گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

اردی‌بهشت

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

هوالمحبوب

 

اردی‌بهشت برای من دویدن خون در رگ و پی است، اردی‌بهشت، یعنی مست شدن، برای من بهار از اردی‌بهشت آغاز می‌شود، هر اردی‌بهشت، زندگی در من جریان می‌یابد، در اردی‌بهشت تصاویر رنگی‌تر می‌شوند، حرف‌ها سحرآمیزتر می‌شوند و قلب‌ها عاشق‌تر. جادوی بهار است این حال خوب، جادوی بهار است این احساسات به غلیان در آمده، من هر بهار، به انتظار اردی‌بهشتم و هر اردی‌بهشت به انتظار تو.
 مگر می‌شود ماه سعدی و قیصر و فردوسی را عاشق نبود؟ 

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • نسرین

او جان

نظرات  (۱۵)

راستش از وقتی با فضای بیان آشنا شدم فهمیدم که اردیبهشت چیه :) 

 

اردیبهشتت بهشتی دوست جان :) 

پاسخ:
من از وقتی به دنیا اومدم باهاش آشنا بودم :)

همچنین رفیق جانم :)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • عالی+من هر بهار، به انتظار اردی‌بهشتم و هر اردی‌بهشت به انتظار تو.

    پاسخ:
    ممنونم :)

    سلام. احسنت به روی ماهِت.

    داشتم فکر میکردم اگر بهار من تیر ماه باشه، فروردین و اردیبهشت و خرداد میشه زمستون.

    پس پاییزم میشه زمستون و تابستونم میشه پاییز. بعد گفتم ولش کن اصلا بهار منم اردیبهشت. کی به کیه؟ هرچی شما بگیD:

     

    پاسخ:
    سلام:)

    شاید ربط مستقیمی به تولدم نداشته باشه، شایدم داشته باشه ولی به هر حال من ارادت عجیبی به بهار و اردیبهشت دارم.
    اصلا بهار همه اردی‌بهشته :)

    اصلا فکر کنم هر کس در کنار ماه تولدش اردیبهشت براش یه ماه خاص باشه...

     

     

    بهشتِ زمین:)

    پاسخ:
    عه چه قشنگ گفتی:)

    بله بله :))

    دقت کردم، هر کس ماه تولدش رو جور دیگه‌‌ای دوست داره، یه جوری که فرای ماه تولدشه، انگار یه عشق قبل از تولد تو وجودمون نسبت به ماه تولدمون هست که باعث شده به سمت این ماه کشیده بشیم.

     

    +اردی‌بهشتت مبارک عزیزم :)

    پاسخ:
    البته من کسانی رو دیدم که هیچ حسی نسبت به ماه تولدشون ندارن و از روز تولدشونم خوششون نمیاد!

    ولی بله اغلب افراد چنین حسی رو دارن.

    ممنونم عزیزکم :)

    اردیبهشت توی شهر ما حکم شروع بهار رو داره. از سرما درختا تازه اردیبهشت که می‌شه یادشون میاد بهار اومده. بعد یکی یکی برگه‌های نو می‌دن و شکوفه‌هاشون باز می‌شه.

    پاسخ:
    فکر می‌کنم اغلب جاها همین‌طوره.
    مثلا تبریز تا آخرای فروردین حسابی سرده و رد پای اسفند رو داره.
    ولی از اردیبهشت هوا گرم‌تر می‎‌شه.

    ِ پس بچه اردیبهشتی، چندمش؟ 

    پاسخ:
    بله 28 ام :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ماه‌های دیگه حسودی نمی‌کنند به اردیبهشت، وقتی می‌بینند سلیقه‌ی خوب خرج شده سر انتخاب اسمش؟! :-))

    پاسخ:
    به نظرم توی اسم ماه‌ها نهایت خوش‌سلیقگی رو به خرج دادن :)
    اغلب ماه‌ها معانی قشنگی هم دارن.
    شخصا اگر اردی‌بهشتی نبودم دوست داشتم مردادی یا شهریوری باشم:)

    ای ول به همه ی اردیبهشتی ها :))

    پاسخ:
    :)

    اردی‌بهشت قلب بهار است.

    پاسخ:
    بله بله صحیح است :)

    یکی عاشقانه‌های پاییزی یکم عاشقانه‌های اردیبهشتی، واقعا با روح و روان آدم بازی می‌کنن.

    پاسخ:
    من بیشتر با دومی حال می‌کنم با پاییز میونه‌ام خوب نیست متاسفانه :)
  • رفیقِ نیمه راه
  • اردیبهشتو خیلی دوست دارم...
    شاید چون ماه تولدمه ولی خیلی دوست دارم...

    پاسخ:
    عه شمام آره؟
    چه خوب
    روزش ؟
  • مریــــ ـــــم
  • بااینکه از تمام بهار و تابستون متنفرم ولی اردیبهشت رو دوست دارم.

    زیباست.

    پاسخ:
    منم با همین توان از پاییز بیزارم :)

  • رفیقِ نیمه راه
  • من ۲۷ اردبهشتم...

    پاسخ:
    یه روز قبل از من:)

    پس اردیبهشت دربست متعلق به شماست :)
    هم توی این ماه به دنیا اومدید و هم روز معلم در این ماه هست.
    اردیبهشتتون مبارک :)

    پاسخ:
    بله بله
    دقیقا همینی است که شما می‌گین:))
    مچکرم، بر شما هم مبارک باشه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">