گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نوا نگار

پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

هوالمحبوب


 

این آهنگ دقیقا همان چیزی است که همیشه وقتی به تو فکر میکنم توی ذهنم شکل می گیرد. غصه ای از دل برآمده، نمکی روی زخم، تنهایی در جمع.

برای همین است که هیچ وقت نمیتوانم این تِرَک را تا انتها گوش دهم، شاید چون مرا یاد تو می اندازد، انگار این مرد، آرشه را بر تن نزار من می کشد نه بر تن ساز جادویی اش. موسیقی اختراع عجیبی است، چطور یک نفر می توانسته سازش را بردارد و تو را بنوازد؟ چطور یک نفر می توانسته تمام فراز و فرودهای یک زندگی را با بالا و پایین کردن نت های موسیقی بنوازد؟ حقیقتا جادوی غریبی است موسیقی. داشتم فکر می کردم که نت های زیر می توانست لحظه های عاشقانه ی من و تو باشد، لحظه هایی که قرار بود بسازیمش، نت های بم می توانست سختی هایی باشد که قرار بود از پسش بر بیاییم. حالا من توی اتاق کوچکم نشسته ام و این ترک غمگین پر از حس و حال زندگی را مدام پلی می کنم و هر بار قبل از پایان غصه ام میگیرد و دوباره.....


+برای ترک ششم از موسیقی های انتخابی رادیو بلاگی ها


+دعوت از حوا، بهار، جناب منزوی


دریافت

پادکست از جناب صاد

  • ۹۷/۰۷/۱۲
  • نسرین

او جان

نظرات  (۱۸)

  • جناب منزوی
  • سلام بر همکار گرامی :)
    و دوباره ... زندگی در جریان است.
    موسیقی زندگیتان شادِ شاد :)
    زیبا نگاشتید
    پاسخ:
    سلام
    چه جالب من نمیدونستم همکاریم :)
    متشکرم

    امروز یه حس عجیبی داشت هوا ..
    پاسخ:
    چه جور حسی؟؟ 
    ابری غم
    پاسخ:
    من که خونه بودم
    اونقدر درگیر کار بودم 
    متوجه هوا نشدم
    روزهای پاییزی اغلب دلگیرن
  • آقاگل ‌‌
  • سلام.
    از دو نفر هم دعوت می‌کردید که مشارکت بیشتر بشه خب. :)
    پاسخ:
    سلام
    یادم رفت 😅
    من هوای خارحو نیگم
    پاسخ:
    میدونم
    منم هوای داخل رو گفتم :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • این ترک هر چی غم داریم و نداریم رو میاره تو ذهنمون:|
    حق داری تا آخرش گوش نکنی!
    پاسخ:
    :)
    خوشحالم که موافقی باهام
  • جناب منزوی
  • ممنونم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    منتظر پست تون هستیم :)
    مرسی نسرین جان حتما مینویسم در موردش
    پاسخ:
    منتظرم :)
  • حامد سپهر
  • موسیقی اختراع عجیبی است، چطور یک نفر می توانسته سازش را بردارد و تو را بنوازد؟

    عاااالی نوشتین:)

    پاسخ:
    شما عالی خوندین
    ممنونم از لطف تون
    یکم فرصت بهم بدید :))
    پاسخ:
    چشم عزیزم
    تا بیستم وقت داری🙃
    ما یه روز هدفونمون گم شدا
    حالا هم ویس میذارن!
    اَی خِدا
    پاسخ:
    خب بدون هدفون گوش بدین
    نمیشه؟ 
    نه جاییم نمیشه
    اونم آهنگای شیش در هشت شماها...یهو صدای آهنگ دیمبیلی دیمبو باشه پاک آبروم رفته:)
    پاسخ:
    آهنگ نیست
    پادکست همین پست خودمه
    یادم نمیاد تا حالا آهنگ شیش و هشت گذاشته باشم. 
    با صدای دلنیشین حضرتعالی نکنه:)  با لهجه فارسیِ ترکی زده!
    پاسخ:
    من اصراری ندارم شما گوش بدینا🙂
    صدای خودمم نیست در ضمن. 
    فعلا محرومید از شنیدنش

    میدونم خسران بزرگی میکنم
    امیدوارم خدای بزرگ این خسران رو برام جبران کنه:)
    پاسخ:
    نه اتفاقا خسران نیست
    هرکس علاقه ای داره
    شمام مجبور نیستین لحن ترکی زده ی منو گوش بدین
    البته این پادکست رو یه دوست وبلاگی با لحن فارسی سلیس خوندن. 
    ناراحت نشید حالا
    آذری ها اتفاقا لهجه قشنگی دارن
    شما بودید یه متن رو میخوندید و ویسشو میذاشتید اینجا؟
    پاسخ:
    چرا باید ناراحت بشم؟ 
    من که عاشق لهجه و زبون تورکی ام هستم
    شماره باید ناراحت بشین که دارین جدی جدی شوخی میکنین. 
    من گاهی شعر میخونم و میذارم  
    پست هامو نمیخونم
    به جز پست ترکی
    نهایت غم توش بود 
    غم و غم و غم 
    آهنگ رو میگم
    مثل اون آهنگایی که خودم با خودم قدیما میساختم و زمزمه می کردم 
    پاسخ:
    موافقم
    شدیدا موافقم
  • پریسا سادات ..
  • خیلی عالیه:)
    پاسخ:
    ممنونم پریسای عزیز
    زنده باد :)
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">