گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

خبرت نیست

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ
هوالمحبوب
میدونی شبیه چیه حال این روزای من؟
شبیه فرار کردن
کلی حرف توی سرم زوزه میکشن برای نوشتن
کلی شعر هجوم میارن توی سرم که مجبور بشم دوباره از تو بنویسم
ولی من مدام دارم مقاومت میکنم
از فکر کردن بهت دارم فرار میکنم
میدونم که یه جایی بالاخره کم میارم و میشینم به نوشتن یه جاهایی آدم سر ریز میکنه
این روزها از کاغذ و قلم فراری ام
چند روز پیش یه کاغذ گذاشته بودم کنار دستم که نت برداری کنم کتاب جدیدی که میخونم رو
اما همش پر شد از نوشته هایی برای تو
دارم خودم رو تحریم میکنم
از فکر کردن از خیره شدن به یه نقطه
از زل زدن به صفحه  ی مانیتور
از قدم زدن از پیاده روی روی برف ها
از کتاب خوندن حتی
میدونی که حاشیه ی کتابهایی که دوست نداشتم پر از خط خطی های عاشقانه بود
همه ی معلقات سبعه رو که ورق بزنی دیوان شعری شده برای خودش
خبرت هست که بی روی تو ارامم نیست
دیگه برام بی مفهومه
زندگی داره میدوه منم دنبالش
زندگی بدون خاطره رو عشقه
  • ۹۴/۱۰/۱۱
  • نسرین

او جان

نظرات  (۵)

  • مداد کوچک
  • خبرت هست هنوز
    که سراپا برفم
    تو سراپا غنچه
    خبرت هست هنوز
    که سراپا بغضم
    تو سراپا خنده
    خبرت هست هنوز
    خبرت در راه است ....
    من شنیدم که سکوتت همه را زمزمه کرد
    من چشیدم که لبت زمزمه کرد
    خبری در راه است .
    پاسخ:
    نه دوست ندارم خبری در راه باشه
    بی خبری بهتره حداقل از خبرای بد بهتره
    خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست...
    پاسخ:
    خبرش باشه هم فک نکنم کار خاصی بکنه!
    درود

    پاسخ:
    درود از ما نیز هم:)
  • بهارنارنج
  • دیگر آب از سرمان گذشته است فرار بی فرار:)

    تو هم کتاباتو پر شعر می کنی؟
    من که جرات نمیکنم کتابامو به کسی بدم آبروریزیه:))
    پاسخ:
    من نه زیاد فقط موقع امتحانات و کتابهای درسی که دوسشون ندارم!
  • صحاف امین
  • چقدر معلقات سبعه رو دوست دارم


    ولی نرود از دل باور کن

    پاسخ:
    و چقدر من ازش متنفرم!
    دلم بزرگه بشینه یه گوشه برای خودش ولی قول بده صداش در نیاد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">