقدر خوشبختیم:)
خدارو شکر عزیزم
ادبیات و شعر و روحیه لطیفت /خدا خودش میدونه چ کسی رو ساخته و به چه درد میخوه 
میدونسته این نسرین خوش قلب و خوش ذوق برا معلمی و حس لطیف شاعری خوووبه و بس
.حرف از استاد خوب زدی حالمان خوووب شد مچکرم
موفق باشی بانو جانم🌹
پاسخ:
ممنون شیرین بانو:)
خدا خیلی خوب میدونسته ولی گاهی این روحیه لطیف و شکننده بدجور یکار دست آدم میده:)
سپاس از همراهی ات
امیدوارم همیشه موفق باشی
پاسخ:
ممنون :)

بله

موافقم

من هم همیشه به دانش آموزانم می گویم

درس شیرین ادبیات

درس شیرین زبان فارسی

درس شیرین عروض وقافیه

 درس شیرین  آرایه

می گویند پس کلاس ما ،قنادی هست وما نمیدانیم :)

پاسخ:
:)
دقیقا قنادی به تمام معنا
ادبیات هرچی بخوای داره
شعر-تحلیل-معنا و همه چی...
خوشحالم که خوشبختی .

ان شالله مثل سیل جاری شه برات این خوشبختی های ریز و درشت عسلکِ‌ما .
پاسخ:
ممنون جان دل
ان شالله
  • کارشناس پارت
  • آذری قیز درود
    مطلب خوشبختی های بزرگ من شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود. 
    من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">