گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

سگیز مین‌جی اوباشدان (*)

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۰۷ ق.ظ

هوالمحبوب 


گاهی به این فکر می‌کنم که آیا ممکن است روزی، به گناهی که کسی را بابتش ملامت می‌کردم، گرفتار شوم؟! خدایا مصونم بدار از زخم زبان زدن به کسی، از قضاوت کردن کسی، از به دیده تحقیر نگریستن به گناهکاری. در امانم نگه دار از فکری که به من حس خوشایند برتر بودن بدهد. مراقبم باش تا غره نشوم، که اعمالم را، رفتارم را شایسته تکریم ندانم‌.

مراقبم باش که گرفتار همان گناهی نشوم که روزی کسی را به خاطرش سرزنش می‌کردم. آدمی به آهی بند است. این جهان پوچ و خالی نمی‌ارزد که دلی بیازاری و مصون باشی از عقوبتش. 

پناهم باش محبوب من که جز تو پناهی نیست، یارم باش که جز تو یاری نیست، خدای مهربان که صدایم کردی، حرف‌هایم را می‌شنوی؟! دوستم داری؟! ترس‌ها را بشوی از دلم. 


(*) هشتمین سحر




  • ۰۰/۰۲/۰۱
  • نسرین

نظرات  (۳)

من تصمیم گرفتم یه آمین گنده بنویسم سی‌تا کپی ازش بگیرم هر روز یکی‌اش رو بفرستم :دی

پاسخ:
خیلی هم عالی:)

خدایا مراقبمون باش...

پاسخ:
الهی آمین.

هر نفسی مرگ را می چشد و شما را با انواع بدی ها و خوبی ها آزمایش می کنیم و سر انجام به سوی خدا باز میگردید. انبیا آیه ۳۵

الله اوزی کومیمیز السون

پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">