گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

یک جرعه کتاب

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ب.ظ

هوالمحبوب

سلام

گاهی وقتها آدم از حرف پره و گاهی هم حرفی برای گفتن نداره این چند روز گذشته حرف زیادی برای گفتن نداشتم.

کتابهایی دارم در لیست معرفی ولی فعلا دست و دلم به نوشتن نمیره.

دوشنبه های آخر هرماه توی کتابخونه نشستِ کتاب خوان داریم. نشستی که در اون کتابدارها، اهالی فرهنگ و رسانه و همچنین اعضا، کتابهای مورد علاقه ی خودشون رو برای بقیه معرفی میکنن.این ماه من هم شرکت کردم با کتاب کنسرو غول.

دلم میخواست کتابی که معرفی میکنم به شغلم مربوط باشه ودیدم چی بهتر از یک رمان نوجوانانه ی جذاب...

اگه قسمت شد و ارائه دادم حتما براتون نتیجه ی کار رو خواهم نوشت. مثل همیشه برای این کار دلیلی غیر از کتاب هم دارم که به دلم مربوط میشه.

امروز با بچه های دنیای مجازی جمع شده بودیم تو کتابخونه دوستانی از جنس کتاب و شعر و ادب. جشن کتاب یکی از دوستان نازنین بود. بانو صحاف کتاب شعرشون چاپ شده و این دور همی برای جشن گرفتن این اتفاق خوب بود.

کتاب شعر شمیم خیال که به همگی ما هدیه شد. امیدوارم که همیشه شادکام وسر زنده باشن.

  • ۹۴/۰۶/۱۴
  • نسرین

کتاب بخوانیم

نظرات  (۷)

منم دقیقا همینطوری ام! چند تا کتاب خوندم ولی اصلا حوصله معرفی کردن ندارم...انقد تو خونه تنها موندم منزوی شدم بوخودا:((

همه جا نشست کتابخوانان دارن الا کتابخونه ما!!

به خانوم صحاف هم تبریک میگم:)
پاسخ:
واقعا هم از بس بیکار موندیم خسته شدیم!
مهر شروع بشه من بازم فعال میشم:)
چقر حال میده وسط خستگی و کار آپ کردن!!
ان شالله کتابخونه شمام برگزار میکنه به زودی عزیزکم

سلام

 نسرین خوبم  مرسی که امروز اومدی


برای من یه دورهمی خیلی خیلی خوبی بود سرشار از زیبایی وخاطره


ان شالله روزی بشه که در جشن انتشار کتاب تو دورهم جمع بشیم


ممنونم از این پستت



پاسخ:
سلام
برای مام خیلی دلنشین بود بانو
باز هم تبریک
ان شالله کتاب بعدی به زودی:)
سلام

منتظریم
:)
@}----

سرکار خانم صحاف عزیز تبریک میگم تولد نورسیده ت رو و امیدوارم برات پر خیر و برکت باشه

:)

@}-----
پاسخ:
سلام
خوبه که هنوز منتظرین:)
خواهش میکنم
ان شالله فرزند کاغذی شما رو ببینیم یه روزی:)
اول شدی در معرفی
درود بر شمیم خیال
دیروز عالی بود
نسرینم ممنون که بودی.
پاسخ:
ممنون:)

سلام

دوستان گرامی

جناب آقای شفیعی  و خانم بهاره


تبریک تان را ارج می نهم وچونان عطر دلنشین  بر جان خویش می نگارم


کاش آدرس وبتان را می داشتم تاتشکرم را عرض میکردم .


به نسرین عزیز به خاطر چنین دوستانی تبریک میگم

پاسخ:
:)
سلام
ما را یک جرعه هم کافی نیست ، در این روزگار انسانیت جایش را به غیر از همنوع خویش داده .
به گمانم باید درون کتاب غرق شویم
موفق باشید
پاسخ:
سلام
باید ...به راستی
راستی لینک مورد نظر یافت نشد لطفا یه بار دیگه بذارید با رمز ممنون میشم
منو به خاطر حواس پرتی هام خواهید بخشید حتما:)
نمی دانم این کامنت را اصلن می بینی یا نه ولی این آقای شفیعی همان آقای شفیعی کتابخانه ی تربیت که نیست؟
پاسخ:
نه ایشون تهرانی هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">