گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

برباد رفته

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ

هوالمحبوب


یه روز نزدیک، کسیو دوست داشتم. بعد گاهی به خودم میومدم و به این فکر میکردم من این آدم رو از سر بی پناهی توی عشق دوست دارم یا واقعا دوستش دارم. مثل اسکارلت عادت به اشتباهی دوست داشتنش دارم یا این حس واقعیه. یه روز صبح قبل از باز کردن لپ تاپم، قبل از سر کشیدن لیوان شیرم، قبل از مسواک زدن دندونم، وقتی داشتم کلیپس به موهام میزدم، جلوی آینه به این فکر کردم من چی این ادم رو دوست دارم؟

دیدیم همه چیش رو.

بعد فکر کردم این همه چیه کمه.

من چیز خیلی کمی ازش دیدم.

برا همین همه چیشو دوست دارم.

چون این همه چیه، هیچی نبوده در برابر دوست داشتن کسی...

این همه چیه، کمه. خیلی کم.

بعد وقتی داشتم جلوی آینه مسواک میزدم انگار با هر تف کردنی یادم میفتاد که بله! منم اسکارلتم... میدونید چقدر وحشتناکه عادت به اشتباهی دوست داشتن کسی؟! ولی بذارید بگم که ماها یکی یه اسکارلت اوهارو درونمون داریم. باور کنید. تا برباد نرفتیم نجات بدیم خودمون رو.



از اینجا: تلخ همچون چای سرد

  • ۹۶/۱۲/۱۶
  • نسرین

بازنشر

نظرات  (۷)

اون قسمتهای همه چی و اینا رو که نفهمیدم 
ولی این کتاب بر باد رفته اگه صحنه و اینا نداره وقشنگه که بخونمش 
پاسخ:
نه صحنه نداره فیلمش هم هست اگه دوست داشتی ببین:)
امیدوارم من از بربادرفته ها نشم!!!
پاسخ:
ان شالله که نمیشی
  • آشنای غریب
  • کاملا درسته
    اول با شناخت کلی کم شروع شده
    بعد وقتی در برخی جا ها هم که با معیار هات فرق می بینم 
    مجبورا معیارهامو تغییر میدم


    شاید معتاد شدم بهش
    امروز از اون روزایی سی که محلولم فرا سیر شده بود
    از صبح تا الان
    هر چی سعی میکنم پنهان کنم ، نمیشه


    مقصد آن‌گونه که گفتند به ما روشن نیست
    دوستان نیمه ی راهید اگر؛ برگردید!
    پاسخ:
    خداوند گره مشکل همه رو حل کنه ان شاءالله
    عاااااادت می‌کنیم!
    پاسخ:
    هوووووووووووم
    خدا رو شکر که من اصلا یادم نمیاد برباد رفته کدوم فیلم بوده!
    پاسخ:
    اسکارلت
    رت باتلر
    یکم فک کنید...
    نه فایده نداره
    من فقط خاله ریزه رو یادم میاد...
    پاسخ:
    احتمالا به این بر میگرده که عشق تون برباد نرفته:)
    پس خوشحال باشید
    عشق من حسابی هم بر باد رفته آلمان!
    پاسخ:
    خدا بزرگه ان شالله طوفان شدید دوباره برش میگردونه بشینین دعا کنین سمتش از آلمان به ایران باشه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">