گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

آخرین کوپه هم تو را کم داشت

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ
هوالمحبوب

دلتتنگی شاید همین است که بعد از یک ماه صفحۀ وبلاگت را بازکنی و ستاره‌های روشن دوستانت را ببینی و حسرت بخوری که چرا یک ماه آزگار نبودی و نخواندی‌شان. دلتنگی همین است که من بهترین خبرهای زندگی‌ام را ابتدا با دوستان بلاگرم به اشتراک می‌گذارم و بعد شادی‌های قسمت شده‌ام را مزه‌مزه می‌کنم. دلتنگی برای شما خوب است. دلبستگی به شما خوب است. از پس همۀ این فاصله‌ها دوباره سلام. 
دربارۀ گذشته‌ها حرف نزنیم که رنج مدام است و تلخی بی‌پایان. حالا هستم و حالم خوب است و خدا هنوز دوستم دارد و من هنوز ایستاده‌ام. نوشتن رسالت من است و من هرگز بدون نوشتن خوشبخت نخواهم بود. تلاش می‌کنم توی این لحظه‌های آخر تابستانی، چیزی را بنویسم که در تمام این یک ماه انتظارش را می‌کشیدم.
شما برایم حرف بزنید، چه خبرها؟ کجایید؟ 
  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • نسرین

از بی حوصلگی ها

نظرات  (۱۹)

باور کن نبودی یه چیزی بیان کم داشت:(

پاسخ:
الان چشمام قلبی شد با این جمله :)
مرسی عزیزم

سلام :)

من فردا راهی مشهدم. زندگی هم هعی بد نیست اما باید بهتر بشه.

 

شما بگید. حالتون خوبه؟! چه خبرا؟!

پاسخ:
سلام
بله دیگه ما معلم‌ها و دانشجوها و دانش آموزا کم‌کم باید بساط‌‌مون رو جمع کنیم برگردیم سر خونه زندگی مون :)

منم الحمدالله بدک نیستم.
تقریبا یه ماهه دارم باشگاه میرم و هر روز با پا درد و کمر درد برمیگردم :)
لباس های مدرسه ام رو گرفتم و هر روز بهشون سر میزنم و ذوق میکنم :)

  • مصطفا موسوی
  • سلامتی. یک گوشه ی زمین خدا نشستیم لب جوی و گذر عمر رو میبینیم

    پاسخ:
    فقط نشستن که خوب نیست پاشو یه چند تا حرکت بزن یکم لاغر بشی:)
    ببین از من  یاد بگیر
    امروز مربی کلی بهم آفرین گفت :)

    سلام.

    صحبت از کدام کوپه است؟ سفرت به خیر.

    .

    خبر هم، الان که نشستم توی اتاق، هنوز گرفتار چندین دو راهی تصمیم‌گیری هستم. هر راهی که انتخاب کنم، یک سری بدی‌هایی داره و یک سری خوبی‌ها. و سختی تصمیمگیری در اینه که نمی‌دونم چی در انتظارمه. نمی‌دونم آیا یک ماه دیگه، دو ماه، دیگه باید سر برگردونم و بگم کاش مسیر دیگه‌ای رو رفته بودم یا نه. زندگی سخت شده.

    منتظرم که برسه ماه مهر. بلکه کمی از این حس بلاتکلیفی بیرون بیام. شاید گذر زمان کمکم کنه.

    پاسخ:
    کوپۀ قطار زندگی

    به نظرم این قدم آخرت معرکه بود.

    یه جورایی وسوسه برانگیز هم بود.

    به نظرم به این فکر نکن که دو ماه دیگه چی میشه.

    هر تصمیمی بالاخره بالا پایین داره.

    حال الانت خوبه؟
    مهر که برسه همه چیز میوفته روی روال
    ساعت خواب، بیداری، غذا خوردن و حتی کتاب خوندن.
    هرچند که تابستون همیشه لذت بخش تره :)

    دلتنگی همینه که دوستانی مثل شما تو بیان نباشن:)

    منهم دو سه هفته ایی نبودم و ماموریت بودم منم تازه رسیدم با کلی وبلاگ نخونده

    پاسخ:
    دقیقا :)
    مرسی لطف دراین
    رسیدن بخیر
    پس بریم برسیم به کلی وبلاگ نخونده مون :)

    قدم آخر چی بوده؟

    .

    .

    منم امیدم به مهره. به رسیدنش و روی روال افتادن کارها. به اینکه زمان که بگذره، شاید کمی از این مه هوا کاسته بشه. بعد راحت‌تر بتونم دست به تصمیم‌ بزنم.

    .

    .

    حال الآنم، نه زیاد. در واقع خودم رو درگیر کار کردم که زمان بگذره.

    پاسخ:
    همونی که گفتی الان مشغولش هستی دیگه.
    اسباب کشی و اینا

    انگار تغییر فصل روی منظم تر شدن آدم اثر میذاره.
    منم دارم همین کار رو میکنم. خودم رو درگیر میکنم که چیزی حالیم نباشه

    این چند روزی که نبودی یادت بودم و جای خالی‌تو حس می‌کردم :)

    گفتم لابد به خلوت نیاز داری

    چه خوب که برگشتی :)

    پاسخ:
    ممنونم نسرین عزیزم.

    خلوت که بله نیاز داشتم ولی دلایل دیگه‌ای هم داشت نبودنم که بگذریم.

    خوشحالم که دوباره می‌تونم بخونم تون

    سلام من هم نبودم البته بیشتر یک ماه به همین خاطر متوجه نبودنت نشدم نسرینِ عزیز!

    پاسخ:
    سلام
    بله شما چله نشینی تون قبل از کوچ اجباری من بود
    رسیدن شمام بخیر آقا میرزای مهربان

    سلام خانومممممم... دلتنگتان بودیم....جات خیلی خالیه جای قلم شیوات و حرفهای از ته دلت. 

    ما هم در آستانه پاییز ایستاده ایم به تماشای برگریزان و خوبیم

    پاسخ:
    سلام بهار جان
    منم دلتنگت بودم عزیزم
    لطف داری عزیزم
    امیدوارم منظورت از پاییز صرفا سومین فصل سال باشه
    حال دلت خوب عزیزم:)
  • رحیم فلاحتی
  • خدا قوت رسیدن بخیر ! 

     

    سمت من خبری نبود. کتاب هایم نخوانده ماند و حس می کنم زیاد درگیر کارهایی غیر از نوشتن بودم و از این بابت ناراحتم ...

    پاسخ:
    خدایارتون:)

    ممنونم

    این کتابهای نخوانده گویا قرار نیست دست از سر ما بردارن

    ان شالله من بعد درست بشه اوضاع

    بی هدف و سردرگمم😊

    پاسخ:
    ای بابا
    امیدوارم موقتی باشه این سردرگمی 
    و به زودی در بیای از این حال

    درود بر خانم نویسنده :)

    ابراز دلتنگی همه دوستان گواه بر حق بودن حضور شماست، و اینکه جملگی به قلم زیبای شما دچاریم :)

    خوشحالم که چراغ روشن اینجا رو میبینم و خبر حال خوب شما رو میخونم، امیدوارم این غیبت کبری بوده باشه و دیگه از این غیبت ها نداشته باشید :)

    خبر از ما بخواهید؛ ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند...

    پاسخ:
    سلام :)
    لطف شماست. 
    خودمم امیدوارم که دیگه چنین وضعیتی پیش نیاد. 
    ان شالله که شادی زندگی تون رو هر چه زودتر پیدا کنید
  • کارمند مجرد
  • ما هم زندگی را فقط می گذرانیم

    پاسخ:
    امید که خوب بگذره

    ^_^ خوندن خوشحالیت خوشحالم میکنم عزیزم :**

    معلوم بود که موقع نوشتن پست لبخند میزدی از اون لبخندهایی که جال لپت عمیق میشه *_*

     

    خبر؟ چشم به راهم! امیدوارم تهش اتفاق‌های خوب بیافته :)

    پاسخ:
    عزیزدلمی تو :)

    هوووم حقیقتا حالم خوب بود

    ان شالله بهترین خبرها رو میشنویم ازت

    رسیدن به خیر

    خوش برگشتین ایام به کام

    پاسخ:
    ممنونم شیرین عزیز

    سلام 

     

    مثل همیشه   زیبا

     

     

    پاسخ:
    سلام
    :)

    خوشحالم که چراغتون دوباره روشن میشه :)

    ما هم خوبیم.  شکر. 

    پاسخ:
    ممنونم، منم خوشحال شدم دیدمتون :)
    شکر

    سلام :)

    در حال حاضر کتابخانۀ حرم مطهر. یکی از بهترین جا‌ها برای تنها بودن و چک کردن بلاگی‌ها :)

    رسیدن بخیر.

    پاسخ:
    سلام
    به‌به، چه جای دنجی گیر آوردین.
    ممنونم از شما :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلام

    خدا هنوز هم دوستمون داره:-) چه خبری بهتر و خوشتر از این

    پاسخ:
    سلام عزیزدلم
    حقیقتا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">