گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

چله نشینی

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ

هوالمحبوب

سلام به دوستان خوب همراه

تازگیا هر وقت فکر وبلاگ میوفتم عذاب وجدان میاد سراغم. انگار که اینجا هیچ رقمه به دنیای مجازی مرتبط نباشه انگار که اینجا مث روزهای بی خبری یه دنیای کوچیک 4در 6 هست برای من و زمزمه هایی که دلتنگشونم.

هیچ وقت نتونستم به این فکر کنم که نوشتن برای وبلاگ وقت هدر دادنه برعکس تلگرام که بدجوری وقت تلف کردنه و میدونم و ترکش نمیکنم متاسفانه!

اومدم این بار به مناسبت چهل روزگی ایلیا دوباره شروع کنم به نوشتن از دلتنگی ها از عشق از کتاب و از مدرسه.

عجیب دلتنگ روزهای پر بار گذشته هستم و سعی میکنم دوباره پر انرژی باشم و فعالیت کنم و از نوشته های خودم بذارم و کتابهایی که خوندم.امیدوارم دوباره هممون جمع بشیم کنار هم تو بلاگ.

  • ۹۴/۱۰/۰۹
  • نسرین

نظرات  (۴)

ان شالله نسرین بانو 
ای جانم آقا ایلیا چهل روزش شده ان شالله صد و چهل ساله بشه
قلمت مانا
پاسخ:
ممنون جانم:)
  • مداد کوچک
  • جای خالیِ زمزمه هات همیشه مشهوده
    نسرین تو باید بنویسی
    ما بخونیم
    نسرین وبلاگ مَجازی نیست
    ما همدیگه رو خیلی وقته می شناسیم
    وبلاگ بنیه ش مستحکمه
    با تلگرام قابل مقایسه نیست
    پاسخ:
    ان شالله مینویسم از این پس:)
  • بهارنارنج
  • منم دوس دارم بنویسم ولی آخه خیلی خلوت و سوت و کوره:(

    40 روزگی ایلیا گل پسر هم مبارک:)

    منتظر نوشته های گرمت هستم:)
    پاسخ:
    خب باید از یه جایی شروع کنیم دیگه
    باید یه دستی به سر و گوش بلاگ مون بکشیم
    مرسی عزیزدل:)
  • صحاف امین
  • سلام زیبا گفتی درد همه ما هست که بلاگفا با خود برد آ نهمه دلدادگی

    آن همه شور آن همه زمزمه را


    اما زمان می خواهد که دوباره از نوساخته شود بنای نیمه کاره ی

    وبی هایمان


    ان شالله دوباره مثل قدیم در جمع دوستان باز داستان همدلی بخوانیم

    پاسخ:
    سلام
    جدا هم که همه ی شور و شوق مون برای نوشتن با بلاگفا دود شد و رفت
    ان شالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">