گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

حریم خصوصی

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

هوالمحبوب


این روزها دغدغه ی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی، شده است حفظ حریم خصوصی! تصورش را بکنید من هر روز از غذای ظهرم گرفته، تا دل دادن و قلوه گرفتن با معشوقه ام را، در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارم و بعد توقع دارم مردم سوال شخصی از من نپرسند و در خصوصی برای من ابراز احساسات نکنند!!

گاهی وقت ها از این میزان تناقض در افراد و چهره ها تعجب میکنم. چطور وقتی دو بازیگر سرشناس در این مملکت با هم ازدواج میکنند؛ توقع دارند تمام مردم این وصلت میمون و مبارک را به فال نیک بگیرند و برایشان آرزوی خوشبختی کنند؛ مدام از این برنامه به آن برنامه دعوت می شوند و جیک جیک مستان شان است؛ اما وقتی همان زوج محترم بعد از چند سال تصمیم به جدایی میگیرند؛ هر نوع سوالی در خصوص صحت و سقم این مسئله میشود حریم خصوصی و سرک کشیدن در زندگی شخصی آدم ها؟!

بیایید تکلیف مان را با خودمان روشن کنیم، یا ما مردم را محرم میدانیم یا نمیدانیم. اگر مردم محرم ما هستند پس می توانند درباره ی ازدواج و طلاق ما کنجکاو شوند و اگر مردم نامحرمند پرسش از ازدواج و کنجکاوی درباره ی طلاق به یک میزان جزو حریم شخصی است.

توقع نداشته باشیم مردمی که برای ازدواج ما آرزوی خوشبختی کرده اند درباره ی طلاق مان چیزی نپرسند. با مردم صادق باشیم .

  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • نسرین

از ناممکن ها

نظرات  (۴)

  • کمی خلوت گزیده!
  • مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی طلاق گرفتن؟ :((((
    من دوستشون داشتم...
    یعنی جزو معدود بازیگرایی که دوستشون داشتم...
    پاسخ:
    بله متاسفانه اینها هم به خیل جدا شده ها پیوستن!

    البته دقیق میفرمایید...متاسفانه خودمون باعث میشم این پرده ها برداشته بشه...چه بسا عده ای دنبال موقعیتی هستند که به ما ضربه بزنند یا آبروری کننند....خداازشون نگذره
    پاسخ:
    دقیقا
    خودمون هستیم که پرده ها رو ایجاد میکنیم و برمیداریم...
    خیلی از بازیگران جوان هم با هم ازدواج کردن اما مثل اینها جار نزدن و فاز خوشبختی برنداشتن
    به طبع جداشدن شون هم بحث برانگیز نخواهد بود.
    من با تو مخالفم نسرین بانو
    بسیاری از این کنجکاوی ها زندگی های فراوانی را خراب کرده است زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط است 
    خبر ازدواج را هم فکر نکنم ب خاطر تبریک مردم جار بزنند حالا این وسط کسی هم تبریک گفت گفت.
    اما راجب جدایی این مساله واقعا فرق دارد
    جدا از همه اینها واقعا کار اون خبرنگار کاملا دور از شخصیت بوده و هست. و همچین جوابی هم دقیقا مناسبشون بود از طرف خانم طباطبایی..
    پاسخ:
    عزیزم شیش هفت سال پیش که اینها ازدواج کردن من دقیقا یادمه اولین برنامه شب سال تحویل مهمون برنامه فرزاد حسنی بودن. اونجا خانم طباطبایی گفت که از مردم میخوام برای ما ارزوی خوشبختی کنن. و خیلی از این اتفاق های مشابه در برنامه ها و مجلات مختلف.
    اقای پاکدل در سال بعدش تو برنامه شب سال تحویل گفت مردم تا میشنون دوتا بازیگر با هم ازدواج کردن فوری می پرسن کی طلاق می گیرن؟!
    شاید این حرفهای احساسی از یاد خودشون بره اما از ذهن من مخاطب نمیره.
    کسی کاری با اینها نداشت کسی کنجکتور زندگی شون نبود اگر خودشون ازدواج شون رو جار نمیزدن.
    اما درباره ی اون کلیپ کار خبرنگار درست نبود، اما خانم طباطبایی خیلی راحت میتونست به اون تماس تلفنی جواب نده میتونست بعد از اینکه فهمید طرف خبرنگاره تماس رو قطع کنه.
    اینکه ما مردم رو تو شادی ها مون محرم بدونیم تو تلخی ها نامحرم اصلا برام قابل هضم نیست.
    کسی از اینها دلیل جدایی شون رو نپرسیده چون امری کاملا شخصیه
    ولی وقتی میپرسه طلاق گرفتی یا نه چینین اجازه ای رو خودش برام ایجاد کرده.
    اینکه کنجکاوی ها خانه براندازه شاید در زندگی مردم عادی صدق کنه ولی در زندگی سلبریتی ها فکر نمیکنم صدق کنه.
  • بهارنارنج
  • وای که چقد من اعصابم از جدایی این دو نفر خورد شد! اصلا انتظارشو نداشتم واقعا بازیگرا دیگه شورشو دراوردن

    صبار راد و شوهرشم رو هم که شنیدم بیشتر قاطی کردم:/
    پاسخ:
    واقعا شورش رو درآوردن
    امروز خجسته فردا گسسته :)
    عه صبا راد رو نشنیده بودم چرا؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">