گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

حالمان خوب است اما....

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ق.ظ

هوالمحبوب

از وقتی زمزمه ی استخدام آموزش و پرورش شروع شد همه ی ما معلم های قراردادی یک جرقه ی امیدی یافتیم و چشم دوختیم به دهان سنجش عزیز که کی این غول چراغ جادو برایمان شغل دست و پا میکند!

امروز که خبرها آمد و رفتیم سیر کردیم به شکلی مبسوط، فهمیدیم باز هم مشکل سر بی پولی دولت است انگار تا بیکاری جوانان و نیاز به نیروی کار!

48 هزار تومن قیمت ثبت نام است!

بعد همه ی رشته ها هم هستند یعنی شک نکنید!

بعد هم از هر رشته در هر  شهر فقط یک نفر استخدام میشود!

و بعد هم 98 درصد این افراد آقایون هستند!

ما نشستیم حساب کردیم پولی که تنها از جیب جذب شوندگان به جیب دولت میرود 20 میلیارد تومان است! حالا شما افراد شرکت کننده را سه برابر جذب تصور کنید میشود چیزی حدود 60 میلیارد!

بد نیست میشود مقداری از معوقه ها را پرداخت کرد!

سر بقیه را هم در یک سال آموزش رایگان گرم میکنیم تا بعد....

قصه ی پر غصه ی بیگاری در مدارس غیر انتفاعی همچنان ادامه دارد....

باشد که خودمان آستینی بلند کنیم برای نجات....

ما همچنان خدا را شکر میکنیم و ملحد نشده ایم هنوز

میزان نصیحت پذیری مان هم فول فول است پس لطفا از هرگونه امید و نصیحت بپرهیزید جدا!

با تشکر یه امیدوار

  • ۹۴/۰۵/۱۶
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۱۰)

دقیییقا خواهر منم بعد از نگاه به اونجا همینو گفت!!

کلا باید هرکی دنبال پول خودش باشه دیگه! چامعه و جوون و بیکاری و اینا که مهم نیست!!

پاسخ:
هر ارگان دولتی که میخوره به بی پولی همین بساط رو واسه مردم پهن میکنه!
این دولت این ملت  . بیل دیگ بیل چغندر
اوضاع قاراش میش است و من قرار است نق و نوق نکنم دیگر وگرنه...
پاسخ:
کار خوبی میکنین نق و نوق نمیکنین ما عمریه نق زدیم و دستمون به جایی نرسیده:)
این امضایی که تهِ نوشته ات زده ای
......................
نمی دانم چند کیلومتر بود تا امیدواری ! 365 از آنا....

تشکر از تو امیدوار .

عالی /حظ بردم اساسی
خدا با ماست
پاسخ:
خدا با ماست شک نکن رفیق:)
گور بابای استخدام دولتی
خودم برای خودم کار دست و پا میکنم اساسی:)
سلام نسرینی:)

من که دیگه اصلا دلم نمیخواد کسی اسم استخدامی رو جلوم بیاره!! انقد که نفرت پیدا کردم!!
منم واس اون آزمون تامین 50 تومن هزینه دادم! خدا ازشون نگذره ایشالا!! حق الناسه حق الناسسسسسس
پاسخ:
سلام بهارم
راستی تو یادمه گفتی قبول شدی از این ازمونه چی شد آخرش؟ اونم دود شد رفت هوا؟؟؟
  • فریاد در سکوت
  • سلام نسرین من خوندم 4800 تو اشتباه خوندی یا من؟ 
    من کلی واسه این آزمون خودم رو آماده کرده بودم و رویای معلم شدن رو در سر پروراندم اما دریغ که رشته ی من رو نمیخواد و باز هم انگشت به بینی به آینده خیره شدم :(
    پاسخ:
    من رفتم تو فکر اینکه یه کاری خودم برای خودم دست و پ کنم استخدام دولتی فایده ای نداره بالام جان
    نه عزیزم اشتباه خوندی 48 هزار تومنه:)
    آره ولی نامردا دیگه برای مصاحبه باهامون تماس نگرفتن!
    پاسخ:
    پیگیرش نشدی؟؟ نیستی یعنی؟؟؟
  • مجید شفیعی
  • سلام


    ممنون

    عاقبتش بخیر و عاقبتمان

    و ببخش که متوجه نشدم و وقتت رو گرفتم

    :)
    @}-----
    پاسخ:
    سلام
    ای بابا این چه حرفیه
    خواهش میکنم
    بهش گفتممممممم
    تعجب کرد که پیگیر حالش هستین:))
    لایک به پستت!!!! واقعا" حقیقت رو گفتی...


    خدا لعنت شون کنه که اینطوری جوان های مملکت رو به بازی می گیرن تا جیب خودشون رو پر کنن و اونا رو سر بدوانند...   :((((


    پس با این حساب تو ثبت نام نمی کنی؟






    اجازه هست برای روشنگری علیه این آدما، پستت رو توی وب هام کپی پیست کنم با ذکر منبع؟  :)
    پاسخ:
    عملا نمیتونم شرکت کنم چون رشته ی من برای خانوم نیرو جذب نمیشه!
    ممنون خیلی هم خوشحال میشم عزیزم

    متاسفانه این قصه سر دراز دارد


    واینجاست که باید گفت


    هل ناصر من ینصرنی البته ینصره الاموزش والپرورش


    وباید گفت وقتی فافیه باخته شود لنگی فراوان میشود

    پاسخ:
    بعله متاسفانه
    نذاشتن همکار شیم بانو:(
    واقعا حقیقت رو گفتی! آخه تا کی؟ بیکار بلای جوانیست. دیگه ما دانشجوها هم انگیزه ای واسه درس خواندن نداریم.
    به قول مامانم اینا جایی نمی خوابن که آب بره زیرشون!
    پاسخ:
    من واقعا انگیزه ی دانشجوهای الان رو درک نمیکنم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">