گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

فقط تو میدانی

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

هوالمحبوب

قول داده ام اتفاق امروز را پیش احدی بازگو نکنم، اما حساب تو با بقیه سواست. همیشه بوده همیشه خواهد بود.امروز بخشی از وجودم را، تکه ای از غرورم را توی آن خیابان لعنتی جا گذاشتم. فقط خواستم یادآوری کنم که من روزه بودم، که من راضی نبودم به رفتن؛ که توکل کردم به تو و رفتم.خواستم یادآوری کنم که خیلی به غرورم بر خورد. خیلی سعی کردم وسط خیابان نزنم زیر گریه.خواستم یادآوری کنم که هنوز که هنوز است همه ی حال بد کن ها را می سپارم دست خودت.خدایا همه ی آدم های حال بد کن را به شیوه ی خودت ادب کن! لطفا لطفا سر راهم آدم های لیمویی را قرار بده، آدم هایی که بوی خوش لیمو بدهند و چشم هایشان رنگی نباشد و تو را بیشتر از خودشان قبول داشته باشند.

الهی آمین.

  • ۹۵/۰۳/۲۰
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۱۰)

  • ایزابلا ایزابلایی
  • روزای بد لعنتی که نمیتونی به هیشکی بگی... برایت روزهای نارنجی لیمویی آرزو میکنم..
    پاسخ:
    مرسی ایزای عزیز:)
    الهی آمین


    پاسخ:
    الهی آمین
    زیبا و دلنشین بود
    امیـــدوارم ان شاء الله
    به همه آرزوهاتون برسین

    پاسخ:
    ممنونم
    ان شالله
  • غزاله رضایی
  • :) خیلی هم عالی
    پاسخ:
    :)

    الههههههههههی


    لیمونادی ایامت

    پاسخ:
    اوووه ممنونم:)
    حالا چرا چشم هاش رنگی نباشه؟
    پاسخ:
    از مردهای چش رنگی خوشم نمیاد مخصوصا آبی و طوسی:))
    انرژی منفی میدن بهم
  • فاطمه نیکروی
  • سلام :)
    چه جالب ! منم حس بدی نسبت به مردای چشم رنگی دارم !
    پاسخ:
    سلام:)
    باورت میشه اولین خواستگارم رو که موقعیت خوبی هم داشت فقط به خاطر چشم های رنگی اش رد کردم؟؟
  • فاطمه نیکروی
  • منم یه خواستگارو که همه چی داشت فقط برا قیافش رد کردم :/
    خیلی زشت بود خدایی !
    پاسخ:
    این همه چی داشتن رو من اصلا قبولش ندارم!
    ترجیح میدم خیلی چیزها نداشته باشه ولی بتونم باهاش گفتمان سازنده برقرار کنم!
    منم از مردی با موهای رنگی خوشم نمیاد, ولی آخرش قسمتم موی رنگی میشه,

    پاسخ:
    مردی با موی رنگی البته خیلی کلیه!
    اگه موهای سفیدش رو سیاه کنه میشه تحملش کرد
    اما اگه واسه خوشگلیش بخواد رنگ کنه
    ازدواج که هیچی باید بزنی از وسط به دو قسمت مساوی تقسیمش کنی!
  • بهار نارنج
  • الان دقیقا چی شد؟ کی نسرین ما رو اذیت کرده اعلامیه رو دیفارش کنم؟:@
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">