گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

زمزمه های تنهایی و مخاطب های خاموش

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

هوالمحبوب

بیان یه امکانی داره به اسم گزارش کپی برداری ها. با این امکان نویسنده ی بلاگ میتونه از متن هایی که از وبلاگش کپی میشن مطلع بشه. آی پی های کپی کننده ها رو بدونه و در صورت لزوم باهاشون برخورد قانوی بکنه.

من خیلی کم به این بخش سر میزدم چون حس میکردم وبلاگم اونقدر پر بازدید نباشه که کسی بخواد مطالبش رو کپی کنه!

در کمال تعجب امروز که به طور کامل این بخش رو بررسی کردم دیدم من از چند کشور خارجی هم خواننده دارم!!

نمیدونم این اطلاعاتی که بیان میده تا چه حد معتبره ولی تا جایی که اونجا نوشته از کشورهای آلمان و آمریکا و روسیه و سنگاپور خواننده دارم!!

از استانهای گیلان و تهران و گلستان و همدان و کرمانشاه و .....

و اینکه بیشتر مطالب بلاگ و حتی کامنت ها بارها و بارها کپی شدن!

نمیدونم این کپی برداری ها برای استفاده ی شخصی بوده یا آرشیو کردن یا باز نشر ولی به هر حال دوست دارم این طور برداشت کنم که کپی مطالب با حفظ نام نویسنده و ذکر منبع صورت گرفته.

و آرزو میکنم کپی کننده ها وجدان درد نداشته باشن:)

جدای از اینکه دیدن اینهمه بازدید از بلاگ آدم رو خوشحال میکنه یه نکته ای هم هست که خیلی ها خواننده ی خاموش هستن و مطالب رو میخونن کپی میکنن بدون اینکه نظری راجع بهش بدن و این کاملا غیر منصفانه است!

خواننده های محترم خاموش لطفا اول برای کپی برداری اجازه بگیرید و منبع رو متذکر بشین دوم روشن بشین و نظر بدین ممنون میشم:)

  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • نسرین

نظرات  (۷)

چه جالب گلم من نمیدونستم بیان همچین امکانی داره مرسی
کلا راست کلیک رو قفل کردم دی:

پاسخ:
کار خوبی کردی ولی بازم میشه کپی کرد عزیزم:))
سلام
آره بعضی ها مطالب را کپی کرده و در وبلاگ های دیگر نشر می دهند که بعضیاشون نام نویسنده و منبع رو ذکر می کنند اما بعضیاشون نه ، من کلا از کپی کردن خوشم نمیاد کپی کردن خوب نیست انسان خودش بنویسه حتی بد بنویسه البته من بد نمی نویسم مثل شما خوب نمی نویسم (لبخند)
پاسخ:
سلام
منم همین اعتقاد رو دارم
حالا باز یه شعری رئو نقل کنن با اسم شاعرش یه چیزی ولی
نوشته های آدم هویت اون آدمم
اکثرا شخصی و کاملا منطبق بر احساسات نویسنده اند
من نمیفهمم چطور میشه کپی کرد اونم بی نام و نشون!
راستی نمیشه که پیگیری کرد وبلاگ ها رو؟
شما اتفاقا خوب مینویسید دست کم نگیرید خودتون رو
واقعا"

همچین آدمهایی داریم
روزِ‌روشنْ!!!!!!
منم وبلاگ کتابخونه عترت مرجع تقلید خیلیا بودمْ / کپی معرفی ها رو به اسم خودشون و ......


چی بگم !!!

خواننده های خاموشْ یه کتابی تجویز می کنم به اسم وجدان / حتما" برین بخونین

موفق باشی زمزمه
پاسخ:
بله عزیزم تو روز روشن از آمریکا میان سرقت میکنن میرن:)
فک کن متن ها و نوشته های من میره کجاها؟؟!!!
ان شالله که داشته باشن و برن دنبال خوندن این کتاب!
روشن بشید و نظر بدین! تیکه باحالی بود خخخ:)

من اصلا نمی دونستم همچین امکانی وجود داره و چقد تعجب کردم مثه تو وقتی دیدم از اروپا هم خواننده دارم خخخ خدایا توبه

خدا به راه راست هدایتتون کنه خواننده های خاموش!ایشالا موتورتون بسوزه خخ
:]
پاسخ:
خواهش میکنم
من کلا نقش روشن گری دارم اینجا:))
عه توم از خارج بازدید کننده داری؟!
سال تا سال نمینویسی خارجیا منتظرن دختر :)
سلام نسرین جوووووون
کامنتت باعث شد من امروز پست بزارم  خخخخ

و اما در مورد سایت های خارجی!
یه عده از سایت ها هستن مثل گوگل که موتور جستجو هست!
تو بازه های زمانی مشخص تمام سایتا رو رصد می کنن و کپی میگیرن و آرشیو میکنن!
و بعد تو جستجو تحویل کاربر میدن !
.قتی بلاگفا قاطی کرد! دوستام یه چن تا از این سایتا رو به من معرفی کردن که من تونستم بخشی از آرشیومو اونجا پیدا کنم.

پاسخ:
مشاهده کد
سلام عزیزم:)
پس یعنی اون بازدید ها مال آدم مشخصی نیست مال موتورهای جستجوست؟!



خب الان نمیتونی اون آدرس ها رو به منم بدی که بتونم ارشیوم رو برگردونم؟؟!
لامصب بهترین وبلاگی بود که داشتم!!!
همش دود شد رفت هوا

سلام



کپی برابر اصل  :(


این کشورهایی که می فرمایی همش ایرانه چون کاربران با فیلتر شکن تشریف میارن

پاسخ:
سلام


شایدم این باشه
به هر حال من مخاطب خارجی ندارم:))
ولی موتورهای جستجو هم هست
البته این پست سبب خیر شد خیلی از مطالب وبلاگ قبلی رو پیدا کردم
  • فاطمه نیکروی
  • سلام دوست جوووون
    ببین با توجه به اینکه وبلاگامون فارسی هست من خیلی بعید میدونم که خواننده از کشورای دیگه داشته باشیم! شاید هم باشه نمیدونم! ولی شک نکن بیشتر بازدید های خارجی مال همین موتورهای جستجو هست
    بیا عزیزم :
    http://setayeshgar58.blogfa.com/post/1610
    پاسخ:
    سلام عزیزکم

    میدونم خودمم خیلی تعجب کردم برای همین با شک و احتیاط نوشتم!
    مرسی بابت لینک خیلی از مطالبم رو تونستم برگردونم البته  اون نرم افزاره نصب نمیشه نمیدونم چرا!
    ولی همه ی مطالب 93 رو برگردوندم فقط مال فروردین و اردیبهشت 94 رو پیدا نکردم!
    یه عالمه خوشحالی بابت راهنمایی ات عزیزم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">