گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

گلو درد خر است

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ب.ظ

هوالمحبوب

از هیچ بیماری اندازه ی گلو درد بدم نمیاد. از اون دردهای کثیفیه که یهو میاد و چند روز رو بهت زهر می کنه و بعد جاشو میده به سرماخوردگی وحشتناک و تا چند روز مجبورت می کنه بیوفتی به قرص و شربت خوردن و از زندگی بیوفتی!

امروز قرار بود یه کارگاه برای همکاران داشته باشم، اونقدر حالم بد بود که نتونسته بودم مطالب رو آماده کنم. دستم در رفته بود، گلوم می سوخت و کل بدنم درد می کرد. شب که خوابیدم ساعت رو برای 5 کوک کردم. فکر نمی کردم بتونم از پسش بربیام. اما صبح قبل از زنگ ساعت بیدار شدم. مطالب رو کامل کردم. داستانی رو که قرار بود تو انجمن بخونم رو ویرایش کردم و رفتم مدرسه. اغلب همکارا خیلی خوششون اومد از مطالب. از خودم راضی بودم. عصر با یه دسته گل کوچیک رفتم انجمن، بوی گل های برزیلیا کل تنم رو معطر کرده بود. داستان رو خوندم و اغلب نقد ها مثبت بود. البته بیشتر به خاطر اینکه داستان اولم بود تعریف و تمجید کردن. نمیدونم چرا امروز اینقدر کش دار و کسل کننده است. علی رغم حال خوبی که بهم تزریق شده؛ درد امونم رو بریده


  • ۹۶/۱۲/۰۹
  • نسرین

از بی حوصلگی ها

نظرات  (۹)

حتی بدتر ...
پاسخ:
:(
ایشالله هیچ وقت دندون پزشکی نرید,بگید امین:-)
سلام
پاسخ:
درد دندون هم کشیدم ولی بازم گلو درد بدتره!
دختر جان 
جوشونده بخر بخور 
برا گلودرد خوبه :) 
آب نمک یا دهانشویه هم حتما غرغره کن 
خوب بشی زود :) 
پاسخ:
گلو درد من با هیچی خوب نمیشه هیچی هیچی هیچی
فقط باید سه روز لعنتی رو بگذرونم تمام!
یعنی جوشونده خوردی؟ 
یا نخورده میگی؟ 
پاسخ:
خوردم میگم
البته شاید جوشونده ی ما با جوشونده ی شما متفاوته
از چی تشکیل میشه؟
لعنتی‌ترین حالتِ سرماخوردگی همینه :(
پاسخ:
هووووووووووم
بنظرم لوزه هاتو عمل کن بیشتر گلو دردها بخاطر وجود لوزه ست
شربت آبلیمو عسل هم خوبه واسه گلو درد و یا شربت گیاهی پروسپان بخور یا چهار تخم دم کن بخور بازم بگم :)))) مثل مادر بزرگا نظر دادم :))

داستانتو اینجا هم بذار بخونیم
پاسخ:
دیگه سه بار سرماخوردگی در سال رو نمیشه به لوزه ها ربط داد:)
شربت آبلیمو عسل رو همیشه میخورم ولی فقط تسکن موقته!
شربت گیاهی که گفتین برای سرفه خوبه نه گلو درد :)
داستانم رو گذاشته بودم که
باشه بازم میذارم:)
  • مریــــ ـــــم
  • منم بدم میاد گلو درد
    ادم نمیدونه اب دهنشو چیکار کنه
    انگار داره میخ قورت میده
    پاسخ:
    مخصوصا وقتی مجبوری مدام حرف بزنی!
    نمدونم 
    میریم عطاری میگیم جوشونده سرماخوردگی 
    فقط توش می دونم عناب هم داره 
    وقتی درست می کنی سبزرنگه 
    بدمزه نیست ولی بوش بده 
    پاسخ:
    آره از این جوشونده ها کلی داریم تو خونه
    خواهرم اسمش رو گذاشته معجون سرماخوردگی عناب هم داره توش:)

    سلام
    بلادوره انشالله
    برای گلودرد حتما حتما قبل از خواب آب نمک رو قرقره کنید
    آبلیمو عسل و ...هم که خودتون استادید
    انشالله زودتر خوب شید
    هی نمیاید تاپیک من دچار گلودرد میشید..همینه دیگه!
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله همه رو امتحان کردم
    ولی گلو دردفقط باید چند روز بگذره تا خوب شه
    اینا مسکنه فقط:)
    الان میام برای رفع خستگی و دلتنگی و ناخوشی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">