گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

سیاست زدگی

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

هوالمحبوب

حالا که المپیک 2016 هم به پایان رسید به نظرم راحت تر می توان درباره ی عملکرد فدراسیون های مختلف ورزشی صحبت کرد.

البته حرف زدن درباره ی اینکه تیم های مختلف عملکرد ضعیفی داشتند خیلی تکراری است.به نظرم در این وانفسایی که در آن گیر افتاده ایم بهتر است به عقب برگردیم و به پشتوانه ی ورزشی مان نگاهی تازه ای بیاندازیم.

ما همیشه در کشتی و تکواندو بهترین نتایج را کسب میکردیم و حالا در این دوره کشتی فرنگی مان بدترین عملکرد را داشت و تکواندو فاجعه بار بود.

محمدبنا را معمار کشتی فرنگی لقب داده ایم کسی که بی شک تحولی در کشتی فرنگی ایجاد کرد و همه ی نبوغ و استعدادش را برای کشف استعدادهای تازه در کشتی گذاشت. اما برگردیم به چهار سال گذشته ببینیم بنا در کجای کشتی فرنگی بود و چرا هشت ماه قبل به تیم ملحق شده است؟ یا بهتر است بگوییم چه کردیم که بنا در این سالهای طلایی از کشتی دور بوده است؟

رضا مهمان دوست که چند سال متوالی بهترین مربی تکواندوی جهات لقب گرفت چه شد که حالا همراه تیم ملی ایران نیست و در سمت مقابل برای آذربایجان بهترین نتایج را کسب میکند؟

چرا هیچ گاه روسای فدراسون ها عیب کار را در خودشان و مدیرتهای ناکارآمدشان نجسته اند؟ چرا همیشه فرصت سوزی و استعداد سوزی میکنیم و چوب همه ی اینها را ورزشکاران و مربیان مان می دهند؟

چه کسی مانع تمدید قرارداد مهمان دوست شد؟ چه کسی بهترین مربیان جهان را از دست داد و دست به دامن مربیان نابلد خارجی و وطنی شد؟

جناب پولادگر و سایر متولیان ورزش تا کی المپیک باید برای ما عرصه ی آزمون و خطا باشد به چه انگیزه ای به المپیک میرویم برای 125 شدن در دوی ماراتن؟

چرا برای بعضی از اوزان انتخابی برگزار نشد؟ چرا چند نفر از مصدومان را به اجبار به المپیک فرستادیم؟ بهترین های لیگ والیبال کجای تیم ملی جای گرفتند؟

مطمئنا باز هم مثل همیشه هیچ پاسخی به چراهای مردم داده نخواهد شد و بار دیگر المپیک توکیو را به همین منوال طی خواهیم کرد و آب از آب مدیریت هیچ کدام از آقایان تکان نخواهد خورد!

  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۱۷)

بدیش اینه که چهار سال بعد و بعد از پایان المپیک بعدی باز هم این سوالات تکرار میشه 
چهار سال بدون برنامه و منتظر شانس و اقبال... 
پاسخ:
برای همینه دل آدم میسوزه
آدم های زیادی تلف شدن توی این ورزش بدون اینکه میز ریاست آقایون حتی یه تکون کوچیک بخوره!
  • علی رحمانی پور
  • جالب بود
    پاسخ:
    سپاس
    در اقتصاد گند زدند...
    و در ورزش هم همینگونه شد...
    آدم هایی که زیاد حرف می زنند چیزی در چنته ندارند...
    ادعاهایشان گوش عالم را کر کرده بود...
    اما حالا نتایج عملکرد ضعیفشان در همه عرصه ها رسوایشان کرد...
    پاسخ:
    این رسوا شدنه مال امروز و دیروز نیست
    این اقایون خیل یوقته رسوای خاص و عامند
    ول یمتاسفانه هنوز پشت میزهاشون نشستن و مدیریت میکنن!
    المپیک نوشتی

    یاد حرف یکی از دوستام افتاد
    معلممون سر کلاس وقتی پای تخته صدامون می کرد می رفتیم و با گچ می نوشتیم

    گچ تموم می شد
    مبصر" درست نوشتم!!!"
    اره مبصرِ کلاس می رفت از دفتر مدیر ، گچ میاورد ، گچای رنگی
    انگار که مشعل المپیک دستش باشه .

    خدایا اون روزا کجا رفت / به همون اندازه دلتنگِ اون خاطراتم نسرینْ .



    المپیک برا داداش دوقلوم هیجان داشت برا من یکی هیچ حسی رو تشویق نکردْ

    /

    شکلکِ‌احترامْ.


    پاسخ:
    چه تعبیر بامزه ای:)
    میدونم ورزشی نیستی
    جای تو محسن میفهمه من چی میگم:)
    بفرست واسش پستم رو
    شاید همدردی کرد باهام:))
    خدا می دونه چقد حرص خوردم سر این المپیک!!
    واسه فینال حسن یزدانی که اون شب من فک کنم قشنگ 2 کیلو کم کردم خخخخ
    ولی واقعا نتایج افتضاح بود بگذریم که دو سه جا داوری حقمونو خورد ولی ایران اگه بخواد به همین منوال پیش بره نه امیدی به اینده جوون هاش هست هر چند همین الانشم نیست ، نه امیدی به موندن اسم ایران تو جوامع بین المللی
    پاسخ:
    ای جانم:)
    چقدم قیافه اش بامزه است یه به من چه تو چهره اش مشهوده:))
    افتضاح مال یه دیقه است!
    داوری هم حقمونه که
    با گندایی که رضا زاده و بقیه زدن هیچ پستی تو آسیا نداریم که بتونیم حرفی برای گفتن داشته باشیم
    هیییییییییی
    راستی بعد مدت ها از اینجا بهت سلام میکنم:)

    بابت غیبت طولانیم ببخش عزیزم خودت که در جریان بودی دیگه نسرین آبجی:-*
    پاسخ:
    سلام
    نمیبخشمت
    هر چند در جریان بودم
    ولی باید میومدی:)
    من بینوایان رو تنها گذاشتین رفتین همتون نامردا:(
    حوزه ورزش هم مثل حوزه های دیگر چون اقتصاد ، فرهنگ
    ، صنعت و ... فرصت هایش به دلیل مدیریت ناکارآمد سیستم
    می سوزد و به نظر می رسد بیشتر این فرصت سوزی ها عمدی
    و برای رسیدن به اهداف خاصی باشد
    پاسخ:
    نمیدونم والله
    سیاست رو همه چیز ما سایه انداخته متاسفانه
    سلام. گل گفتی آی گل گفتی

    دلم میخواست اینو شطح مینوشتی

    خیلی جا داره یکی یه شطح آب نکشیده بنویسه خداییش

    :)
    @}-----

    ممنون که مینویسی ذهن و دلت و بغضها و خنده هات رو
    پاسخ:
    سلاممممممممم
    دیگه کاریه که از دستمون بر میاد
    شطح آب نکشیده دیگه نشنیده بودم:)
    کاش شمام بنویسید:(
  • مجله ویترینو
  • عالی ...
    گل گفتی دست مریزاد....
    مدیران بگوشندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
    پاسخ:
    چه عجب شما حرف زدین بالاخره:)
    خوب بود جای فکر و عمل داشت
    پاسخ:
    :)
    راستی
    دنبالیده شدید ما رو بدنبالید
    پاسخ:
    سلام
    باشه
    سلام
    خوبی
    تمام شدورفت تا4سال دیگه
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید ممنون خوبم
    مشکل همینه که چهار سال بعدم همین اشه و همین کاسه!
  • فرناز فرزان
  • سلام
    مختص ورزش نیست همه جا گند زدن. وقتی فقط به فکر جیب و منافع شخصیشون هستن بهتر از این هم نمی شه. به قول دوستمون فقط منتظر شانس و اقبال هستن.
    دوست عزیز وبلاگتونو دنبال کردم ممنون میشم دنبال بفرمایید.

    پاسخ:
    سلام
    بله دقیقا
    دنبال شدید
  • فاطمه نیکروی
  • سلامممم خوبی ؟:*
    من امسال مسابقاتو دنبال نکردم :/
    ولی متنت منو یاد مدیر خودمون انداخت !
    بی منطططططططططططططق در حد لالیگا !
    به نظر من روانیه اصن :|
    و همیشه با تصمیمات احمقانش یا با نیروهای کارنابلدی که میاره و فک و فامیلش هستن به آموزشگاه ضرر میزنه:@
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    کار بسیار خوبی کردی
    منم چن تا رو گذری نگاه کردم فقط نتایج رو از اخبار پیگیری میکردم
    چقدر مدیرهامون شکل همن!
    همه ی مدیرا اینقد مزخرفن یعنی؟


    برگرفته شده از farnaz67.blog.ir
    پاسخ:
    متوجه منظورتون نشدم متاسفانه!
    سلام به شما دوست عزیز من شمارو دنبال کردم اگه تا فردا مارا نیز دنبال نکنی از لیست حذفت می کنم
    پاسخ:
    هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن!
    من که اصلا ندیدم حرصی هم نخوردم، و خب الان حس میکنم خوبه ندیدم و بی خبر از عالم !
    پاسخ:
    کار خوب رو شما کردین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">