گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نمایشگاهی که اینجا باشد

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

سلام!

عید همگی مبارک دوستانِ جان!

امید که روزهای زندگی بر وفق مرادتون بگذره و سبز در سبز، پاییز نارنجی رنگ رو سپری کنید!

این روزها تو شهر من نمایشگاه کتاب برپاشده که یه جمع دوست داشتنی است از ناشران و کتابخوانان و منی که دو سال گذشته تحریم کرده بودم این جمع رو به دلیل کیفیت پایین کتابها امسال قفل دلم رو باز کردم و با دوستم راهی این دریای پریشانی شدم!

نسبت به سه سال گذشته کمی اوضاع بهتر شده ولی باز هم تا رسیدن به  ایده آل های من کلی راه داره!

هنوز هم خیلی ناشرها شرکت نمیکنن و یا در صورت شرکت کتابهای جدید شون رو عرضه نمیکنن!

امسال با دیدن نشر نی، ثالث، نیستان، فصل پنجم، تکا و چشمه کلی حالم خوب شد و کلی ذوق کردم.با دیدن چند تا رمان جدید که تازه ترجمه شدن و توی نمایشگاه حضور داشتن! کتاب جدید موراکامی هم زمان با کل دنیا ترجمه شده و این خیلی خوبه، کتابهای پرفروش اروپا و چند کتاب شعر و نمایشنامه که آدم لذت میبرد از دیدنش.

کتابهایی که خریدم به فواصل و بعد از مطالعه معرفی خواهند شد.

خواستم با این پست حال خوبی که باز هم از نفس کشیدن تو عطر کتاب داشتم با شما به اشتراک بذارم!


  • ۹۴/۰۷/۱۰
  • نسرین

کتاب بخوانیم

نظرات  (۱۰)

چقد خوب که حالت خوبه و کتابا خوب بودن:) نمایشگاه اینجا هیچ وقت تعریفی نداشته همش واس کودکه و کتب درسی
راستی امین پازوکی رو یادته؟ اونم اومده تبریز از طرف انتشاراتشون. غرفه دارن:)
پاسخ:
هوووووووووووم واقعا؟؟
اسم انتشاراتش چیه بگو برم ببینمش شاید کتاب مفتی هم تونستم بگیرم ازش:)
  • مداد کوچک
  • وای چه قدر حسودیم شد ...
    نشد بیام نسرین ِ‌جان
    توصیف خوبی بود از حالوهوای نمایشگاه...سوره مهر هم بود!!!
    غرفه ی نهاد چی!!!!!

    واقعا" خوبه/فصل پنجم .عالی
    منتظر معرفی کتاباییکه خریدی و به منم امانت میدی :) هستم

    پاسخ:
    قسمت نبود
    دوست دارم بازم برم
    ولی پول ندارم فعلا!
    حقوق نگرفتم که...
    سوره نبود امسال
    اگه بود میدیدمش
    ما غرفه ی پروین اعتصامی رو زیر و رو کردیم
  • صحاف امین
  • شنیدن چنین خبری نفس تازه ای درکالبدم دماند


    ممنون


    منتظر موراکامی هستم

    پاسخ:
    منتظرش نباشین زیاد خیلی گروه بود
    دوره ی سه جلدی 65 تومن
    با تخفیف 48
    آنا میگف شریکی بخریم اونم نشد

    هیچ خریدی به اندازه خرید کتاب لذت بخش نیست
    پاسخ:
    واقعا هیچ خریدی هیچ خریدی :)

  • مجید شفیعی
  • نمایشگاه کتاب دوست ندارم
    :(

    نوش جونت
    حستو کامل میفهمم و درکش میکنم اما :)

    نوش جووووووونت

    :)
    @}------
    پاسخ:
    میدونم
    و تقریبا باهاتون موافقم
    برای همین بود چند سال بود رغبتی نداشتم به رفتن
    ولی خب شور کتابی دوباره منو به وجد آورد:)

    سلام
    متاسفانه این دومین نمایشگاهی بود که حضور داشتم ولی نتونستم استفاده کنم.
    دلم می خواست یه روز وقت آزاد داشتم و بین کتاب ها قدم می زدم و تو دنیاشون غرق می شدم و کتاب های مختلف رو بررسی می کردم و باهاشون آشنا می شدم. آخر سر هم چندتا کتاب تاپ و قشنگ رو می خریدم. ولی از بدی های غرفه داری همینه دیگه
    پاسخ:
    سلام
    هوووووم درک میکنم
    تا حالا غرفه دار نبودم ولی سخته بین دنیایی از کتاب باشی و نتونی چرخ بزنی بین شون
    امسال نسبتا خوب بود نمایشگاه چن تا ناشر درست و درمون اومده بودن
  • فریاد در سکوت
  • سلااااااااااااااااام نسرین جون
    خوبی؟
    دلم واست تنگ شده
    چه جالب دیشب خواب میدیدم کتابدار کتابخونه شدم نگو شما نمایشگاه داشتین تبریز :)
    پاسخ:
    سلاممممممممممممممممممممممممممممم
    شیوایی عروس خانومی:)
    دیگه آقاتون رو میبینی ما یادتون رفتیم دیگه آره؟؟
    عجب تعبیر خواب بکری:)
  • فریاد در سکوت
  • نه عزیزم، این چه حرفیه؟! 
    شرایطم گفتم که، هنوز علنی نشده وبم 
    پاسخ:
    الان من دقیقا نمیدونم
    این پاسخ کدوم کامنت خانمان برانداز منه:)
    به هر حال شوخی بوده لابد
    آلزایمر در حد چیی:))
    خوش باش گلم
    سلام نسرین جان خوبی؟
    چقد خوب که کتابخونی  ! تا این حد که از ناشرا و کتابای جدیدشون خبر داری!
    باشد که ما یاد بگیریممم [خجالت]
    پاسخ:
    سلام:)
    باشد که تو یاد نگیری
    که اگر قرار بود بگیری در طی دو سال گذشته گرفته بودی
    تو همی با عروسک های میمونی خوش باش
    ای دخدر بد:)
    دیووونه خوبی؟؟؟
    سلام :دی
    خخخ راس میگی اگه قرار بود یاد بگیرم تا الان یاد گرفته بودم [خجالت بیشترررر]
    ولی به جون خودم منم کتاب میخونم ! ولی نه اندازه تو ! کلا کتاب کوتاه دوس دارم و کتاب روانشناسی :)
    مرررسی عزیزم خوبم ؟ خودت خوبی ؟:***
    بیا وبم اپ کردمممم
    رمزو تو خصوصی برات میذارم
    پاسخ:
    کلا کتاب بخون هر چی که شد لازم نیست همه ذایقه های کتابی شون شبیه هم باشه همین که با کتاب گره بخوری خوبه عزیزم!
    اومدم وبلاگت و خوندمت
    الانم میخوام بیام کامنت بذارم واست:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">