گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

باید خوب نگاه کنیم

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

هوالمحبوب

مهمون های ماه عسل گاهی وقتها یه تلنگرن برامون؛ تا قد یه لحظه به خودمون بیاییم.

شاید به قدر یک جمله از هر کدوم درس بگیریم که تو زندگی هامون کارساز باشه.

از مهمون دیروز که گفت : «ما مسلمون ها قدر نشناسیم چون قرآن رو داریم ولی بهش بی توجهیم...»

از مهمون امروز؛ که با اون لحن شیرینش از بخشش گفت...

بعضی از ما دور و بری هامون رو به خاطر یه خطای کوچیک نمی بخشیم.

بعضی از ما از اطرافیانمون به خاطر یه خطای کوچیک کینه های چند ساله به دل میگیریم.

بعضی از ماها به خاطر حرف های چرند؛ خواهر برادری مون رو منکر میشیم.

خوبه که یاد بگیریم بخشیدن بزرگمون میکنه.

  • ۹۴/۰۴/۱۵
  • نسرین

نظرات  (۹)

  • مداد کوچک
  • این ماه ِ عسل چه قشنگ برنامه ای هست

    من رسما" چند بار لای ِ حرف هاشون گریه م میاد
    انقد دلم اروم میشه

    حرف نداره //////

    سریال حضرت  یوسف رو دنبال می کنم این روزها و بعدش ماه عسل

    " قران رو توی زندگیمون خیلی باید بخونیم "

    روشنگره راه ِ ماهاست /
    مرسی که از این برنامه هم یادی کردی
    مرسی


    پاسخ:
    ممنون که هستی عزیزم
    منم خیلی گریه میکنم باهاش...
  • مجید شفیعی
  • سلام
    خوبه که یاد بگیریم بخشیدن بزرگمون میکنه

    خوبه بفهمیم نفرت فقط ما رو آزار میده نه طرف منفورمون رو

    کاش بفهمیم و عمل کنیم

    :)
    ---{3
    سلام بانو
    نگاه خوب ، باعث میشه آدم بزرگ بشه و بخشنده
    خیلی وقت ها کارهای میکنم که بعدش خیلی پشیمون میشم ...
    پناه بر خدا
    پاسخ:
    سلام اقا سید
    بعله همین طوره که شما میگین
    ان شالله که نور دلهامون بیشتر بشه این شبها
  • صحاف امین
  • سلام


    راستش از این برنامه خوم نمیاد

    پاسخ:
    سلام
    منم اوایل خوشم نمیومد ولی کم کم دیدم یه چیزهای خوبی هم داره
    نسرین جونم سلام
    نماز روزه ها قبول عزیزدلم
    خوشحالم که می خونمت
    خوشحالم که دارمت
    خوشحالم که هستی نازنین
    ما رو هم دعاکن
    فدای مهربونیات ...
    پاسخ:
    سلام
    مرسی که اومدین بانو:)
    منم خوشحالم که دارمتون که بازم کنار همیم
    چقدر خوبه که همه چی داره برمیگرده به روال قبل...
     مطلب جالبی بود.درود بر طرفدارای ماه عسل
    پاسخ:
    ممنون:) البته من اونقدرهاهم طرفدارش نیستم خیلی هم نقد دارم بهش
    البته برنامه ی ماه عسل بیشتر شبیه 
    "شل کن، مردم بدتر از توان" است 
    بیشتر اوقات با دیدنش فکر میکنم که این آقای مدلینگ لباس(علیخانی)
    راه را باز میکنه برای فشار بیشتر دولت و میخواد بگه بدبختی بیشتر از اینا هم جا داره!
    پاسخ:
    موافق نیستم!
    شل کن مردم بدتر از ناتوان؟؟ نفهمیدم این جمله رو
    مجری باید اراسته باشه به خاطر چشمهای مردم!
    سلام ،چوخ چتین و میزان وبلاگ وارین خدا دان ایستیرم  همیشه موفق اولاسان منیم سایتیما دا باش وورون
    translate:سلام سایت جالب و خوشگلی داری امیدوارم موفق بشی و به ارزوت برسی ،سایت جالبی دارم سر بزنید و پذیرای نظرات دوستان هستم به امید فرج مولا
    پاسخ:
    سلام ممنون لطف دارین باشه سر میزنم
    عااالی بود برنامه جناب محمد عرب
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ان شالله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">