گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

تولد خواهر اردیبهشتی ام مبارک

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

هوالمحبوب


هم پای غزل های من

هم راه غم و شادی

دیریست که میخوانی دیریست که میدانی

من شادم و غمگینم

من هستم و میخوانم

تا هست توانی در من

من مهر تو را دارم

چون خواهر جانی

چون رفیق مایی

هم راه غم و شادی هم پای غزل خوانی

یک سال پر از عیدی

یک اردیبهشتی

یک جان بلا گردان

من مست و تو غزلخوان

یک راه پر از سختی

هم راه تو می مانم هم راه تو میخوانم

مهرت گره جانم

ای خواهر جانی:)


پی نوشت: بهناز عزیزم تولدت هزاران بار مبارک خواهر دیوانه ی اردیبهشتی من :)

  • ۹۵/۰۲/۰۸
  • نسرین

نظرات  (۷)

یک- شعر خوبی‎ست. خاصه که از اواسط‎ش قشنگ می‎شود با آن ضرب گرفت. به عبارتی ملودی‎خور ملسی دارد!
دو- اردی‎بهشتی‎ها آدم‎های عجیبی هستند. شبیه بهار!
سه- تولدشان مبارک!
پاسخ:
یک- ممنون که به این شعر ضعیف و پر ایراد میگین خوب:) فقط دلی بود همین هیچ عنصر زیبایی شناسی نداشت!
دو- نمیدونم تا حالا حس عجیب بودن نکردم!
سه-ممنون:)
بسیار زیبا و عالی بود
تولد خواهرتون مبارک
____________________
فصــــل فصـــــل بهـــــــاران شد
ایـــــــام غنچه و بــــــــــاران شد
مــــــاه اردیبهشت آمـــد و آمـــد
در عالم هستی مهر نمایان شد

پاسخ:
ممنونم از تبریک تون
و شعر ارسالی تون:)
این که آدم در یک زمانه ی خاصی به دنیا آمده باشد و خواه ناخواه زندانی همان زمانه باقی بماند هم ناجور است هم ناحق، نمونه ی کامل جبر تاسف انگیز هستی. با این ترتیب آدم نسبت به گذشتگان به طرزی ناجوانمردانه برتری پیدا می کند در حالی که پیش روی آیندگان دلقکی بیش نیست. ( دانیل کلمان )

خیلی مبارک باشد
پاسخ:
ممنونم:)

اردیبهشتی را نمی توان تو.صیف کرد


مثل این می ماند که بگویی بهار چیست ؟

پاسخ:
چه قشنگ:)
تولدش مبارک دلکم
انشالله 120 ساله بشن/گل
پاسخ:
ممنونم:)
سلام تولدش مبارک.
:)
@}----
تولد خودتم که همین روزهاست. تو ذهنم یه چیزی مثل 24 اردیبهشت مونده
پاسخ:
سلامممممممممممممممممممممممممممممممممم
مرسی که اومدین:))
یه هدیه خوووووووووووووووب بود این کامنت
مرسی مرسی
28 اردیبهشت:)

تولد بهناز خانومی مبارک:)...دوستیتون پایدار باشه ان شاالله:-*
پاسخ:
فدات :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">