گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

تولدت مبارک آقای خوبم

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

هوالمحبوب

 
شنیدم میگن آدم ها تو غربت هوای همدیگه رو بیشتر دارن، درد همدیگه رو بهتر میفهمن.
حالا چه فرقی میکنه این غربت از چه رنگی باشه؟
یکی مثل شما تو غربت اجباری دور از وطن
یکی مثل من در وطن خویش غریب
میگن مستجاب الدعوه اید، راسته؟ میشه یه گوشه از کرم تون رو خرج این دختر غریب تون بکنید؟
منم و همین یه آرزو
میخوام روز تولد تون کنار تون باشم، زیر سایه تون باشم
آرزوم زیادی محاله نه؟ حتما تو دل تون بهم میخندین به جسارتم، به ساده دلی ام
اقای مشهد نشین
دلتنگ تونم....سالهاست
سالهاست نامردمی ها به دلم چنگ میزنه و من همه رو گوشه ی چادرم گره میزنم که بیام و برای شما درد دل کنم، سالهاست زخم میخورم و ویران میشم. سالهاست می بازم و دوباره بلند میشم ولی این بار راستی راستی کم آوردم،
چند سال پیش که رفاقت مون پا گرفت قرار نبود عمرش اینقدر کوتاه باشه قرار نبود راهم بریده بشه از حریم امن تون
من همون دختر 18 ساله ی دیروزی نیستم، عوض شدم، تغییرات مزخرفی کردم، اون روزها اینقدر راحت میخندیدم که باورم نمیشد یه روزی تو 28 سالگی این حال و روزم تجربه کنم.
من همون آدم همون سال ها نیستم قبول...زشتی ها و پلشتی ها رو پشت هم تلمبار کردم رو خودم  اما شما که همون مهربان دیروزید...
منم و همین یه آرزو
با یه بغل پر دلتنگی و دنیا دنیا اشک
روح زخم خورده ام رو هیچ مرهمی التیام نمیده، دل شکسته ی من پر میکشه سمت مشهدتون
بال پروازم رو باز کردم سمت شما، به عشق دوباره دیدن حرم امن تون،
دعوتم کنید....منم و همین یه آرزو
اونجا که فقط جای آدم خوبا نیست نه؟ میخوام دوباره دریایی بشم....
حتی یه جای خالی هم برای من نمونده یعنی؟؟؟
منم و همین یه آرزو
  • ۹۵/۰۵/۲۳
  • نسرین

من و آرزوهایم

نظرات  (۷)

سلام
تولد حضرت امام رضا علیه السلام را برای شما
تبریک می گویم
پاسخ:
سلام
منم به شما تبریک میگم:)
السلام علیک یا ضامن آهو
پاسخ:
:)
به رسم احترام زیارت نامه اش را خواندم
دوستِ مهربانِ کبوترهاست
دوست مهربانِ‌ آدم هاست
چه قدر خوب که به میلادش نشسته ای "‌چه دلی داری تو "
در این شلوغی ها و در این انتظار



خدایا شُکر " سکوت مرا یادِ رضا ؛ سوهان مرا یادِ‌ شهدِ‌مشهد و زمزمه مرا یادِ‌نسرینم می اندازدْ "


الهی که آرزوت برآورده بشه

راستی جز 13 تمامْ .


پاسخ:
الهی
ممنون بابت جزو 13:)
تبریک میگم بر من و شما مبارک بانو جانم
.
دعا میکنم به حق همین روز به هرچه خواستی برسی ...🌹
پاسخ:
ممنون بانو جانم
ان شالله همه به خواسته های قلبی شون برسن:)
مبارککککککککککککککک باشهههههههههههه
پاسخ:
مبارک شمام باشه:)
  • مجله ویترینو
  • سپاس بسیار عالی بود
    پاسخ:
    ممنون
    قربونت امام رضا و حرمش برم که نمی دونم چه سحری داره که دل آدم اینطوری پر میکشه سمتش...

    ااز ته دلت که بخوای و مطمئنم که میخوای شک نکن خیلی زود قسمتت میشه نسرینم
    پاسخ:
    والله از ته ته دلم میخوام بهار
    ولی نمیدونم چرا شیش ساله قسمت نمیشه
    بدترین روزها بود چند روز گذشته مخصوصا روز تولد امام رضا که دلم پر میکشید حرمش ولی دستم کوتاه بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">