گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

هفت‌سین کتابی

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱ ب.ظ

هوالمحبوب


روز عید آقاگل یه پیشنهاد داد توی کانالش که هفت‌سین کتابی، موسیقیایی، سینمایی یا هر حوزۀ دیگه‌ای که دوست داریم، بنویسیم و بذاریم تو کانال‌هامون. اونجا یه هفت‌سین کتابی نوشتم و چون شرط داشتن عکس ملاک نبود همون رو پست کردم. اما الان که اومدم وبلاگم دیدم نسرین به یه چالش کتابی دعوتم کرده که شرطش داشتن عکسه و منم چون بعضی از فهرست قبلی رو یا تو اپ‌های کتاب‌خوانی خونده بودم یا از کتابخونه گرفته بودم، خود کتاب رو نداشتم، تصمیم گرفتم لیستم رو تغییر بدم که بتونم عکس بذارم تو پستم:

لیست عکس:

سبک‌شناسی بهار

سراچۀ آوا و رنگ: گزینه اشعار خاقانی

سوربز: ماریو بارگاس یوسا

سرمه‌ای: مجموعه شعر حامد عسکری

سنگی برگوری: جلال آل‌احمد

سمت تاریک کلمات: حسین سناپور

سپیدتر از استخوان: حسین سناپور

لیست هفت‌سینی که برای کانالم نوشته بودم:

سوربز: ماریو بارگاس یوسا

سال‌های سگی: ماریو بارگاس یوسا

سرگذشت ندیمه: مارگارت اتوود

سه قصه: امبرتو اکو

سپیدتر از استخوان: حسین سناپور

سنگی برگوری: جلال آل‌احمد


  • ۰۰/۰۱/۰۳
  • نسرین

من و کتابهایم

نظرات  (۴)

من تا حالا سبک‌شناسیو ندیده بودم. نمی‌دونستم انقدر بزرگه!

تو چرا سلام بر ابراهیمو نداشتی؟ بالغ بر 98.2 درصد شرکت‌کنندگان این کتابو داشتم :دی

عروسکتم خیلی نازه. اسمش چیه؟ 

پاسخ:
نمی‌دونم شاید چون سر و کار نداشتی باهاش، منم چون جزو منابع ارشد بود خریده بودمش.
نمی‌دونم:)) جایی جایزه می‌دادنش؟
ممنونم، هدیه تولد بیست سالگی‌ام هستش.
اسمش ارغوانه.

منم یه عروسک دارم اسمش سمن هست. ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد؟ :))

پاسخ:
چه باحال:)

احتمالش ممکنه، خودمون که اشتراکات زیادی داریم، ببینیم دخترامون چه می‌کنن:)

تا سبک شناسی بهار رو دیدم گفتم حتما رشته شما ادبیات بوده

و دیدم اون گوشه ی ویلاگ نوشتین معلم ادبیات هستین

چقدر خوب

خوشحالم که دارم دنبالتون میکنم

سال نو مبارک

پاسخ:
منم خوشحالم که مخاطب درجه یکی مثل شما دارم یاسمن جان.
سال نوی شمام مبارک

من چرا تعداد کتابای سین‌دارم این قدر محدوده :|

پاسخ:
چون هیچ وقت فکر نکردی که باید باهاشون هفت‌سین بچینی:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">