گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ندارم

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ
هوالمحبوب
دو ماه از خوشی‌ها و تفریح و زندگی زدم نشستم معارف حال به هم زن خوندم، حالا که نتایج اومده تخصصی‌هایی که نخونده بودم رو بالای شصت زدم و عمومی‌ها رو گند زدم. وقتی سوالات رو می‌خوندم و جواب می‌دادم مطمئن بودم که دارم درست پیش می‌رم. اصلا نمی‌فهمم چرا نتایج اینقدر با چیزی که فکرش رو می‌خوندم فرق داره.
قبول نشدم. به همین سادگی چهار نمره با حد نصاب فاصله دارم. اون هشدار قرمز رنگ رو برای بار سومه که دارم می‌بینم. خسته‌تر و کلافه‌تر از اونی هستم که بشینم فکر کنم و تصمیم بگیرم. فقط دلم می‌خواد گریه کنم الان. همینقدر احمقانه. 
  • ۹۸/۱۰/۱۵
  • نسرین

نظرات  (۱۱)

  • دُردانه ⠀
  • غصه نخور. تجربه شد برای سال بعد که بدونی چی بخونی و چی نخونی برای آزمون.

    پاسخ:
    ممنون
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خیر است جوان

    این نتیجه در برابر کل عمری که خواهی داشت لحظه ای گذرا بیش نیست

    پاسخ:
    ممنون
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یه وقت‌هایی هم اون کاسه سرریز میشه و آدم هیچ کاری نمی‌تونه بکنه.

    نمیدونم چی بگم فقط میدونم منم انتظارش رو نداشتم که این خبر رو بشنوم:-(

    پاسخ:
    ممنون

    عزیزم... فدات سرت.

    منم دوبار پشت سرهم هشدار سبز دیدم ولی تهش نشد که نشد....

    پاسخ:
    ممنون
  • بیست و دو
  • شاید یه روزی یه سالی که گریه هات برای این روز تموم شد با خودت بگی در عوض توو زندگیم برای خواسته هام تلاش کردم هرچند که نشد...

    پاسخ:
    ممنون

    واقعا خیلی حس بدی میتونه باشه ومیدونم خیلی ناراحتت کرده ولی مطمعنم که خدا یه مسیر بهتر یا اتفاق بهتریو شاید میخواد جلوی راهت قرار بده ک صلاحت تو اون کاره

    بسپار به خدا یاد این جمله افتادم توکل بر خدایت کن کفایت میکند حتما

    همیشه موفق وشاد باشید

    پاسخ:
    ممنون
  • فاطمه (مرضیه)
  • خیلی سخته... می فهمم

    پاسخ:
    ممنون
  • آشنای غریب
  • به این فکر کن اگه با نتیجه خیلی جزئی قبول نمیشدی بیشتر افسوس میخوردی ؟ یا الان که چهار نمره با حد نصاب فاصله داری :))

    میدونم که قبلا هم گفتین بلد نیستم دلداری بدم
    خواستم یچیزی بگم تا از اون حال و هوا دربیایید شده حتی چند لحظه.

     

    حالا چه چیزی ندارین؟

    پاسخ:
    ممنون، افق تازه‌ای به روم باز شد:|

    +عنوان ندارم

    Eteraz bezan pas 

    پاسخ:
    زدم ولی بی فایده است 
  • رحیم فلاحتی
  • حرکت از نو ! خدا قوت !

     

    ما همگی به این وضعیت مهوع دچاریم . 

    پاسخ:
    خسته ام از جنگیدن و باختن
  • رحیم فلاحتی
  • باید یک دوره ریکاوری رو بگذرونید :)

    پاسخ:
    گویا همین طوره:) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">