گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

سلام بر اولین برف تبریز

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ


هوالمحبوب

اگر نتوانم با تو قهوه بنوشم
پس قهوه خانه ها به چه درد می خورند ؟

اگر نتوانم با تو بی آنکه هدفی داشته باشیم
راه بروم
پس خیابانها به چه درد می خورند ؟

اگر نتوانم نام تو را
بی آنکه بترسم
مزمزه کنم
پس زبانها به چه درد می خورند ؟

اگر نتوانم فریاد بزنم
دوستت دارم
پس دهانم به چه درد می خورد ؟

سعاد الصباح
  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • نسرین

شعر بخوانیم

نظرات  (۶)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • برف آمد پشت ردت در خیابان گم شدم

    برف آمد برف آمد یک زمستان گم شدم

    #پیشنهاد_آهنگ_مثلا

     این برف سفید و قشنگ و دوست‌داشتنی یک اتفاق هر چند کوچیک اما خوب وسط این همه بدی و سیاهی و بلاتکلیفی

    پاسخ:
    کی خونده؟
    دقیقا یه جور نور امید بود توی این روزای سیاه
  • میرزا مهدی
  • ما حسودیمون میشه به شما.... از وقتی اومدیم بابلسر فقط دو بار برف دیدم. یعنی تقریبا هر 15 سال یک بار

    پاسخ:
    مام همچین حسودی کردنی نیستیم، از اول پاییز امسال اولین برف تبریزه😔
  • بانوچـه ⠀
  • چقدر دلم برف می‌خواد...

    پاسخ:
    درک می‌کنم، مثل فرشته‌ای توام نمی‌دونم چی بگم امیدوارم یه روز بوشهرم برفی بشه:) 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حجت اشرف‌زاده.

    از اول فصل منتظرم برف بیاد و من برم اینو گوش کنم:/

    پاسخ:
    پس بریم گوش بدین😊
  • حمید آبان
  • کلام صباح پر از زیبایی های زنانه ست، و گاهی آمیخته با رنجی که یک زن در این دنیا متحمل میشه، در کل همه اشعاری که ازش خوندم زیبا بود...

    کوشیدم بوی تو را
    از سلول‌های پوستم بیرون کنم
    پوستم کنده شد
    اما تو بیرون نشدی
    کوشیدم تو را به آخر دنیا تبعید کنم
    چمدا‌‌‌نهایت را آماده کردم
    برایت بلیط سفر خریدم
    در اولین ردیف کشتی برایت جا رزرو کردم
    وقتی کشتی حرکت کرد
    اشک در چشمانم حلقه زد
    تازه فهمیدم در اسکله‌ام
    تازه فهمیدم آنکه به تبعید می‌رود منم
    نه تو

    + برف نو سلام :)

    + مروری به همه پست های این مدتی که نخوندم کردم، باید ساعت ها وقت بذارم و در موردشون بنویسم، اگر کند پیش رفتم ببخشید..

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ببخشید الان روحیه ام برای جواب دادن خوب نیست. 
    لطف دارین شما 
  • حامد سپهر
  • چقدر برف کم شده

    توی تبریز این موقع سال باید نیم متر برف رو زمین باشه

     

    پاسخ:
    بله متاسفانه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">