گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

بشی‌مینجی اوباشدان(*)

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ق.ظ

هوالمحبوب


می‌دانی یکهو هوس کردم که بغلش کنم، ببوسمش و قربان صدقه‌اش بروم. حتی اگر بعدش از خواب بیدار شوم، حتی اگر بعدش بمیرم، حتی اگر بعدش، بعدی در کار نباشد. دلم خواست یک بار هم که شده، از سر دلخوشی عاشق باشم و مزۀ دوست داشتن برود زیر زبانم. دلم خواست یکبار بدون اینکه خودم را به هزار و یک کار کرده و نکرده متهم کنم، کسی را دوست بدارم. کسی را که دوستم می‌دارد و عزیزم می‌کند و نیازی نداشته باشم که مدام خودم را، وجودم را، حضورم را یادآوری کنم، که نترسم از جاهای خالی دور و برش، که حسودی نکنم به آدم‌های اطرافش. دلم خواست یک بار شجاع باشم و بگویم: «دوستت دارم»
محبوب من بیا امشب برای آدم‌هایی مثل من دعا کنیم. آدم‌هایی که تمام عمرشان دویده‌اند پی زندگی و عاقبت دستانی خالی نصیب‌شان شده است. بیا دعا کنیم که عشق هر وقت سراغ کسی آمد دو سر داشته باشد که یک سرش دردسر بی.
امشب می‌خوام خودخواه باشم و با صدای بلند فقط و فقط برای خودم دعا کنم. برای دلی که جا به جایش زخم است و دمل است و به خون نشسته. بیا امشب را تسکین دردهای من باشن. خدای من باشن. همنشین دردهای من باش. بیا یک امشب حاجت مرا بده. بیا یک امشب معجزه را حوالی ما هدایت کن. 
روزه گرفتن برای تو کاری ندارد، نماز خواندن برای تو لذت بخش است، بندگی کردن برای تو حالم را خوب می‌کند. اما بیا و ثابت کن که این جهان یک خدا دارد و بس. بیا و امشب عاشقم کن. 


* پنجمین سحر

  • ۰۰/۰۱/۲۹
  • نسرین

نظرات  (۹)

سلام! 

نماز و روزه هاتون قبول :)

 

واسه برآورده شدن همه ی دعاهاتون، دعا میکنم :) 

پاسخ:
سلام فاطیما جان.
از شما قبول باشه.
لطف بزرگی می‌کنید:)

آرزوی صلح درونی و عشق برای تو دارم، نه لزوماً عشق به معنای معمول، عشق عمیق در هر بخش زندگی‌ات

بابت حال خوب این یادداشت‌ها ممنونم.

 

پاسخ:
چه آرزوی خوبی.
سپاس از محبتتون.

عاخی  :"))))))))


عباداتتون قبول باشه :)

پاسخ:
یه آخی می‌گی اول کامنت آدم نمی‌فهمه خنده‌داره، تحقیره، دلسوزیه چیه:))

ممنونم زری جان از خودت هم قبول باشه:)

حاجت روا باشید ایشالا:)

پاسخ:
ممنونم، همچنین:)

خیلی خیلی خیلی آمین

پاسخ:
ممنونم، آمین بزرگ به آرزوهات

نماز و روزه‌هاتون قبول.نویسنده‌ی خوش قلم.

پاسخ:
از خودت هم قبول باشه سما جان:)

در ادبیات من عاخی :"))))

یعنی خیلی گوگول بود :")))

گلبم قیلی ویلی رفت

پاسخ:
آهان:)

مرسی بابت توضیحت پس خیالم راحت شد:)

چه عاشقانه‌های قشنگی هستند این پست‌هات.

الهی همیشه دلت سرشار از عشق باشه ❤

پاسخ:
چه خوشحالم که دوست‌شون داری یاسی‌ترین:)

ممنونم از محبتت عزیزم:)

خدایا می‌شه به همه ظرفیتِ دوست داشته شدن، بدی؟

پاسخ:
واقعا دعای به جاییه الهی آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">