گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

کولی عاشق

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

هوالمحبوب

منم مث خیلی های دیگه مجبور به کوچ شدم یه کوچ اجباری که خیلی ناعادلانه بود! همه ی ما بلاگفایی ها خاطره های چند ساله مون رو اونجا به امانت گذاشته بودیم و اگه وضع بلاگفا درست نشه ظلم بزرگی در حقمون شده! چند پست موقت این ور و اون ور نوشتم بعد دیدم نه نمیشه باید دست به کار شم و برای خودم یه خونه دست و پا کنم کولی بودن تا کی آخه؟؟ حتی اگه صاحب خونه ات به مهربونی مینا باشه که کلید خونه اش رو بی منت بهت بده یا مث آقا شفیعی باشه که نوشته ی درب و داغونت رو بی منت پذیرا بشه مهمان گرچه عزیز است ولی همچو نفس خفه می سازد اگر آید و بیرون نرود!
نوشته های جدیدم رو اینجا بخونید تا ببینیم روزگار ما رو به کجا میبره!

  • ۹۴/۰۳/۱۰
  • نسرین

کوچ

نظرات  (۱۱)

به نام ِ واجد ِ یکتا

از راه رسیده ای و از یاد نبرده ای که جمع با شکوهی داشتیم
من
تو
نگاره ها
خانه ای کنار ابرها
" همیشه خانه ی خودت "

کولی ِ عاشق ؛ چه خطابی !

مسافرخانه ی نو ات مبارک

می خوانمت همیشه ؛ هر کجا که باشی

معرفی خوبی داشتی ؛ حرف های خودمانی می زنیم
شعر
کتاب
هیجان
و
دیگر هیچ .....



پاسخ:
سلام مینایی
ممنونم کولی بودم تو عاشقم کردی:)
همه باز میاییم کنار هم جمع میشیم
دوباره از نو
فقط کاش بتونیم بک آپ برداریم از نوشته هامون خیلی نگرانم:(
  • مجید شفیعی
  • سلام

    اگه چشمت به اینجا موقته من نیستم ،)

    :)
    @}------
    پاسخ:
    سلام:)
    اصلا امیدی نیس بلاگفا خوب شه حالش
    خدا رو چه دیدی شاید خاک بیان دامن گیرمون کرد
    حالا شما سخت نگیرین:)
    سلام نسرینی مبارک باشه وبلاگ جدید امیدوارم این یکی دیگه مثه بلاگفا بازی در نیاره

    منم میخواستم کوچ کنم ولی هی گفتم فردا درست میشه و... الانم که موقع امتحاناته اصلا نمیتونم:)

    ببینیم آخر و عاقبتش چی میشه ها
    پاسخ:
    سلام بهار جان خوش اومدی
    باشه امتحاناتت که تموم شد دوباره بیا
    منتظرت هستیم خانومی:)
    سلام.

    نوشته ات منو یاد یه نکته ای انداخت که می خواستم بگم و یاد رفت!!! ممنون که یادم انداختی...

    خدا همه ی دور از وطن مونده ها رو به وطن شون برگردونه...بگو آمین! ...

    بلاگفا درست میشه...من دلم روشنه..دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره...ما اینجا موندنی نیستیم...مطمئنم...پس بهش دل نبند...  :))))
    پاسخ:
    سلام
    چون الان شناختمت باید پاسخم رو هم تغییر بدم! خیلی رسمی حرف زده بودم:)
    خوبی؟ آره ایمان دارم که درست میشه ولی طول میکشه نمیدونم چه گیری دارن!!
    خدا رو شکر که یادت افتاد منتظرم ببینم چی بود این نکته:)

    سلام نسرین نازنین

    خانه ی نو مبارک

    همیشه به شادی ومیمنت

    پاسخ:
    سلام بانو
    ممنون
    خوش اومدین:)

    سلام نسرین جون 
    خونه ی جدید مبارک
    خیلی به سرم زده یه جای دیگه خونه بگیرم فعلا ولی دست نگه داشتم
    نه واسه وفاداری به بلاگفا ها
    یکم اوضاعم به هم ریخته س
    درست شم یه جای دنج میسازم واسه خودم 
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوش اومدی
    ان شالله که درگیری هات همش خیره عزیز
    منتظرت هستیم اینجا یا هر جای دیگه ای که دوست داشتی دوباره بساطتت رو پهن کنی و قلم بزنی:)
    :) 
    حس درونی رو می فهمم ولی باور کن پست بار اگزجره ش اولش زیاد بود 
    نرگس؟ نرگس کیه؟ o____O
    تولدم هم هیجده آبانه 😂😂😂😂 
    پاسخ:
    یا خدا نگه اسمت نرجس یا نرگس نبود تو؟؟
    رسما آلزایمر گرفتم من :(
    یادم میونه حتما :)
    نفهمیدم دغدغه تان چیست ولی به عنوان یک بلاگفایی سابق ارزو می کنم پیوسته بنویسید
    التماس دعا
    پاسخ:
    منم راستش نمی فهمم منظور شما از این کامنت ها چیست
    امیدوارم منظورتان بر همگان و بر من روشن شود:)

    سلام

    دقیقا همین موقع بلاگفا من رو هم تبعید کرد

    ولی حتی اسم بیان رو هم نشنیدم و یه وبلاگ دیگه برای خودم درست کردم

    تا اینکه دوباره درخطر بی خانمان شدن قرار گرفتم و ترجیح دادم خودم زودتر فرار کنم

    تاحالا که بیان جای آروم و دلنشینی بوده برام :)

     

     

     

    اینو چون گفتید از کامنت های یهویی استقبال می کنید نوشتم

    برم که پست هاتون رو بخونم :))

     

    پاسخ:
    سلام:)

    دوستای منم هر کدوم یه وری رفتن، ولی من انتخاب اولم بیان بود و تا الان خیلی راضی بودم ازش، هر چند این اواخر اتفاق‌های بدی داره توش میوفته.
  • سیروان REGA
  • بنظر میاد شما هم موندنی بیان شدین بعد از پنج سال مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنونم، فعلا که هستیم تا چه پیش آید:)

    ممنون. عجیبه یکی بعد از پنج سال بره سراغ پست اول
  • سیروان REGA
  • من اگه وبلاگی رو دنبال میکنم معمولا دوست دارم از اول اول بخونم تا بیشتر با هاش ارتباط بگیرم
    پاسخ:
    اتفاق مبارکیه برای منِ بلاگر:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">