گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

تغییرات

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ب.ظ

هوالمحبوب

 

از وقتی توی این وبلاگ شروع کردم به نوشتن، قالب وبلاگ همینی بود که مشاهده می‌کنید. خیلی دوسش دارم، ولی خب بعد از پنج سال و اندی یه تغییراتی هم لازمه که اتفاق بیوفته. چند ماهه به فکر تغییر قالبم و حتی در این رابطه با یکی از دوستامم صحبت کردم، اما قالبی که طراحی کرد برام خیلی ساده بود و نپسندیدم. الان دوباره این تغییر قالب زده به سرم و ایدۀ خاصی هم براش ندارم. برای همین گفتم به عنوان مخاطب از شما بخوام ایده بدین بهم. اینکه چه قالبی برای محتوای این بلاگ مناسبه، یا هدر مناسب، عکسی، المانی چیزی، هر چیزی که خوشایند باشه برای اضافه شدن به قالب بهم بگین لطفا.

نظرات بدون تایید نشون داده می‌شه:)

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • نسرین

نظرات  (۶)

من نظری برای تغییر ندارم 

راستش خیلی هم استقبال نمی کنم چون به همین قالبت خو گرفتم 

پاسخ:
جوری تغییرش می‌دم که خوشت بیاد.
قول

اون زمزمه‌های تنهایی مگه هدر وبلاگ نیست؟

به من باشه که میگم همین سادگی و راحتی وبلاگت رو ترجیح میدم. ولی اگر قرار به تغییر هم باشه، باز همین سادگی رو حفظ کنی خوب میشه.

پاسخ:
بله هدر رو غمی هدیه داده بهم.
خودمم طرفدار سادگی‌ام، شلوغ بشه اعصابم خرد می‌شه.

  • مترسک ‌‌‌‌‌
  • البته که زیبایی تو سادگیه اما هر قالبی که می‌خواهی بزنی دو تا نکته رو مد نظرت باشه، اولاً ما نسرینمون رو سبز-آبی می‌شناسیمش و ثانیاً چون الان اکثراً با گوشی یا تبلت میان، ریسپانسیو (واکنش‌گرا) بودن قالب از اوجب واجباته و متأسفانه این چیزیه که خیلی از دوستان (حتی وبلاگ خود بیان) رعایتش نمی‌کنن.

    همین دیگه :)

    پاسخ:
    آره قبول دارم اینو.
    سبز‌آبی رو لحاظ می‌کنم حتما😌
    آره این واکنش‌گرا بودن رو به خاطر فرشته هم که شده باید رعایت کنم:))
    دمت گرم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سلیقه‌ خودت که مهم‌تره. من خودم قالب‌هایی که شلوغ نباشن رو دوست دارم.

    پاسخ:
    آره اون که مهم هست، ولی می‌خوام از شمام ایده بگیرم.

    فقط این اومد تو ذهنم که زمینه و تم وبلاگ کلا مشکی یا رنگ‌های خیلی تیره نباشه وگرنه حس افسردگی میده به مخاطب.

    و اینکه مثل این یکی تمام صفحه باشه :)

     

    +اونجا که نوشتی بخاطر فرشته *_* شدم :)

    مرسی ازت که تو فکر منی :*

    ولی از خدا که پنهون نیست از تو چه پنهون من برای وبلاگ خودم مثلا ترجیح میدم که کل صفحه مثل نمایشش توی لپ‌تاپ، تو گوشی هم نشون بده، اینجوری بیشتر دوست دارم :))

     

    پاسخ:
    قالب سه ستونه اصلا دوست ندارم، رنگ تیره هم همین‌طور چشمام اذیت می‌شه خودم.
    نمی‌دونم حکمتش چیه ولی توی بلاگفا که بودم قالب زیاد عوض می‌کردم، الان انگار به ثبات رسیدم یه جورایی.


    رفیق جینگ منی خب به فکرت نباشم؟ 
    اره می‌فهمم چی می‌گی، مخصوصا که الان اغلب با گوشی میان چک می‌کنن باید لحاظ کرد اینو.
  • محمود بنائی
  • این قالب خیلی ساده و دوست داشتنی هست اگه یک نمادی از تبریز توی هدر باشه یا توی قالب گنجونده بشه و یا طرحی از یک دختر تبریزی خیلی خوب میشه. 

    پاسخ:
    آره چون ساده و دوست داشتنیه، همه این پنج سال موندگار شده.
    من به یه عکس از خودم توی کوه فکر کردم، نماد تبریز و دختر تبریزی توامان :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">